Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Erny in de lappenmand

Featured Replies

Geplaatst:

O wat erg zeg! 21 uur is te lang, kun je daar wel tegen? Hopelijk word je niet te misselijk van je Chinese maaltijd na al die uren vasten.

Geplaatst:

Och..............ik lees dit nu pas...beterschap!106871565858381982128144083979109872946131n22231424969445.jpg

Mijn naam is Marijke, maar de Fransen noemen mij Marieke.

Geplaatst:

Wat een gedoe erny

Hopelijk lig je ondertussen al ondere het mes

Al die dames ook met hun keizersnedes laat ze het nog ff ophouden

Ook hier brand een kaarsje voor je

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Erny het zit je ook echt niet mee, zo lang wachten en vasten. En da n kom je nog niet aan de buurt, wat een planning.

Die lieve schattige baby's kunnen er natuurlijk ook niets aan doen.

Hier zijn genoeg kaarsjes om voor jou te branden.

Geplaatst:

naamloos47251424975457.png

Ik hoop, dat je nu ei-de-lijk , geopereerd bent. Hier een krachtcirkeltje voor je

Geplaatst:

hopelijk lig je of op dit moment in de OK, ofwel op de uitslaapkamer ,

met een berg verband om je pootje . Ik zou maar niet (per ongeluk) in een chirurg bijten

uit hongerfrustratie ,beetje flauw, taai, harig misschien wel ,maar wel goed

gedesinfecteerd (bedenk ik me nu ) nee denk dan maar aan het menu van de Chinees .

Geplaatst:
  • Auteur

Helaas mensen, ongeacht alle inzet der kosmos en krachten... Geen OP vandaag...

Na 25 en een half uur mag ik weer eten.. maar ja.. wat dan? Eer ik die chinees besteld heb en die hier is en ik kan eten ben ik zo een uur verder en dat is dan een uur minder om te eten.

Want... je voelt 'm misschien al aankomen.. zometeen mag ik weer vanaf 12 uur niet eten en drinken.

Denk dat ik het daar wel iets moeilijker mee ga hebben als vandaag. Ben wel wat recalcitrant aan het worden ondertussen...

Moet mezelf nu volstoppen met worst olijven chips snoep feta peer cola thee sinasappelsap burp... en daar dan weer een dag mee doen.

Kan natuurlijk wel brood krijgen oid. maar daar heb ik dus echt geen trek in na zoveel uur... brood... ulg.. krijg ik niet eens weg. Dat heb ik twee weken geleden al gehad toen ik ook lag te wachten.

Had nog wel ff de Appie hiero aangedaan toen ik dacht dat het allemaal toch niet meer zou gebeuren en vreesde dat dan net alles dicht zou zijn. Maar ja... wat haal je dan... toch maar zo'n bakje sushi gedaan... Alternatief was een pastasalade voor maar liefst 5 euro... Jeetje en dat voor koude pasta... wat een winst!

Tja... ook niet echt lekker die sushi, doe ik niet nog een keer. Maar heb daardoor in ieder geval rijst op. Toch jammer dat er dan niet meer soja en wasabi bij zit. Halverwege was ik daar al door terwijl ik er extreem zuinig mee deed.

Thuis verzuip ik de sushi daar in... heerlijk (heb thuis bijna een kilo wasabipoeder liggen iets minder na wat uitdeelacties). En de rijst was ook nogal stijf en drogig... Niet de naam sushi waardig. Maar ja, wel wat te eten.

Ook fllink duur trouwens voor wat rijst en sesamzaadjes en minieme stukjes groente. maar deze had wel drie stukjes zalm erop.

Trouwens, zat heel moeilijk te doen omdat die Sushi net te hoog lag... en de verkoopster kwam langs op weg naar de kassa... maar deed geen enkele poging om mij te helpen... Das toch wel raar als je winkel zich in een ziekenhuis bevindt... Dus gelukkig snappen de klanten het dan wel weer en schoten mij te hulp.

