Jump to content

Planten in mijn tomaat!

Jorieke123

Recommended Posts

• 5 weeks later...

Pfff ik had nog een paar van die tomaten liggen, wat op zich heel handig is om nu nog lekker ergens een tomaatje door/op te kunnen doen. Maar ik hoop toch echt dat er volgend jaar geen zaadjes meer kiemen IN de tomaat. Want om die er nou elke keer uit te moeten peuteren

Ik hoop dus niet dat het typisch iets is voor deze soort ofzo. Dat ze er gevoeliger voor zijn?

Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem!

www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/

Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook

Maar ik hoop toch echt dat er volgend jaar geen zaadjes meer kiemen IN de tomaat. Want om die er nou elke keer uit te moeten peuteren

Je kunt er er ook tomaten taugé -soep van maken . Bespaart je het uitpeuteren van de zaadjes en scheelt weer in de hoeveelheid toe te voegen taugé .

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Er zitten tomaten bij waarin alle zaadjes al zijn gekiemt. En (vooral het groen van) tomaten planten kan je niet echt eten toch? De kiempjes hebben al groene blaadjes...

Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem!

www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/

Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook

Ik zou ze ook niet eten...vind ze een hoog " alien " gehalte hebben! Heb zowiezo gauw last als er iets is met tomaten, vind ze heerlijk, maar ik word echt niet goed, als het harde gedeelte, bij de aanzet van het steeltje nog in een plakje zit.

• 1 year later...