Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die gaat Suus voor mij bij brouwmarkt bestellen/halen; ik denk dat je te laat bent; ik zocht inderdaad zo'n ding....heb nu een afgeknipte trechter

@ Yuras jammer en toevallig he?! Er zijn zóveel kleuren! Maar tóch bedankt voor je aanbod.

Geplaatst:

Haha dan heb ik er nu twee..ik zag er een vanmorgen in de tuinwinkel voor 1,50 en nam hem mee voor Gé ..2 is ook niet erg voor mij, hoef ik niet mee heen en weer te slepen tussen de boven en benedenkeuken

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

O, wat aardig van jou en jammer voor mij, hahaha die wat ik krijgt heeft vast een zilveren randje want die is 4x zo duur.

tuinwinkel?? in NL of FR?

Geplaatst:

Ik heb niets van wat je zoekt. Maar ik heb wel een zak met diverse tulpen. En misschien zitten er ook nog wel verrassingen in, want mijn tuinhulp heeft alle bollen door elkaar gegooid. Maar zo te zien zijn het allemaal tulpenbollen.

Geplaatst:

Ik ben helaas geen tulpentype

Hoeveel plantenemmers wil je hebben Kibas? Je kunt er ook 1 euro / 4 stuks geven, dan hoef je niet meer door je tuin te rennen om een ruilitem te vinden

Geplaatst:

Ik kan ze op de rommelmarkt vaak voor 10 cent per stuk kopen, maar vind het gewoon leuker om te ruilen. En daarnaast ben ik een voorstander van ruil en hergebruik in verband met het sparen van het milieu. Het voordeel van jouw emmers zou zijn dat ze allemaal exact dezelfde maat hebben, en dat is op een rommelmarkt vaak niet zo. Vandaar dat ik er belangstelling voor heb. Ik zou er dan wel 20 willen hebben. Maar zo te zien komen we niet echt tot een ruil. Maakt niet uit hoor, er is vast wel iemand anders die de emmers graag wil hebben.

Geplaatst:

Ik neem wat knoflooktenen voor je mee, van het enige soortje waar ik zéker van ben dat dat het is ( verder is alles door elkaar geraakt, ja .... lekker handig )

De soort : Siberian.

Jootje krijgt een mix van alles dooreen

Geplaatst:

Ik heb nog wat boeken te ruil:

Op dit 1e boek heb jij, RvO, voorrang, indien je het wil hebben is het voor jou....je had nog wat tegoed van me

PICT858515391411588410.JPGPICT858427401411588408.jpg

PICT858051381411588415.JPG

PICT858177951411588417.JPG

PICT858263761411588419.jpg

PICT857617061411588412.JPG

PICT857793381411588413.JPG

Mafialam

PICT857862901411588414.JPG

Geplaatst:

Hoi Geedee,

Geen idee datik nog wat te goed had, maar dat boek lijkt me leuk!

Over sneeuwklokjes dat ben ik even vergeten, maar ik zal wel even zoeken, of Jorieke vragen.

RvO

Geplaatst:

Ik moest erg lachen om de titel man in de pan. Ik vrees dat ik het een beetje te letterlijk voor me zag. Het pannetje was veel te klein. Daar past nog niet eens een voet in.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...