Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij willen ook graag langskomen. 'Wij' zijn in elk geval mijn broer en ik. Misschien dat mijn vriend en dochter ook meekomen, maar vooralsnog denk ik dat die liever thuisblijven.

Geplaatst:

90% zeker dat ik ook kom.

Topic wat ik kan meenemen aan stekken enzo, maak ik nog aan. Morgen na het werk eerst es kijken en foto's maken van wat stekken enzo.

Maak niks te eten, neem wel wat mee voor Jorieke en Joep.

Geplaatst:

Ovb kom ik ook... nog nix zeker dus geen uitgebreide ruillijst. Wel wat ruildealtjes.

En dan komt de pup Zowie mee voor een intensieve kennismakingsdag met de boerderijdieren.

Geplaatst:

Ik wilde eerst niet meteen weer komen op de mtfd na weer net pas actief te zijn. Zeker niet omdat ik niks te ruilen heb. Maar Jorieke was zo enthousiast met dan kom je toch plantjes halen. Dus ik kom gezellig naar het huis kijken en neem wat lekkers mee, schoonmams had er ook wel weer zin in dus die komt ook weer mee. Ik zal in het andere topic even kijken wat we voor lekkers mee kunnen nemen.

Geplaatst:

Ook hier maar even een berichtje om te laten weten dat wij niet komen als onze drachtige merries het te spannend maken. Vooralsnog denk ik dat het wel zal meevallen, maar als ik het niet vertrouw blijf ik thuis.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...