Nadi Geplaatst: 12 mei 2016 Geplaatst: 12 mei 2016 1 van de courgettes geplant, hij kon niet meer wachten namelijk
DannyL Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Eergister en gisteren: - 3 Courgettes (hoop dat het niet te laat is.. Was er een beetje laat bij)- Sperziebonen, want ik verwacht geen vorst meer- Stokbonen- Zonnebloemen (komen nu al omhoog!)
willem Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Je kunt courgettes nu nog prima zaaien hoor, kan zelfs in juni nog wel. Met dit weer kan dit al direct buiten.
DannyL Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Dankje Willem!Ik heb er eentje buiten gezaaid, en 3 binnen in een grotere pot.Hopelijk slaan ze aan
willem Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Komt vast goed! Die van mij zijn buiten wel opgepeuzeld door hongerige slakken, misschien goed om daar ook voor op te letten.
DannyL Geplaatst: 13 mei 2016 Geplaatst: 13 mei 2016 Ik ga dadelijk meteen wat schelpen stukken strooien rondom de gezaaide stukken. Zal ze leren! Gister heb ik 4 mega grote naakt slakken gedood die mijn radijsjes aanvielen.. Ook meteen een afbakening gemaakt van schelpen stukken.In de kas werkte dat perfect iig..
Indy Geplaatst: 14 mei 2016 Geplaatst: 14 mei 2016 Nog gauw een pompoen gezaaid, hopelijk kan het nog,ik molde per ongeluk een zaailing
Nynkef Geplaatst: 15 mei 2016 Geplaatst: 15 mei 2016 Bloemkool, 6 stuks. Met een beetje geluk kunnen die in de volle grond als de aardappelen geoogst zijn.
mariellexxx Geplaatst: 16 mei 2016 Geplaatst: 16 mei 2016 Prei zaadjes direct in de moestuin gezaaidPeterselie, rucola, basilicum, en courgette (overgebleven moestuintjes), voor gezaaid in bakjes in de keuken. 8 paprikaplanten eindelijk uit de potjes gehaald (stonden wel al in de kas), maar nu ook in de volle grond in de kas! 4 grote trostomaten planten ook uit hun potten gehaald en hun eindelijk hun vaste plek gegeven in de kas. 4 grote komkommerplanten ook uit de pot, en eindelijk een vast plekje in de kas gekregen. Deze moeten nu nog een plekje krijgen, de 3 voorste trostomaten, geen idee waar ik ermee heen moet!?
RobO Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 prinsessenknollen, een leuk Andes knolletje in rood, geel en een sexy tijgerstreepjehoudt van licht zure grond, nou, die hebben we wel hier in Overveen deze
speets Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Hier nog een keer pompoen. "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Erny Geplaatst: 18 mei 2016 Geplaatst: 18 mei 2016 Ik ga er vanuit dat niet alles gaat opkomen (hopelijk)... Gezaaid:Courgettes: Groene, Black Beauty, Hongaarse lichtgroene, Bush Baby, Gold RushPatissons: Sunburst, Hongaarse lichtgroenePompoenen: Sweat Meat, Blue Ballet, Chioggia, Uchiki Kuri, Dulce de HonnoKalebassen: Birdhouse Gourd, Lopótök (fleskalebas), Korsótök (fleskalebas, Slangenkalebas.Aubergines: Ophelia, Violet Pearl, Vera, Striped Toga, Pukkie, Apple GreenAugurken: Kecskeméti, Mohikan F1, Rajnai Fürtös, "Uborka" (op lint samen met Dillezaadjes), HokusKomkommers: Dragon Egg, Bianco Lungo de Parigi, Crispy Salad F1, Miniature White, Khiva, Gele Tros, Mexican Sour Gerkin, Marble, Mexicaanse Augurk/Olijfkomkommer.
Nynkef Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 Heb gisteren 6 bloemkoolzaadjes gepoot. Wie weet komt er wat uit !
mariellexxx Geplaatst: 19 mei 2016 Geplaatst: 19 mei 2016 prinsessenknollen, een leuk Andes knolletje in rood, geel en een sexy tijgerstreepjehoudt van licht zure grond, nou, die hebben we wel hier in Overveen deze Oeh leuk al die gekleurde knolletjes!! En zelfs het blad is eetbaar lees ik!
RobO Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 ja, heel aaibaargister de citroenboontjes uitgeplant, ook lief&lekker
sugarlevi Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 Nog maar wat bonen ter kieming in een bakje met zand gelegd. Ik weet niet wat het met mij en bonen is. Vorig jaar al slechte kieming, en dit jaar weer. "I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor ... and surviving"Colonel Kurtz
speets Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 De tomaten in de volle grond gezet. Legends, dus ik ben heel benieuwd... "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Toto Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 De 4 zonnebloemen tegen het tuinhuis kunnen planten (na lang zagen en proberen mijn vader ervan te overtuigen dat het mooi wordt) Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
Jorieke123 Geplaatst: 20 mei 2016 Geplaatst: 20 mei 2016 Ik heb 2 soorten pronkbonen in de grond gedrukt. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Toto Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Peterselie en basilicum geplant en 2 rijtjes wortelen gezaaid. Als plan A mislukt heb je nog altijd 25 letters over!
angela († maart 2025) Geplaatst: 21 mei 2016 Geplaatst: 21 mei 2016 Bonen geel en groen, bieten, nog meer wortelen, lente ui, komijn, sla, aardbei mais uitgeplant, knolraap, zilveruitjes, witlof.
Aanbevolen berichten