rorror Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 @Mellie Hoe sneu =( Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
fre3ke Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 @Mellie wat erg. Hopelijk is de carport verzekerd. Maar het is evengoed een hoop gedoe. Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimen Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Balen Mellie ik ben bang dat er nog meer mensen last van schade gaan hebben? Quote
jootje Geplaatst: 18 februari 2022 Geplaatst: 18 februari 2022 Das shit, Mellie. Hier geen schade in het midden van het land…. Quote
Mellie Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 @Mellie Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimenJa dat herinner ik me ook nog goed… het is nu iets meer opruimwerk vrees ik dan toen. Ik zag gisteren al een tuinbank in tweeën liggen. Ik durf nog niet naar buiten. 2 Quote
Mellie Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 On the bright side…Er zitten nog 2 ramen wél in de kas. Quote
mdubbelm Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 @Mellie - shit zeg, het ging ook wel tekeer. Ik hou mijn hart vast voor wat wij straks aantreffen op de tuin… Quote
Arja Geplaatst: 19 februari 2022 Geplaatst: 19 februari 2022 Vandaag kreeg ik paprikazaadjes uit Hongarije, van iemand die daar regelmatig komt. 1 Quote
Mellie Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Leuk thuiskomen: post van Arja! Superleuk! En dan ook zo royaal… het is zo veel meer dan de beloofde soesterknol zaadjes. 4 Quote
Jane Doe Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Zo toe maar Mellie ben jij verwend door Arja, veel zaaiplezier. 1 Quote
Arja Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Tja, als die envelop toch het land doorkruist, kan ik er beter meer leuks in stoppen. 2 Quote
Arja Geplaatst: 10 maart 2022 Geplaatst: 10 maart 2022 Zaadjes van Mellie ontvangen, leuk, dankjewel! Ze waren verkeerd bezorgd, maar gelukkig ben ik heel geduldig. 1 Quote
rorror Geplaatst: 13 maart 2022 Geplaatst: 13 maart 2022 Gister een aantal romanoblokken (sier/stapelblokken) gehad en een doos vol kweekpotjes. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2022 Auteur Geplaatst: 16 maart 2022 Van Jorieke drie mooie tomatenplantjes Ida Gold gekregen, voor de eerste tomatengroei! Verder allemaal lekkere dingen, koffiesnoepjes,verschillende broodjes, lekkere biertjes, zaadjes, Passata, chutney,meelwormen voor de kippen en nog veel meer. En het belangrijkste niet vergeten, hulp in de tuin en veel gezelligheid ! 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 Zaadjes uit een erfenis. Bijzonder, nu ga ik aan haar denken als de bloemetjes bloeien. 3 Quote
Jane Doe Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 Dat is heel bijzonder Arja, probeer ze te vermeerderen en zo te behouden. Quote
Lia56 Geplaatst: 18 maart 2022 Geplaatst: 18 maart 2022 Daslook van Jootje.... ben er blij mee thanks!! Quote
Karietje Geplaatst: 22 maart 2022 Geplaatst: 22 maart 2022 Van iemand via de weggeefgroep op facebook hopen bamboe stokken... ideaal voor klimrekken & ik moet er zo geen extra meer aankopen (die overigens viel mij gisteren op (5,50 voor 3 stuks van 2M40 kosten!! ) Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀
Jorieke123 Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Van @appelvrouw kregen wij o.a. 4 mirabelboompjes, wat slaplantjes, levenswater, citroenen, een paar flinke rozemarijnrakken (om etherische olie uit te halen), een peperplantje, jam, zaadjes, een boek-te-leen, en een strosnijder. Oh en tijdelijke kost en inwoning, en die welbekende gezelligheid 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
rorror Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Twee zaken gemeente compost gehad/opgehaald. Stinkt wel een beetje naar ik gok paardenpoep. Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
Pomodori Geplaatst: 23 maart 2022 Geplaatst: 23 maart 2022 Familie kwam vandaag over vanuit Italië, met niet alleen een zakje tomatenzaden maar ook nog een emmertje pootuien. Plus de gebruikelijke flessen wijn, salami en enkele pasta soorten die hier niet gangbaar zijn. 2 Quote
Mellie Geplaatst: 24 maart 2022 Geplaatst: 24 maart 2022 Ik kreeg linzensoep en een soort Turkse lasagne met aardappel. Was boven verwachting heel erg lekker! 1 Quote
Arja Geplaatst: 29 maart 2022 Geplaatst: 29 maart 2022 Van mijn buurvrouw kreeg ik pootuitjes die ze over had. Quote
Plotiemoos Geplaatst: 1 april 2022 Geplaatst: 1 april 2022 Vandaag de bestelling van de pootaardappelen gekregen over de post. Zit ok Camillo bij.geen idee... kan me niet heugen dat ik deze besteld had, hahaha. Het zal wel kloppen. Uiteraard ook de frieslanders erbij en cammeo... Geen idee meer, alleen de frieslamders komen me bekend voor. De rest komt ook wel op! Quote
Jane Doe Geplaatst: 5 april 2022 Geplaatst: 5 april 2022 Wat worden jullie allemaal heerlijk verwend! Niks gekregen maar verjaardag komt weer 😂 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.