dimitriw Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Goedendag allemaal, Mijn naam is Dimitri, 19 jaar en woon in het drukke rotterdam.Sinds een jaartje of twee heb ik aardig groene vingers gekregen en vind het tot nu toe nogsteeds helemaal topdaar waar mijn leeftijds-genoten zicht liever bezig houden met het kweken van verdovende planten,,, kweek ik liever een tomaatje of een ui Nu was het probleem helaas dat wij een prachtige siertuin hadden en er dus zeer weinig ruimte was om iets van groente te verbouwen,de eerste twee jaar zocht ik dus het mooiste plekje op in de tuin, en trok hier een paar sierplanten uit de grond, om mijn kleine moestuintje te beginnen.dit ging erg goed, dus besloten wij dit jaar om de tuin eens praktisch te gaan verbouwen.... Hier komt het... hou u vast.. Zo zag de tuin er ongeveer uit: Zoals u ziet is het niet de allergrootste tuin, maar we proberen er het beste van te maken.. De tuin leeg trekken: We proberen de oude schutting-delen uit elkaar te halen om hier in de nieuwe tuin bakken mee te maken, Opnieuw bestraten: En dan uiteindelijk de bakken ik elkaar zetten: Het zijn 2 bakken van 4 meter lang en 0,9 meter breed, aan de andere kant hebben we een bak gemaakt voor een paar fruit boompjes: de moestuin bakken hoeven nu alleen nog maar afgevuld te worden met goede aarde, en er moet nog een stuk gras aangelegd worden, en dan is de tuin eindelijk klaar Dus hierbij heb ik mezelf even voorgesteld, (het spijt me voor de vele foto's, maar ik las ergens dat jullie er dol op waren haha)ik hoop hier veel te leren, en hoop ook andere mensen te kunnen helpen. Mvg, Dimitri Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Welkom en mooi veel foto's. Ziet er goed uit daar . Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Welkom en ja hoor!!! Wij zijn gek op foto's. Wat n werk hebben jullie verzet zeg.....nu maar hopen dat de tomaatjes gaan smaken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 mooi zeg, groene & handige vingers dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connie Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Hoi Dimitri welkom op het forum. Quote Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roelie Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Drukke Rotterdam zoals je zegt, èn je druk gemáákt! Petje af, mooi gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Welkom ! leuk ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Welkom! Sinds een jaartje of twee heb ik aardig groene vingers gekregen en vind het tot nu toe nogsteeds helemaal topdaar waar mijn leeftijds-genoten zicht liever bezig houden met het kweken van verdovende planten,,, kweek ik liever een tomaatje of een ui Deze leeftijdsgenoot (ook 19) vindt het ook helemaal top En het liefst dan natuurlijk wel aparte tomaten of uien soorten (of iets anders) Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geertlaurent Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Ook wat van de 'oude' planten behouden? Ziet er al goed uit Welkom hier en veel tuinier plezier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitriw Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 Ook wat van de 'oude' planten behouden? Ziet er al goed uit Welkom hier en veel tuinier plezier. alleen de 3 stukjes sedum tussen de boompjes komen uit de oude tuin, voor de rest is alles weg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted October 16, 2014 Share Posted October 16, 2014 Welkom en een práchtige transformatie... Dat wordt een tuin waar je tenminste wat aan hébt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Holland Posted October 18, 2014 Share Posted October 18, 2014 Welkom! Woon je nog bij je ouders? Dan heb je het echt mooi voor elkaar dat ze je hobby zo stimuleren! Quote Vriendelijke groeten, Holland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted October 19, 2014 Share Posted October 19, 2014 wow, wat een verandering...van mooi naar nog mooier en praktisch.Goed bezig en voor volgend moestuin seizoen wens ik je heel veel plezier! Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitriw Posted October 23, 2014 Author Share Posted October 23, 2014 Welkom! Woon je nog bij je ouders? Dan heb je het echt mooi voor elkaar dat ze je hobby zo stimuleren! Ja ik woon nog lekker thuis, gezellig met mijn moeder.en die vind het helemaal geweldig dat ik tuinieren zo leuk vind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Welkom, veel forum- en tuinplezier. Super dat je moeder de mogelijkheid geeft, je moestuinhobby uit te leven. Leuk dat je ons de verandering van de tuin hebt laten zien, zijn gek op foto's. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Welkom! Ziet er goed uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts