Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je net (in)gemaakt? (uit eigen tuin)


Jorieke123

Aanbevolen berichten

Omdat ik absoluut teetotal ben zou ik het gewone azijn doen. Dat is geen probleem toch?

ik snap je vraag niet, en wat is teetotal?

Heylane, ik gooi meestal nog van alles bij het zoetzuur..extra knoflook extra pepers, en verder ook stukjes laurier, selderijzaadjes enz. Ik had ook geen mosterdpoeder want die in mijn potje coleman ( vorig jaar gekocht) was groengeel geworden

 

Ja ik eet het op brood, in de sla, bij indisch eten enz...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, talen door elkaar gehaald

Teetotal (engels) is geheelonthouder, geen alcohol dus. In net mosterdrecept van RobO stond dat het met wijnazijn gemaakt werd.

 

Jet, Ik ga je recept ook maar eens (losjes) uitproberen. Ik houd er wel van als er ruimte is voor variatie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt goed! Receptje?

 

Gister twee potten met pruimenmoes/jam gemaakt. Moest wel eerst alle pruimpjes controleren op die rode wurmpjes. 1/3 was bewoond en dus onbruikbaar. Dat waren meestal de rijpe pruimen dus de jam is gemaakt van de meer onrijpere exemplaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...