Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gaaf he. Controleer wel de openingstijden. In sommige plaatsen is donderdag (bijna) alles dicht ivm hemelvaart.

Maar ik ga ze ook halen.

Geplaatst:

Bij ons is de lidl donderdag van 12 tot 6 open. Voor de mensen die er heen gaan voor de groente plantjes.

Geplaatst:

Net al bij de Lidl gescoord: snack komkommer, gele paprika en twee soorten pompoen. Morgen is dit filiaal dicht, dus daarom zullen ze ze vandaag al hebben aangeboden.

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Bij ons stonden ze vandaag ook al in de winkel.

In sommige potjes voor komkommer stonden 2 of zelfs 3 plantjes. Dan is een euro niet duur. Maar ze waren wel klein hoor. De komkommer tenminste. Eigenlijk nog zaailingen.

Oh ik zag ook potjes met plantjes voor groene paprika

Geplaatst:

Net weer een afbeelding gemaakt voor Facebook, deel hem hier ook maar even. Het is namelijk best een mooie korting als je toch al van plan was zo'n boompje te kopen.

Aanbieding is geldig t/m het eind van deze maand bij alle Intratuin vestigingen. Op peren en appel patioboompjes.

10923232_1592733674298137_6125424230101859518_n.png?oh=b2a27c6884e539bf682a6a360a85d06a&oe=55FBE194

Geplaatst:

voor de groningers.

praxis damsterdiep geeft 50% korting op alles uit de tuinhal.

We gaan verbouwen bij Praxis Megastore & Tuin Damsterdiep in Groningen. Daarom moet alles weg uit onze tuinhal! 50% korting op o.a. tuinmeubelen, bbq, tuinwater, elektrisch (tuin)gereedschap, binnen- en buitenpotterie, binnen- buitenplanten, vijverartikelen, camping, zwembad en zijdebloemen. OP = OP

Geplaatst:

Dat is toch niet zo gek: van munt, citroenmelisse, brandnetels, etc. kun je thee maken en ze groeien toch prima in Nederland?

Mijn naam betekent Honingbij, later als ik groot ben wil ik Imker worden.

Geplaatst:

Bij de action verkopen ze ook zo een thee(kruiden) pakket om te zaaien. Uiteraard gaat het daar dan niet om het zaaien van de theeplant maar om de kruiden om in het warme water te doen.

Aanbiedingen bij de Belgische Gamma:

leesbaar58411433148787.png

Geplaatst:
Dat is toch niet zo gek: van munt, citroenmelisse, brandnetels, etc. kun je thee maken en ze groeien toch prima in Nederland?

ah, op die manier thee, "thee" eigenlijk want echt thee is het natuurlijk niet. Als men het heeft over zelf thee zaaien dan ga ik er vanuit dat men de theeplant bedoelt!

schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl

#groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop

• 2 weeks later...
Geplaatst:

De kweekbakjes van de Action , maat 38 x 25 x 19 cm , zijn momenteel extra goedkoop. Oude prijs was 2,99 euro en ze liggen nu voor 1,99 euro.

De onderste bakjes zijn de bewuste action bakjes .(Foto geleend uit een topic van Huub)

buitendoen123153151396258912.jpg

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Geplaatst:

De promotie komt langzamerhand beetje bij beetje op gang, want zoiets wil je natuurlijk ook niet te vroeg promoten. Maar voor iedereen die nog 'grote' aankopen op de planning hebben staan voor de tuin, stel ze nog even een weekje uit! Vanaf 5 augustus 19:00 is het weer 'Voordeel Harken' bij Intratuin!

xtetKvd.png

Poster van onze vestiging, maar is van toepassing op elke vestiging.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...