Geplaatst: 16 september 201510 j We krijgen deze maand hoog bezoek en de tuin ziet er niet uit, hebben jullie goede raad?Ben wel benieuwd naar jullie hilarische adviezen en tips
Geplaatst: 16 september 201510 j Enorme verhalen houden over dat dát nou juist natuur- en diervriendelijk tuinieren is. Maar misschien kan je ook wat foto's plaatsen van de oerwouden zodat we wat gerichter advies kunnen geven?
Geplaatst: 16 september 201510 j Ik zou me er niet druk over maken. Als het ze niet bevalt kijken ze maar de andere kant op...
Geplaatst: 16 september 201510 j Volgens mij heb jij goede redenen om niet voldoende aan de tuin toe te komen. Zou me er sowieso niet druk over maken wat een ander er van vind. Lekker belangrijk! Duhh!Volgend seizoen weer!
Geplaatst: 16 september 201510 j Auteur Erny wat een super goed idee Foto maken kan ik doen, maar er zal aleen maar onkruid te zien zijn Bit zulke lieve mensen kan ik niet op neer kijken Martin welke kant je ook kijkt, overal is onkruid Angela goed idee, maar ook dat kan ik deze lieve mensen niet aan doen. Jootje je hebt gelijk, volgend jaar wordt een beter moestuinjaar.Ben druk van de mollen af te komen, de mollen van de buren krijg ik steeds op visite. En zoveel slakken, die kun je niet over het hoofd zien. Die hebben nu vrij spel, maar weinig om van te smullen he wat jammer.
Geplaatst: 16 september 201510 j Kun je geen boer uit de buurt charteren? Even met tractor en ploeg er over, en je hebt een tuin met alleen zwarte aarde. Niet dat dat nou zo mooi is... Ik wil niet nieuwsgierig zijn, maar toch... Wie is dat hoge bezoek dan wel niet?
Geplaatst: 16 september 201510 j Kun je trouwens je kippen niet los laten?Die lussen wel wat onkruid en slakken.
Geplaatst: 16 september 201510 j hier is de tuin en huis de laatste tijd ook niet zo netjes als ik zou willen. zolang het niet gevaarlijk is dat geen probleem toch? zelfs niet voor hoog bezoek. als mensen zich eraan storen steken ze de handen maar uit de mouwen. degene die er opmerkingen over durven te maken kennen de situatie niet. dat zegt meer over hun dan over jou/mij
Geplaatst: 16 september 201510 j Auteur Martin als een boer met zijn landbouwracewagen hier door de tuin scheurt, zal er geen tuin overblijven Wat kunnen jullie goed gokken Een deel van hoog bezoek scharreld hier wel eens rond, misschien zal die zich prijsgeven in dit topic Angela de kippen onderhouden niet eens hun voliere en weide en slakken zijn ze vies van. In de toekomst pekingeend uh loopeenden.Tja Loes dat klein puntje gevaarlijk, vallen daar ook valkuilen van Sultan onder Die moet ik maar snel dichtgooien, voordat het hoog bezoek struikeld of nog erger Hoog bezoek zal niet gaan klagen ... hoewel zal wel weer een pak op mijn broek krijgen Een berg advies en ideeën, gezellig babbelen over van alles en nog wat onder genot van hapje en drankje.Bit komt Sinterklaar ook al op dit forum, voor worteltjes van zijn trouwe schimmel natuurlijk
Geplaatst: 16 september 201510 j Zou het hoge bezoek Bi(n)terklaas kunnen zijn? Die is hier ook al eens geweest. Ook een heel goedaardige en best wel heilige man. In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 17 september 201510 j Dit bezoek houd wel van een pintje denk ik gewoon daarmee beginnen voordat je de tuin ingaat.
Geplaatst: 17 september 201510 j Kuilen dicht (laten) gooien en pintje koel zetten klinkt als een prima plan. Niets meer aan doen.
Geplaatst: 17 september 201510 j Aha....het frankske is hier ook gevallen.... In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 17 september 201510 j Die Duitsers drinken toch allemaal graag pintjes? Of heb ik dat nu weer verkeerd verstaan?Met Hoog bezoek zal ze mij toch niet bedoelen zeker want ik ben maar een klein ventjen hé, al drink ik ook graag een goeie pint. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 17 september 201510 j Auteur Wat zijn jullie toch goed met raden, proost daar drinken we een "pintje" op.Duitsers drinken graag, maar wij niet helemaal geen alcohol niets nada noppes.Willy wie anders zou ik dan bedoelen, jij bent een groot persoon
Geplaatst: 17 september 201510 j Zie dan maar dat ge een pintje in huis hebt, liefst donker (trappist of zo) voor mij en pils voor de Bazin. We moeten het toch niet zelf meebrengen hoop ik? Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 17 september 201510 j Willy je komt eerst naar de MTFD voordat je naar Jane rijd en dan heb je ook altijd een krat in je kofferbak zitten?
Geplaatst: 17 september 201510 j Aha, de bazin is dus het hoge bezoek. Willy meer de chauffeur Als je dan toch in Duitsland bent, waarom dan Belgisch bier? Dat kun je alle dagen al drinken. Natuurlijk halen die Duitsers met hun "Reinheitsgebot" niet die alcoholpercentages van het gesuikerde Belgische bier... maar een goede Weiszen of Alt is toch ook wel erg lekker als je daar toch bent. Maar ja...waar bemoei ik me eigenlijk mee. Veel plezier en gezelligheid gewenst alvast voor gastvrouw en gasten! In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Geplaatst: 17 september 201510 j "liefst donker (trappist of zo) voor mij"Dat zal met dat Duitse Reinheitsgebot lastig worden ...Edit: Weknow was me net vóór. Bah! Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 17 september 201510 j wie in zijn eigen tuintje wiedt,ziet het onkruid bij een ander niet (dit keer letterlijk ) Ben bang dat het toch even in no time het ergste weghalenwordt. Ach in een tuin ben je in wezen nooit klaar he ? wie heeft er zijn tuin altijd perfect bij liggen ?Succes en veel plezier met je hoog bezoek
Geplaatst: 17 september 201510 j Gras maaien, zichtbare dode bladeren weghalen. Je hebt gelijk een wereld van verschil. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.