Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg een lege jampot terug, zat een zakje kiemgroenten in, broccolikers. Meteen op een schoteltje in nat keukenpapier gezaaid, ben benieuwd, ik ben nooit zo van de kiemgroenten maar misschien bevalt deze wel. 

• Like 1
Geplaatst:

Van Jorieke kreeg ik weer een fietstas met groente🙏, ik noem het maar even op, aardappels, zoete aardappel, biet, wortel, tatsoi en het pièce de resistance een prachtige olifantenknoflook vermomd als prei van enige lengte..minstens twee grind tegels lang! Jorieke eet jij ook dat harde groen of alleen het wit? 

F2AAF84B-2212-4E48-B98F-04566159B8F4.thumb.jpeg.5f7409fc5c399dd8abd2cab2aefb753b.jpeg

205BE6C2-3615-4C79-8C14-79C14D2AB1B0.thumb.jpeg.33b03b8bdc63dc3d1cf4f3d90947a493.jpeg

• Like 3

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst: (aangepast)

Ok ik ga ook een quiche bakken deze week en ga dat doen. Ik neem aan dat jullie toch ook wel pastinaak zullen eten?

aangepast door appelvrouw
  • Like 1

Geplaatst:

En ik kreeg alweer wat, een flinke bos rabarber van @Anna3 en ter plekke een schaaltje heerlijke  rabarber crumble. 
( grrr. geen oven op dit moment, ik kan het zelf niet maken) 

• Like 1

Geplaatst:

Weer kreeg ik wat.. ben ik de enige die wat krijgt hier of krijg ik gewoon vaak wat.. dat laatste denk ik🥳

Lentepalmkool en tatsoi en olifanten knoflook van Jorieke. Vandaag wok en morgen stamp!

• Like 1

Geplaatst:

Tja, ik kreeg afgelopen weekend canna's uit de tuin van mijn ouders, en een bos pioenrozen. Maar dat is net geen moestuinspul, dus ik had het niet gemeld 😃

Wel erg leuk, die donkerrode canna's tussen mijn groene hosta's. 

• Like 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...