Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

12 plantjes rode ijsbergsla uitgeplant.

http://www.buitenthuis.blogspot.com

Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.

( St. Ignatus 1491-1556 )

Geplaatst:

Nog een snackkomkommer, meloen honey dew en flink wat suikermais om een klein dolhof mee te maken voor de kinderen. Sla en chinese kool geplant.

Geplaatst:

Eindelijk mijn patatten in de grond gekregen, schande!

Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.

Geplaatst:

Tomaten verspeend, kolen, snijbiet en ijsbergsla in de volle grond gezet.

Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!

Geplaatst:

Meloenen poging 3

“To plant a garden is to believe in tomorrow.”

― Audrey Hepburn

Geplaatst:

Vond vandaag bij de Wibra een zo'n klein kasje met zaad en grond. Dit was met meloenzaad. Aangezien vrouw des huize graag meloen eet en dit setje maar een euro was, deze maar meegenomen en meteen gezaaid. Ik ben benieuwd.

Geplaatst:

Aan pepers 7 Caldos geel en rood, Chile Pasa en een pepersoort die ik van martinH heb. Tomaten : Kumato, Honing F4 en de Oekrainer en een zwart/paarse(ras onbekend). Nog wat kruiden als : tijm, peterselie, marjoraan en bonenkruid.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

xtra appelwortel opgepot

de pompo's kunnen er in

nog ff de zadenzakjes checken

Geplaatst:

schorseneren en wortels gezaaid gisteren .

Vandaag de tomaten die mogen blijven in grotere potten gezet en nog enkele pepers/paprika's naar grotere potten . Komen in volle grond in de serre maar nu staan er nog te veel planten in die maar na de ijsheilige naar buiten mogen en tegen dan spinazie en radijs uit serre oogsten .

Wortels zullen tegen dan nog niet oogstbaar zijn in de serre (wat wel bedoeling was) maar staan tegen de wand daarom geen probleem.

Geplaatst:

Aardbeien en sla.

Heb ook nog de pompoenen verspeend, die groeien hard!

Geplaatst:

bonenkruid, alle pompo's, monarda

Geplaatst:

Gisteren 2 pompoenen gezaaid en wat verdwaalde aardbeienplantjes bij de rest van de aardbei geplant. Zometeen ga ik weer wat bonen voorzaaien met mn zoon

Geplaatst:

kamille, dille en een zaaimengsel van verschillende bloemen voor de bijen

van groenten: lente-ui, mosterspinazie, pastinaak, schorseneren, sla 'Little Gem' en 'Tasty en tender' en nog wat radijsjes

Geplaatst:

Wauw... jij gaat écht voor het mooie weer...

Gisteren toch nog maar wat tomaatjes gezaaid. Zie vanzelf wel of daar nog wat van te oogsten gaat zijn medio augustus ofzo.

Geplaatst:

Ik heb de tomaatjes ook pas vorige week gezaaid.

Geplaatst:

Vandaag in volle grond:

Sla , broccoli en lenteui van AH uit geplant.

Spinazie en paarse wortel gezaaid.

Eerder deze week koolrabi en peultjes uitgeplant.

Tuinieren op 210 m² op de kleigrond van De Smalle Steeg in Nijmegen.

Geplaatst:

Binnen: wat eenjarige bloemen, winterprei, reserve erwten (er zijn er teveel opgevreten door de slakken...)

Morgen buiten: een paar rijtjes wortelen, bieten, dille, koriander, een bed phacelia.

Geplaatst:

28 preien gekregen van de tuinbuurvrouw, en deze gelijk gepoot.

Geplaatst:

Van de week binnen gezaaid: Thijm, Rosemarijn, Kamille, Basilicum, Citroenmelisse

Hopelijk kan ik buiten weer eens wat meer gaan zaaien..

Geplaatst:

zomerprei uitgeplant in volle grond

Geplaatst:

Zuring, spruitjes, spitskool, rode kool, boerenkool(paarse), egg plant en aardbeien zie : post273811.html#p273811

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

banaan-sjalotten en knolvenkel geplant.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic