leonietjes Geplaatst: 22 maart 2015 Geplaatst: 22 maart 2015 Lekker, koolrabi! En wat leuk zo'n wedstrijd! Ik kan vast niet meer meedoen, maar ik kijk graag naar jullie prestaties! Quote http://moestuin-leonie.blogspot.nl
Itoero Geplaatst: 24 maart 2015 Geplaatst: 24 maart 2015 Ik ga seffens eindelijk de koolrabi zaailingen verspenen:) Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
JannyH Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 beetje laat maar ik ben eindelijk van start gegaan. Ik verwacht geen wonderen wel plezier! Dit zijn de koolrabizaadjes die ik net 2 april gezaaid heb. Kwam er niet eerder aan toe Quote
aalterse-willy Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Heb ooit eens gevraagd of ik ook wel mocht mee doen, blijkbaar niet want nooit iets gehoord daar over, ook geen zaadjes gekregen, enfin, het zij zo. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
geertlaurent Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Heb ooit eens gevraagd of ik ook wel mocht mee doen, blijkbaar niet want nooit iets gehoord daar over, ook geen zaadjes gekregen, enfin, het zij zo.Belgen mochten ook meedoen hoor. Hier zijn de zaden aangekomen een hele tijd terug. Moet ik je er na sturen? Quote
aalterse-willy Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 Niet nodig van wat op te sturen want moeder de vrouw wil dat niet, ze eet het niet zegt ze, en waarom zou ik het dan nog gaan kweken?neen, bedankt.Wat die mail betreft, ik heb er in het begin op geantwoord, eerste of tweede pagina.Ben toen wel redelijk ziek geworden en ongeveer een maand ziek geweest. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
loes Geplaatst: 5 april 2015 Geplaatst: 5 april 2015 in de eerste post staat dat aanmelden via de mail gaat. ik denk niet dat jorg ook nog alle posten op het forum kan controleren. Quote
Uppy Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Er is er 1 die heel hard gaat. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Itoero Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Die zit er al heel mooi en gezond uit!De blaadjes van mijn Koolrabi's staan bijna horizontaal. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
geertlaurent Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Zucht hier zien ze er niet zo fraai uit Uppy. Quote
Uppy Geplaatst: 9 april 2015 Geplaatst: 9 april 2015 Ik denk dat ik een goed zakje zaad heb gehad , de rest van mijn zaailingen zoals mijn bloemkool gaan een stuk minder.Maar we zitten nog vroeg in het seizoen. Quote https://www.facebook.com/pages/Uppys-moestuin/429899817149798
Jan Lokman Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 ik ga em vandaag zaaien Quote "Natura non nisi parendo vincitur "
magicjantje Geplaatst: 13 april 2015 Geplaatst: 13 april 2015 Eind vorige Week pas tijd gehad om te zaaien, nu zijn ze al zo. Quote E fructu arbor cognoscitur
appelvrouw Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ik heb mijn koolrabi buiten ter plekke gezaaid en zie al enkele plantjes opkomen Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
bio-fee Geplaatst: 14 april 2015 Geplaatst: 14 april 2015 Ik heb ze vandaag gezaaid, in de volle grond.... Quote
Itoero Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Dit is een blauwe koolrabi, ze groeien veel beter nu ze in de serre staan.Die blauwe koolrabi heeft sterkere stengeltjes dan de superschmelz. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel!
Mari Geplaatst: 15 april 2015 Geplaatst: 15 april 2015 Gezaaid op 9 maart in de tunnelserre...zo staan mijn wedstrijdplantjes er nu bij. Ze groeien iets minder snel als de andere koolrabi's en er is er eentje bij met wat minder mooie blaadjes. Eén van de dagen ga ik er nog wat in volle grond zaaien. Quote
geertlaurent Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Hier zin ze er ongeveer hetzelfde uit Mari. Straks is foto maken en hier invoegen Quote
Estemy Geplaatst: 16 april 2015 Geplaatst: 16 april 2015 Hetzelfde resultaat als Mari tot nu toe. Andere rassen zijn later gezaaid en zien sterker of groter uit. Maar de paarse doen het ook niet zo slecht als in het begin. Ik heb 3 flinke plantjes uit de eerste zaaironde. Bij mij zijn de eerste nu in de volle grond. Helaas is de batterij van mijn camera leeg anders zou ik ook wat foto's maken. Binnenkort ga ik mijn geheime wapen inzitten En dan alleen hopen voor een reus Quote Sorry voor taalfoutjes, ik ben niet Nederlands =)Mijn blog: http://www.moestuinforum.nl/blog/Estemy
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.