Sin Fronteras Geplaatst: 22 maart 2017 Geplaatst: 22 maart 2017 Ja, graag. Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe
Nadi Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Zoals gezegd (ergens in een kaas topic)Ben ik erbij onder voorbehoud. Quote
Mariska_dkd Geplaatst: 23 maart 2017 Geplaatst: 23 maart 2017 Wij willen ook graag langskomen. 'Wij' zijn in elk geval mijn broer en ik. Misschien dat mijn vriend en dochter ook meekomen, maar vooralsnog denk ik dat die liever thuisblijven. Quote
balkontuinder Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Wat gaaf, gaan we een record breken dit jaar? Quote
Goldfish Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 Zou goed kunnen. Ik ben druk bezig een oude bekende te overtuigen weer eens te komen. Quote
Bit Geplaatst: 24 maart 2017 Geplaatst: 24 maart 2017 90% zeker dat ik ook kom. Topic wat ik kan meenemen aan stekken enzo, maak ik nog aan. Morgen na het werk eerst es kijken en foto's maken van wat stekken enzo. Maak niks te eten, neem wel wat mee voor Jorieke en Joep. Quote
Erny Geplaatst: 25 maart 2017 Geplaatst: 25 maart 2017 Ovb kom ik ook... nog nix zeker dus geen uitgebreide ruillijst. Wel wat ruildealtjes. En dan komt de pup Zowie mee voor een intensieve kennismakingsdag met de boerderijdieren. Quote
Rabarber Geplaatst: 29 maart 2017 Geplaatst: 29 maart 2017 Ik ben ook graag van de partij! Leuk! Quote
Raquette Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Jeeee ik kan ook! Quote Everybody needs beauty as well as bread --- John Muir Algehele moes-, klus- en knutselblog: http://www.recoverista.com
Ciska Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Angela, koolrabi komt niet hoor...die zit al een week in Spanje..Ik neem haar ruilmateriaal mee heen en terug. Quote
Gwen Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ha, Zoals het er nu uitziet kom ik op 8 april Gwen Quote
Cupcakeje Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ik wilde eerst niet meteen weer komen op de mtfd na weer net pas actief te zijn. Zeker niet omdat ik niks te ruilen heb. Maar Jorieke was zo enthousiast met dan kom je toch plantjes halen. Dus ik kom gezellig naar het huis kijken en neem wat lekkers mee, schoonmams had er ook wel weer zin in dus die komt ook weer mee. Ik zal in het andere topic even kijken wat we voor lekkers mee kunnen nemen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Natuurlijk kupkeekje..gewoon komen, gezellig. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Gezellig! Kan ik trouwens weer wat speciale badges uitdelen aan mensen die een klein handje willen helpen? Niets moeilijks, gewoon wijzen waar nieuwkomers hun eten neer kunnen zetten, wijzen waar het toilet is, enz? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Cupcakeje Geplaatst: 31 maart 2017 Geplaatst: 31 maart 2017 Ow ja hoor, als er niet zo veel veranderd is mag je mij ook wel zo een batch opspelden hoor Quote
appelvrouw Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Bien sure! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Mariska_dkd Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Ook hier maar even een berichtje om te laten weten dat wij niet komen als onze drachtige merries het te spannend maken. Vooralsnog denk ik dat het wel zal meevallen, maar als ik het niet vertrouw blijf ik thuis. Quote
SuusP Geplaatst: 1 april 2017 Geplaatst: 1 april 2017 Bij mij een +1'tje. Mijn moeder wilde wel eens mee om te kijken "bij dat hippie gedoe" Quote Begonnen met moestuinieren en zaadjes te ruil? Doe mee met de zadenenvelop NL 2017
prettig gestoord Geplaatst: 2 april 2017 Geplaatst: 2 april 2017 Ik ga het niet redden deze keer Quote Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
angela († maart 2025) Geplaatst: 4 april 2017 Auteur Geplaatst: 4 april 2017 Er staan nog enkele mensen ovb weten deze intussen of zij kunnen komen? En mag ik sommige van jullie nog herinneren aan het wie brengt wat mee voor de lunch?Ik mis namelijk nog enkele mensen en aangezien we met een grote groep zijn.... Quote
Wortel Geplaatst: 4 april 2017 Geplaatst: 4 april 2017 Ik denk niet dat AnneInge+1 nog komen. Is een collega van mijn man en hebben prive andere dingen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.