Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

@Mellie wat erg. Hopelijk is de carport verzekerd. Maar het is evengoed een hoop gedoe.

Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimen

Geplaatst:
@Mellie 
Had je niet vorig jaar ook stormschade aan de kas? Ik meen me te herinneren dat je veel scherven moest opruimen

Ja dat herinner ik me ook nog goed… het is nu iets meer opruimwerk vrees ik dan toen. Ik zag gisteren al een tuinbank in tweeën liggen. Ik durf nog niet naar buiten.
  • Like 2
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Van Jorieke drie mooie tomatenplantjes Ida Gold gekregen, voor de eerste tomatengroei!

Verder allemaal lekkere dingen, koffiesnoepjes,verschillende broodjes, lekkere biertjes, zaadjes, Passata, chutney,meelwormen voor de kippen en nog veel meer. En het belangrijkste niet vergeten, hulp in de tuin en veel gezelligheid

4BD2EAA0-5429-4DEB-804C-07CDDBD352B6.thumb.jpeg.d38247a438374f165d06f5d2493580cf.jpeg!

• Like 3

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Van iemand via de weggeefgroep op facebook hopen bamboe stokken... ideaal voor klimrekken & ik moet er zo geen extra meer aankopen (die overigens viel mij gisteren op (5,50 voor 3 stuks van 2M40 kosten!! )

Levensmotto Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀

Geplaatst:

Familie kwam vandaag over vanuit Italië, met niet alleen een zakje tomatenzaden maar ook nog een emmertje pootuien. Plus de gebruikelijke flessen wijn, salami en enkele pasta soorten die hier niet gangbaar zijn.

• Like 2
Geplaatst:

Vandaag de bestelling van de pootaardappelen gekregen over de post.

Zit  ok Camillo bij.geen idee... kan me niet heugen dat ik deze besteld had, hahaha. Het zal wel kloppen.

Uiteraard ook de frieslanders erbij en cammeo...

Geen idee meer, alleen de frieslamders komen me bekend voor.

De rest komt ook wel op!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...