Ga naar inhoud

moestuinforumdag 2017, welke dag (eind april/begin mei)?

welke dag?  

47 leden hebben gestemd

1. 1. welke dag?

• Zaterdag 29 april
      13
    • Zondag 30 april
      8
    • Zaterdag 6 mei
      16
    • Zondag 7 mei
      10

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eind april / begin mei is voor mij (eigenlijk meer voor anderen ) de beste tijd. Dan weet ik welke van mijn -dan prachtige- zaailingen er overcompleet zijn. En dus vergeven kunnen worden ...

1120183653         2025_teeltlijst (.xlsx)

Geplaatst:

We will see. En 6/7 mei kan ik sowieso niet..dan vier ik met familie het behalen van de pensioengerechtigde leeftijd. Ik blijf dus hopen op het hele weekend ervoor of ( wat mijn voorkeur heeft ivm planten) eerder in april.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Eerst had ik zoiets van : nee, dat slaan we sowieso over. Krijg ik nu toch wel meer zin ook. Maar helaas alleen als het een zondag gaat worden, wat er geloof ik niet inzit ? Zaterdagen zijn ook dagen dat ik mn geld moet verdienen.

Ben wel stekken aan het maken van het 1 en ander, dus iets aanbieden kan ik dan wel. Zoeken doe ik niets geloof ik.

Maar stoor je niet aan mij, een volgende MTFD is ook ok wat mij betreft ( en dan weer es een zondag ? )

Geplaatst:
Zaterdagen zijn ook dagen dat ik mn geld moet verdienen.

ik behoor ook tot dat klootjesvolk dat op zaterdagen z'n geld verdient (eigenlijk alleen op zondag vrij)

dus hopen op de volgende MTFdag

gr Adriaan

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...