Maarre... dat betekend dat we morgen weer allemaal aan de gang moeten, ik met niet eten en drinken en jullie met de kaarsjes en de krachtvelden.

Oef.... gelijk een flinke opvlieger van dat eten... wapper wapper

Voel mijn gehoorzaamheid en geduld en discipline behoorlijk wegebben... Dat wordt nog wat.. hoop dat ik vannacht een beetje doorslaap anders ga ik geheid drinken als ik dorst heb...

Het zit weer lekker mee allemaal.... What else is new... Het zou voor de verandering ook eens goed gaan bij mij... dat zou schrikken zijn...

En... mag nu niet in slaap gaan vallen... moet eten!!! Dwangeten... dwangwakker.... En dat voor iemand die normaal last heeft van slapeloosheid en haar hongergevoel ook kwijt was... (kreeg die signalen niet meer, werd eigenlijk dan gelijk misselijk en dat was dan het teken dat ik eigenlijk honger had en te lang gewacht had met eten en dat het dan te laat was want met misselijk eet je dan weer niet).

Totaal omgekeerde wereld hier dus...

Wijntje en een jointje zouden er nu ook wel ingaan... maar helaas... dat doen we maar niet. Zal de OP morgen (?) maar niet saboteren.

Rond 19.00 uur vertelde verpleegster dat als ik wel iets zou drinken de OP niet door zou gaan... ik héb er toen éven kort over gedacht...

Ojee... hoop niet dat ik nou morgen sjagerijnig ben... want baal als een stekkerdoos...

Nou ja... zullen hopelijk heel wat mensen gered zijn op die operatietafel vandaag... zo moet ik het maar bekijken.

Wel maf dat ik nou toch weer vrijdag geopereerd ga worden (?) terwijl ik dus eerst ook voor die dag ingepland stond voor ik door een bekkenoperatie van de planning werd gekeild...

Nou, ga maar weer wat eten en drinken.. stouwen... en heb mn wekker gezet voor half 12, heb ik nog een half uur.

Geplaatst:

Ik vind dat je best een beetje sacherijnig mag hoor. Moet kunnen als het zo tegen zit

Ik had gehoopt dat je lekker achter een berg Chinees zou zitten. Nou ja, dat haal je dan binnenkort maar eens dubbel en dwars in.

Ik zou zeggen, zoek een geluidsdicht kamertje op en schreeuw en vloek eens even lekker alle duvels uit de hel

5aks5u.jpg

Geplaatst:
medical-cartoon-hospital-it56051424985970.jpg
Geplaatst:

Balen zeg dat de operatie vandaag niet kon savonds niets lekkers meer te krijgen en dan nog een dag zonder eten ik hoop dat je morgen vroeg direct mag, geen tijd om honger te hebben of chagrijnig te zijn.

Geplaatst:

He verdorie! Omdat we zo lang niks hoorden hier ben ik er helemaal van uit gegaan dat je al onder het mes was. Wat een nachtmerrie zeg dat je zooooooo lang hebt moeten wachten en zo lang niks hebt mogen eten. Heel naar voor je!

Ik mag toch hopen dat het morgen WEL doorgaat? Of is er dan weer kans dat er van alles tussen komt?

Hoop dat je straks een beetje slaapt na je hap,

liefs en sterkte!

Geplaatst:

Wat een gedoe en pech Erny, zo lang geen eten en drinken. Zoveel uren vasten en dan geen op, hadden ze toch wel een warme maaltijd voor je kunnen regelen.

En dan moet je nog een keer vasten en wachten op je op, zal kaarsje weer voor je branden. Is een grote kaars kan heel wat uren branden. En dan staan er nog genoeg op voorraad.

Hopelijk is je volgende verslag, een goede uitslag na de op en dan over goede nazorg en spoedig herstel.

Geplaatst:

images60881425022830.jpg

hoop dat je vandaag meer geluk hebt.

