dennislp Geplaatst: 11 juni 2011 Share Geplaatst: 11 juni 2011 Duivenmest zorgt voor grote aardappels.. las ik via google, wie probeert het uit op de radijs? > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Gast Geplaatst: 11 juni 2011 Share Geplaatst: 11 juni 2011 Het lijkt me erg leuk, ik wil dus ook wel meedoen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Borsalino Geplaatst: 11 juni 2011 Share Geplaatst: 11 juni 2011 Je houd toch niet van vakantie wie moet je groente en aardbeiplanten verzorgen je buurman Niet mooi Hans met een ander zijn mizerie lachen Benieuwd naar buurman zijn reactie als hij nieuw aardbei-project ziet.Waarschijnlijk met kop naar grond gericht er voorbij lopen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Merel Geplaatst: 11 juni 2011 Share Geplaatst: 11 juni 2011 Ik doe graag mee. De radijzen gaan me tot op heden goed af! indefruitboomgaard Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Borsalino Geplaatst: 11 juni 2011 Share Geplaatst: 11 juni 2011 Moet ik de vriend-minnaar van mijn schoonmoeder laten meedoen, die heeft altijd radijzen als kanonskogels. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jootje Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Ik vind het nu al leuk, die wedstrijd, ik doe graag mee, en heb totaal geen illusies dat mijn radijs de grootste word, maar vind het nu al leuk vanwege al de berichtjes eromheen! De prijs.....ik ga al elk jaar naar de Bahama`s dus doe dat maar niet. Maar misschien is het een idee dat de winnaar van alle deelnemers een leuk zakje zaad krijgt? Dan heb je toch een leuke verzameling, lijkt me! Het is maar een idee hoor! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bonnie f Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Als ik win (hoe hypothetisch dat ook moge zijn) heb ik aan eeuwige roem meer dan genoeg... Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Als ik win (hoe hypothetisch dat ook moge zijn) heb ik aan eeuwige roem meer dan genoeg... Ik ook, en je hebt natuurlijk na de uitslag, wat te eten Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
henkg Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Ook ik wil graag meedoen! Mooie keuze trouwens: iedereen gelijke kansen. Op mijn balkon moet ergens nog wel een plekje te vinden zijn.Radijs (nooit eerder gedaan, wel alvast iets gelezen) lijkt me een verademing t.o.v. mijn rozemarijn probeersel. Anderhalve maand na zaaien is de grootste zaailing nog geen centimeter groot 2023_teeltlijst (.xlsx) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Frank vwl Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Lijk me leuk ik doe mee +1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Ook ik wil graag meedoen! Mooie keuze trouwens: iedereen gelijke kansen. Op mijn balkon moet ergens nog wel een plekje te vinden zijn.Radijs (nooit eerder gedaan, wel alvast iets gelezen) lijkt me een verademing t.o.v. mijn rozemarijn probeersel. Anderhalve maand na zaaien is de grootste zaailing nog geen centimeter groot Wahaaaa... dat is op zich al een prijs waard... bij mij gebeurt er helemaal niks met rozemarijn... en al véle keertjes gezaaid... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
dennislp Geplaatst: 12 juni 2011 Share Geplaatst: 12 juni 2011 Ook ik wil graag meedoen! Mooie keuze trouwens: iedereen gelijke kansen. Op mijn balkon moet ergens nog wel een plekje te vinden zijn.Radijs (nooit eerder gedaan, wel alvast iets gelezen) lijkt me een verademing t.o.v. mijn rozemarijn probeersel. Anderhalve maand na zaaien is de grootste zaailing nog geen centimeter groot Zet het wel even slim neer, ze houden niet van te veel warmte schaduw plekje of wat schaduw maken kan geen kwaad > Planten kopen? Doe het bewust! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Lisa Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik wil ook wel meedoen. Ik vind radijs alleen niet te eten , maar dat is van latere zorg. http://www.hobbyzaden.nlZaden te koop al vanaf 0,25 €. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik ook niet De varkens ook niet... Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Wat doe jij er dan mee Jorieke? Heb zitten denken ze in te maken, omdat ze dan misschien wat minder sterk gaan smaken? Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jorieke123 Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik heb ze in de tuin, om ze door te laten schieten. De peultjes vind ik lekkerder (frisser), en het zaad kiem ik in de winter voor pittig broodbeleg. Veldvee-facebook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Borsalino Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik vind radijsjes met ijskoude verse fles cola vol met koolzuur lekker....................................bweuuuuuuurk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Helly Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Wij hebben die cola niet eens nodig om te "burken", 1 radijsje doet al wonderen. Niet voor de omgeving overigens Good things come in small packages Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
hansm Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 wit broodje, radijs erop beetje zout heerlijk, radijs is bij mij favoriet Players only love you when they're playing. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
appelvrouw Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 (aangepast) Je kunt ze ook een beetje "Japanserig" wokken met ander groen bv prei en dan sojasaus. Beetje gek maar wel lekker.. Wij aten stampot met -batavia- sla..de kleintjes geloven nog wel dat het andijvie is Ze vonden het heerlijk. Edit: ik dacht even dat ik bij de dagelijkse rubriek "De Groenteman" was.. 13 juni 2011 aangepast door Gast We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jos Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik heb het begin van dit item gemist, maar ga uiteraard meedoen.Ik zaai bijna wekelijks radijzen omdat de vriendin van mijn zoon er gek op is. Ik heb niet de illusie te winnen, want ik denk dat radijzen onze zware grond niet aprecieren. De eerste twee rondes echt alleen blad. Wellicht te wijten aan de kalkgift van dit voorjaar. Op een andere plek ging het prima.De smaak hangt erg van de soort af maar zeker ook van de leeftijd, frisse jonge radijzen hebben lang niet zo'n sterke smaak als oudere. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LucV Geplaatst: 13 juni 2011 Auteur Share Geplaatst: 13 juni 2011 Voorlopige deelnemerslijst:hansmJorieke123HelenaEssiebesAppelvrouwHenkgJorgRombo319Bonnief1JootjeDennislpFreggelDennis29JasminBorsalinoGreetje11KoertAardbeijimPauline PerenboomKardoenMerelFrank VWLLisaJos_*_Iris_*_Wouttie75ZwabberFransrichardmdvdmeer?Wie nog? Of heb ik je naam gemist? Laat het even weten! Wedstrijd groente:Radijs (Riesen Von Aspern) Ik zal zo snel mogelijk de zaadjes regelen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
_*_iris_*_ Geplaatst: 13 juni 2011 Share Geplaatst: 13 juni 2011 Ik wil ook graag meedoen, leuk! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wouttie75 Geplaatst: 14 juni 2011 Share Geplaatst: 14 juni 2011 Ik wil ook graag meedoen , groetjes Wout People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jasmin Geplaatst: 14 juni 2011 Share Geplaatst: 14 juni 2011 Radijs Riesen von Aspern (Raphanus sativus subsp. sativus 'Riesen von Aspern') De grootste radijs die niet voos wordt. Met zeer vast vlees. Lekker om zo te eten. De snelle groei maakt het mogelijk om ze als tussencultuur te gebruiken. Weinig bemesten. http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten