Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Het regent!!!!!

Featured Replies

Geplaatst:

Gisteren een paar putten voor staken gemaakt, met de spade, en de grond is nu ongeveer tot vijf cm diep vochtig. Daarna was het allemaal droog, poeierdroog, tot veertig cm diep. De nieuwe tuin is zandgrond en op het laagste deel groeien er wel wat biezen, die was ik bij de hardnekkige planten vergeten te vermelden

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

heel fijn, komen ze na 3 maanden mooi weer eindelijk een groot raam vervangen, regent het nu al een cm of 4...

...het regent !!!!! dus

Geplaatst:

Heeft van gisteravond 7 uur geregend tot rond 3 uur vannacht .

Geplaatst:
@ conny, jij ook sterkte vandaag ik heb vandaag route door de wijk.

@ piroska. Dat zou ik nou wel eens willen zien....

Eveline wat voor werk doe jij als ik het vragen mag ???

Leef je leven dag voor dag.

Geplaatst:

sodemieters he, het regent hier dat het giet! Ik werd er gewoon wakker van vanmorgen, en het houdt gewoon maar niet op. Leuk als ik zo met de hond naar buiten moet

Geplaatst:

Hier heeft het de ganse morgend aan het regenen geweest, juist genoeg om de tuin nog eens flink nat te maken.

Watertonnen zijn eindelijk nog eens flink gevuld ook.

Zalig

Als kok geeft de keuken geen probleem, als boer in de moestuin nog heel veel te leren.

Volg me ook op blog/Leeloo/

Geplaatst:

Hier is het afwisselend buien en zonneschijn, geen slechte mix. Heb heerlijk buiten onder de partytent een bakkie gedaan want de temperatuur valt ook wel mee

Geplaatst:

@ Conny ik ben verzorgende in de wijk.

Geplaatst:

Regen...regen... Ik zie geen regen.. Neee het hoooos hier pfff straks weer de fiets op de wijk in oeps hihihi

Geplaatst:

En jaaa het regent ook in Utrecht en nu en dan een beetje zonneschijn.

Ik wil steeds naar buiten om nog wat sla te zaaien, maar het komt er steeds niet van want als ik wil zaaien gaat het weer regenen

De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!

Geplaatst:

potverdepillepap

het regent hier stortdouchetype

we eten droogvoer....

Geplaatst:

110mm de afgelopen 24u, dag daarvoor 55mm.. Bijna tijd om een ark te bouwen in dit tempo!

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Zandzakken voor de deur....jaja we zijn verwend de laatste tijd met het mooie weer!

Geplaatst:

Brrrrrr! Wat is die regen toch koud. Dat vinden de plantjes vast ook niet fijn na die enkele lauwe sproeibeurt deze zomer. Ijskoud - bleh.

Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu

Geplaatst:

Na gister een hele dag regen vandaag de hele dag zon en 26 gr huh? Morgen weer regen voorspelt, de was is binnengehaald want het gaat de hele week regenen lijkt het

Geplaatst:

Het was even leuk die regen maar nu mag het wel weer stoppen! Vandaag weer 5 centimeter.. Net iets te veel van het goede.

Flink aantal rottende aardbeien bij de aardbeien die niet onder plastic staan..

Geplaatst:

Daar gaat mijn oogst waarneer gaat dit stoppen????????

Maar nu is het dan wel eindelijk tijd op mijn gevilte sloffen te voorschijn te halen. met dank aan Jorieke. Zit ik er nu warmpjes bij.

Geplaatst:

van gistermiddag tot vannacht 4 uur echt heel hard geregend de hele tuin is een grote modderpoel

Geplaatst:

Ik wacht even een bui af om op de fiets te springen, maar de vertrouwde buienradar doet het niet. Overbelast zeker...

Geplaatst:

ja hier doet buienradar het ook niet wil weten of ik mijn regenpak op mijn werk nodig heb vandaag .

Geplaatst:

HET HAGELT HIER OPEENS!!!

Geplaatst:

HIER OOK

Geplaatst:

Ik zat anders net toch écht in de 1e sneeuwbui van het seizoen hier. grote natte wit-grijze vlokken. kouwe dingen hoor

Geplaatst:

Raar weer. net donker, storm en hagel, nu zon, blauwe lucht en windstil. Sense, it is not making!

Geplaatst:

IMAG025921801379349460.jpgIMAG026094331379349463.jpgIMAG026120801379349467.jpgIMAG026329331379349471.jpgIMAG026455191379349474.jpg

Zo zag het er hier uit.

Leef je leven dag voor dag.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.