Geplaatst:

Ik leef mee Erny..de halve straat hier kent je verhaal nu, en met zijn alleen sturen we je positieve energie ( dat is iets uit de jaren 60..toen werkte het wel ) sterkte en dikke knuffel van Lie en mij...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Och vrouwke toch !! Ik smijt een hele zak Xenos kaarsjes in de strijd voor je hoor!

Hopelijk gaat het vandaag door, en vooral hoop ik dat je enkel weer helemaal goed komt.

Dikke knuffel voor jou . Hou je taai !

Geplaatst:
opstekertje-65631425039914.jpg
Geplaatst:
  • Auteur

En dan dachten jullie zeker... we horen nix dus nu zal ze toch echt wel op die operatietafel liggen...

Nou.. nee hoor.. de Wifi lag er gewoon uit hiero.

Dus nog geen OP... Paardrijmeisje is wel vanmorgen onder het mes geweest (gebroken en gespleten scheenbeen, dat is echt wel ff serieus) en hoorde de heren doktoren wel praten over de dame met de enkel die ook nog moest...

Dus ze weten het wel... Maar of ik vandaag nog aan de beurt kom...

Ik betwijfel het... komt vast van alles levensbedreigends tussen...

Ik ga maar uit van het ergste... dan kan het altijd nog meevallen...

Lastige is wel dat ik niet echt van de afdeling af kan... dus geen tripjes door het gebouw...

En geen bezoek, want dat is niet handig als je zo weggereden kunt worden...

Dus saaie boel zo...

Wel goed voor de lijn... dát dan wel weer...

Geplaatst:

Ja, inderdaad, ik dacht die is vast aan de beurt.

Je wordt wel op de proef gesteld hoor.Zo lang wachten.

Ik schrijf maar even terug want het is zo'n saaie boel daar bij jou.

Wifi is er gelukkig weer in, maar als je niet weg kunt en ook niets mag eten dan duurt wachten wel lang.

Maar ik kan niet veel meer verzinnen dan dat ik hoop dat als ze je in deze ronde willen opereren dat ze dat dan na al dat gewacht en gevast ook echt gaan doen. Als we even niks horen denk ik maar dat ze bezig zijn jouw enkeltje even goed beter te maken.

Kop d'r moar weer veur. Niks aan te doen.

met groene groet,

koolrabi

https://zolekkergezond.nl/

Geplaatst:

Lange dag weer Erny! Hopelijk ben je nu wel eindelijk onder het mes.

Heb je nog iets gehoord over de revalidatiemogelijkheden? Ik duim nog even verder!

Geplaatst:

ach meissie toch !! Ik ging ervan uit dat je vanmorgen geopereerd was ! Wat ontzettend waardeloos dat je nu weer zo lang hebt moeten wachten maar ik ga er vanuit dat je nu wel onder het mes ligt !!

Liefs en sterkte !!!

Geplaatst:

Hoe lang laten ze jou nog wachten en vasten

Geplaatst:

Ik denk dat het nu dan toch eindelijk is gelukt,al vanaf 14.00 uur is het kalm,ik hoop dat je niet al te veel pijn hebt.

Geplaatst:

Anders ligt vast weer de WiFi eruit

Erny hopelijk ben je ondertussen onder het mes geweest en kan je eindelijk weer (normaal) eten

Groetjes Loraine

"Wat niet kan, moet nog gebeuren."

Geplaatst:

Ach Erny, ik lees nu pas het hele hachelijke vloeravontuur! Weet je al wat ze bedoelen met 'niet volledig de achterste breuk kunnen herstellen' en 'oplappen'? Gaan ze dan het hele gewricht vastzetten of hebben ze een ander plan?

Ik hoop heeel erg dat je inmiddels onder het mes bent geweest en nu te druk bent met bij-eten op de reageren. Voor het wasabiprobleem: Bij de Sumo kun je ook bestellen, mét extra saus en dingetjes.

Toi toi toi!

Home is where the harvest is.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.