geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Wij zijn goed bezig....plannen al voor de volgende MTFD Quote
Yuras Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Tja... Ik heb zelfde lichtblauwe baardirissen Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Was jij diegene die een jamtrechter zocht? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Die gaat Suus voor mij bij brouwmarkt bestellen/halen; ik denk dat je te laat bent; ik zocht inderdaad zo'n ding....heb nu een afgeknipte trechter @ Yuras jammer en toevallig he?! Er zijn zóveel kleuren! Maar tóch bedankt voor je aanbod. Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Haha dan heb ik er nu twee..ik zag er een vanmorgen in de tuinwinkel voor 1,50 en nam hem mee voor Gé ..2 is ook niet erg voor mij, hoef ik niet mee heen en weer te slepen tussen de boven en benedenkeuken Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 O, wat aardig van jou en jammer voor mij, hahaha die wat ik krijgt heeft vast een zilveren randje want die is 4x zo duur. tuinwinkel?? in NL of FR? Quote
appelvrouw Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 http://www.jardiland.com/nos-magasins/jardinerie-animalerie-jardiland-lexy.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Kibas Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Ik heb niets van wat je zoekt. Maar ik heb wel een zak met diverse tulpen. En misschien zitten er ook nog wel verrassingen in, want mijn tuinhulp heeft alle bollen door elkaar gegooid. Maar zo te zien zijn het allemaal tulpenbollen. Quote
geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Ik ben helaas geen tulpentype Hoeveel plantenemmers wil je hebben Kibas? Je kunt er ook 1 euro / 4 stuks geven, dan hoef je niet meer door je tuin te rennen om een ruilitem te vinden Quote
Kibas Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Ik kan ze op de rommelmarkt vaak voor 10 cent per stuk kopen, maar vind het gewoon leuker om te ruilen. En daarnaast ben ik een voorstander van ruil en hergebruik in verband met het sparen van het milieu. Het voordeel van jouw emmers zou zijn dat ze allemaal exact dezelfde maat hebben, en dat is op een rommelmarkt vaak niet zo. Vandaar dat ik er belangstelling voor heb. Ik zou er dan wel 20 willen hebben. Maar zo te zien komen we niet echt tot een ruil. Maakt niet uit hoor, er is vast wel iemand anders die de emmers graag wil hebben. Quote
geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Maakt niets uit hoor, ik ben ook zo'n voorstander van hergebruik maar ik ga geen dingen mee naar huis nemen die ik niet nodig heb Quote
greetje Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 geedee...emmers zijn door de ambassadeur afgeleverd en dank voor de zilversalie, de pineberries en de eucaliptusbladen! Quote kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!http://guppedup.blogspot.nl/
geedee Geplaatst: 23 september 2014 Auteur Geplaatst: 23 september 2014 Graag gedaan, met dank aan Mr. Ambassador Quote
Bit Geplaatst: 23 september 2014 Geplaatst: 23 september 2014 Ik neem wat knoflooktenen voor je mee, van het enige soortje waar ik zéker van ben dat dat het is ( verder is alles door elkaar geraakt, ja .... lekker handig ) De soort : Siberian. Jootje krijgt een mix van alles dooreen Quote
geedee Geplaatst: 24 september 2014 Auteur Geplaatst: 24 september 2014 Ik heb nog wat boeken te ruil: Op dit 1e boek heb jij, RvO, voorrang, indien je het wil hebben is het voor jou....je had nog wat tegoed van me Mafialam Quote
RvO Geplaatst: 24 september 2014 Geplaatst: 24 september 2014 Hoi Geedee,Geen idee datik nog wat te goed had, maar dat boek lijkt me leuk!Over sneeuwklokjes dat ben ik even vergeten, maar ik zal wel even zoeken, of Jorieke vragen.RvO Quote
Kibas Geplaatst: 25 september 2014 Geplaatst: 25 september 2014 Ik moest erg lachen om de titel man in de pan. Ik vrees dat ik het een beetje te letterlijk voor me zag. Het pannetje was veel te klein. Daar past nog niet eens een voet in. Quote
geedee Geplaatst: 25 september 2014 Auteur Geplaatst: 25 september 2014 Ja en dat recept van en Mafia-lam van Al Pacino dan....daar moest ik weer om lachen Quote
geedee Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Welke theeleut kan hier iets mee? Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Die zijn wel leuk. Quote
Jane Doe Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Is dat partyboek nog te ruil? Die vindt ik wel heel leuk. Quote
geedee Geplaatst: 26 september 2014 Auteur Geplaatst: 26 september 2014 Ja, dat is nog te ruil Jane (voor 1 pakje van de inmiddels bekende suiker) Angela, ik ben nog wezen shoppen voor je, zie pb Quote
Jane Doe Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Dan moet ik even Loraine lief aankijken. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.