Geplaatst: 21 februari 201214 j Oh Debje, ik heb echt zitten "oeh" en "aah"-en bij het zien van jouw foto's! Wat schattig!!!! Gardening is cheaper than therapy. And you get tomatoes!
Geplaatst: 21 februari 201214 j Kijk...dit is Luna: Ik mag niet altijd van haar forummen....ze vind de labtop lekker warm en verstuurt allerlei mails rond de hele wereld De vissen vind ze ook reuze interessant. ..vooral de zwiebelende sluierstaartjes.... Luna was het er niet mee eens dat wij deze stoel buiten hadden gezet om naar de kringloop te brengen..... en ging er snel in liggen
Geplaatst: 21 februari 201214 j Wat een geweldige mooie poezebeesten hebben jullie allemaal Schrijffouten onder voorbehoud
Geplaatst: 22 februari 201214 j Auteur Wat een leuke verhalen en foto's allemaal .Hier nog een paar foto's van ons illustere duo Bailey En Bowie
Geplaatst: 23 februari 201214 j Wat een leuke katten en poezen heeft dit forum!! Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Geplaatst: 28 april 201213 j Auteur Een filmpje van Bowie die gisteren op één of andere manier zeer comfortabel lag.http://s1140.photobucket.com/albums/n561/HobbyZadenNL/?action=view¤t=IMG_1368.mp4 Hier nog een filmpje van Bowie die met zijn eigen staart speelt, niet heel erg intelligent, maar wel schattig om te zien. http://s1140.photobucket.com/albums/n561/HobbyZadenNL/?action=view¤t=IMG_1351.mp4
Geplaatst: 28 april 201213 j Ooooh wat een leuk topic! Had ik nog niet gelezen, vanavond ff doen. Hier is 1 van onze katten (we hebben 2 broertjes)
Geplaatst: 28 april 201213 j Gelukkig eet ie geen vis! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 28 april 201213 j Hij lust wel milkshake... Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 2 mei 201213 j Die van ons zijn liever lui dan moe. Tenzij er een pauwenveer in de buurt is, dan willen ze opeens allemaal spelen. Onze heftig pluizige logé (kat van m'n zus) met veer. onze katten vonden de logé minder leuk, het beest is zwaar verwend door m'n zus en duldt eigenlijk geen andere katten (alle aandacht is voor hem, uiteraard) Tijdelijke wapenstilstand - meestal is onze lekkere dikke simon een tikkeltje overheersend - vind zichzelf heel stoer. De vensterbank is zeker een favoriet luierplekje, iedereen heeft er al wel eens lekker in het zonnetje gezeten. Guus Simon En Puck en Guus samen
Geplaatst: 2 mei 201213 j Wat een geweldig mooie poezebeesten! Allemaal anders en allemaal zo lief... Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 2 mei 201213 j Blackie lag prachtig te poseren in het zonnetje... tótdat ik de camera op háár richtte... Ging ze opeens liggen rollen... werd het wéér een rare foto...
Geplaatst: 2 mei 201213 j Sanne met de haartjes vol zand..ze heeft lekker liggen zonnebaden Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Geplaatst: 7 mei 201213 j Kattenminnende nieuwe vriendin laat fotooz zien van haar ozo adorable overharige witte kat.... prachtig... Ik laat haar de foto zien (in dit topic en ook al jullie fotooz) waar zogenaamd Blackie heel slecht poseert... Not nice, haha die foto (paar plaatjes terug) staat ze ook weer des duivels op... Maar let op... met haar toestemming, want ik wilde jullie deze foto niet onthouden...( moest er wel bijzeggen dat het echt heel veel haar is en weinig kat)..
Geplaatst: 7 mei 201213 j OMG, geweldig. Katten zijn zo leuk. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 8 mei 201213 j Wat fantastisch dit, zit hier echt met een dikke glimlach alle foto's te bekijken. Wij hebben ook een ontzettend lieve poes, Mickey. Zal binnenkort een fotootje plaatsen. Ik ga hier zeker vaker kijken, geweldig!
Geplaatst: 9 mei 201213 j Nou, hier kan ik niet achterblijven! Wij hebben een kater van bijna 6, Dribbel. Die het sinds vorige zomer op 3 pootjes moet doen... Maar geen medelijden hoor, want het manneke liep op de avond na de amputatie alweer rond! Hij springt niet meer even hoog als voorheen, maar hij heeft er totaal geen last van! (en ik vind 4 potige katten er maar vreemd om te zien nu... ) Onze knapperd! Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Geplaatst: 10 mei 201213 j Wat een knuffel! Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.