Samni Geplaatst: 11 mei 2015 Geplaatst: 11 mei 2015 Vandaag boontjes in pot gezaaid en in foliekasje gezet. Quote
grassprietje Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 Munt, meloen en tomaat geplant. Tiny Tim tomaat, dille, bloemkool en koolrabi gezaaid! Quote
Mari Geplaatst: 12 mei 2015 Geplaatst: 12 mei 2015 courgette's Ronde de nice en Blanche de virginie uitgeplant en wat bloembakken gevuld met eenjarigen Quote
suus76 Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 komkommers en een augurk in de kas, plus wat basilicum, ook in de kas. Buiten nog een flespompoen neergezet. Quote
Deborah Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Pompoenen en courgettes uitgeplant. Quote Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.
Goldfish Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Pompoen, flespompoen, courgette en prinsenmuts zijn van t weekend geplant maar er volgt nu een tamelijk koude nacht .Ga straks wat afdekken uit voorzorg. Quote
Roseapple Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Pronkbonen uitgeplant, werden te groot. Aardbeien verplaatst. Veel eenjarige bloemen gezaaid. Snijbiet gezaaid. Quote
gewoon peter Geplaatst: 13 mei 2015 Geplaatst: 13 mei 2015 Vandaag heb ik drie rijtjes rode bieten gezaaid, een deel van de radijs uitgedund,die mijn kleindochter even enthousiast gezaaid had om opa en oma te helpen. Ā Peter. Quote
suus76 Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Gisteren komkommers, augurken, kiwanomeloen, en een rijtje sla. Vandaag staan de buitenkomkommer en muizenmeloen en lathyrus op het programma Quote
Erny Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Gezaaid:Courgettes: Black Beauty, Gold Rush, Verte de Milan, Ronde de NicePatisson: SunburstPompoen: Uchiki Kuri, Sweat Meat, Oliepompoen (Hongarije)Kalebas: Birdhouse GourdKomkommer: Gele Tros, Miniature White, Crispy Salad, KhivaAugurk: Mohikan, KecskemƩti (beiden uit Hongarije) Quote
Balto Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Gezaaid:Courgettes: Black Beauty, Gold Rush, Verte de Milan, Ronde de NicePatisson: SunburstPompoen: Uchiki Kuri, Sweat Meat, Oliepompoen (Hongarije)Kalebas: Birdhouse GourdKomkommer: Gele Tros, Miniature White, Crispy Salad, KhivaAugurk: Mohikan, Kecskeméti (beiden uit Hongarije) Heb jij ervaring met komkommer nu pas zaaien? Iedereen heeft al zulke grote planten! Maar ik vond gister nog een zakje komkommer en die kan ik dus nog zaaien? Quote
geedee Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Geplaatst: 14 mei 2015 Ja, van komkommers kun je nog zÔt plukken dit jaar als je nu pas gaat zaaien. Ik heb vandaag goudsbloem gezaaid. Quote
Balto Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Top, leuk! Dan ga ik bij deze vanavond gele tros zaaien Quote
Piroska Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 radijsjeskailanyin yang bonenrode kousenband Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
maggy Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 vandaag geplant snijboontjes boerentenen gele boontjes en groene prinsesboontjes en mijn spinazie stond te dik ik heb plantjes tussenuit gehaald en herplant hopelijk slaan ze terug aan hadden wel mooie wortetjes Quote
Johmir Geplaatst: 14 mei 2015 Geplaatst: 14 mei 2015 Gisteren gezaaid een regel (2m) stamslabonen (de eerste van dit jaar), en in potten: basilicum, bieslook en ijsbloem. De potten heb ik in de koude bak staan, dus iets warmer.Verder uitgeplant vanuit de koude bak:IJsbergsla (ca. 10 plantjes), geplant tussen de aardbeienSpruitkool (5 planten) Quote
Inez Geplaatst: 15 mei 2015 Geplaatst: 15 mei 2015 Aardbeitjes en tijm Quote Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
grassprietje Geplaatst: 16 mei 2015 Geplaatst: 16 mei 2015 Paprika, augergine en peper in de kas geplant Quote
GTman Geplaatst: 17 mei 2015 Geplaatst: 17 mei 2015 Stokslabonen "Westlandse" uitgeplant bij de tonkinstokken. Majoraan uitgeplant in een omheining van een platte bak (ligt nog geen glas op). Een aantal koolrabiplantjes uitgeplant in de volle grond. Deze koolrabi heeft als jonge plant echter wel een keer vrij droog gestaan (de plantjes hingen al). Dit bevorderd het schieten toch? Is het nu handig om opnieuw te zaaien? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.