Petrasmoestuin Geplaatst: 21 april Geplaatst: 21 april Wat een leuke paksoi @Jorieke123 Welke is deze? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 22 april Geplaatst: 22 april Ik zie nu dat het geen paksoi is, maar tatsoi. 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Ik kreeg een lege jampot terug, zat een zakje kiemgroenten in, broccolikers. Meteen op een schoteltje in nat keukenpapier gezaaid, ben benieuwd, ik ben nooit zo van de kiemgroenten maar misschien bevalt deze wel. 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 april Auteur Geplaatst: 23 april Van Jorieke kreeg ik weer een fietstas met groente🙏, ik noem het maar even op, aardappels, zoete aardappel, biet, wortel, tatsoi en het pièce de resistance een prachtige olifantenknoflook vermomd als prei van enige lengte..minstens twee grind tegels lang! Jorieke eet jij ook dat harde groen of alleen het wit? 3 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 23 april Geplaatst: 23 april Ik eet ook het groen! Daarnet nog in een quiche. Ik kreeg een appel voor in onze zeekool-salade, een bosje lelietjes-van-dalen, een zakje tomatenzaden (Rose de Bern) en een zakje pastinaakzaad die ik daarna als oogst weer in mag leveren 3 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 23 april Auteur Geplaatst: 23 april (aangepast) Ok ik ga ook een quiche bakken deze week en ga dat doen. Ik neem aan dat jullie toch ook wel pastinaak zullen eten? 23 april aangepast door appelvrouw 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 24 april Auteur Geplaatst: 24 april Ik kreeg een Saint Antoine sla en mooie dikke groene asperges van @Anna3 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: zondag om 18:22 Auteur Geplaatst: zondag om 18:22 En ik kreeg alweer wat, een flinke bos rabarber van @Anna3 en ter plekke een schaaltje heerlijke rabarber crumble. ( grrr. geen oven op dit moment, ik kan het zelf niet maken) 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: maandag om 13:51 Auteur Geplaatst: maandag om 13:51 Weer kreeg ik wat.. ben ik de enige die wat krijgt hier of krijg ik gewoon vaak wat.. dat laatste denk ik🥳 Lentepalmkool en tatsoi en olifanten knoflook van Jorieke. Vandaag wok en morgen stamp! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: maandag om 14:06 Geplaatst: maandag om 14:06 Tja, ik kreeg afgelopen weekend canna's uit de tuin van mijn ouders, en een bos pioenrozen. Maar dat is net geen moestuinspul, dus ik had het niet gemeld 😃 Wel erg leuk, die donkerrode canna's tussen mijn groene hosta's. 3 Quote
Jorieke123 Geplaatst: maandag om 14:27 Geplaatst: maandag om 14:27 Ik kreeg een fles appelsap, en slaplantjes en een paar afrikaantjes 2 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.