Geplaatst: 18 uren geleden18 u Mijn tuin kon de buurman met 2 gieters water per 3 dagen bijhouden 😭😭😭zeker de helft heeft t niet overleeft
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Jeetje wat erg. Ook al moet ik elke dag 2 gieters doen, dat is toch een fluitje van een cent? Zo leer je de mensen kennen. Bah! Nergens voor nodig.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u 38 minuten geleden, Lia56 zei:Mijn tuin kon de buurman met 2 gieters water per 3 dagen bijhoudenIk neem aan dat dit cynisch bedoeld is?!Wat vreselijk Lia. Echt heel heel erg.
Geplaatst: 18 uren geleden18 u Tja op een gegeven moment is het wel waar dat je maar 2giets nodig hebt, voor de overgebleven planten.Maar wel erg klote.Ik red het nog niets eens met 3gieters per dag voor een berg potten, laat staan voor een hele tuin/moestuin.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Ik volg de status van de natuurbranden in Frankrijk en Spanje, maar mensen, wat een drama's.Nu is de hele stad Bordeaux in gevaar, hoewel er nog geen branden binnen de ringweg zijn.Maar er zijn al 200.000 mensen geëvacueerd en veel zijn hun huis en inboedel kwijt.En dat soort branden kan hier zomaar ook gebeuren met deze enorme droogte.Ik heb zielsmedelijden met die ene boer met zijn tractor, die brandbare materialen uit de bermen aan het halen was en toen zette de hitte van zijn tractor uitlaat de boel in de fik.Geen echte klacht dus, maar alleen maar intens medeleven... 2 uren geleden2 u aangepast door Rookie
Geplaatst: 2 uren geleden2 u 16 uren geleden, Lia56 zei:Mijn tuin kon de buurman met 2 gieters water per 3 dagen bijhouden 😭😭😭zeker de helft heeft t niet overleeftWat verschrikkelijk Lia. Die buurman hoef je dus nooit meer te vragen.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 1 uur terug, Gitta zei:Wat verschrikkelijk Lia. Die buurman hoef je dus nooit meer te vragenHij vind zelf dat hi8j t supergoed gedaan heeft..☹️
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Ongelooflijk. Dat hij zelf niet ziet dat de helft niet heeft overleefd. Je ziet toch de kleur van de plant veranderen en de plant zien verschrompelen.
Geplaatst: 51 minuten geleden51 min Gebrek aan ervaring. Ik heb heel vroeger eens op een huis met tuin gepast. Daar stonden heel veel potten met prachtig bloeiende bloemen in de tuin. Achteraf denk ik dat ik ze waarschijnlijk min of meer in leven gehouden heb, maar ook niet meer dan dat. Het is wat het is. Niet iedereen heeft het inzicht, en soms komt het met de jaren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.