Geplaatst: 26 mei 201312 j geraspte radijs....... Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 26 mei 201312 j Suddervlees..en het was ongelovelijk lekker! Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 29 mei 201312 j Drogende seringenbloemen, hoop dat ik het voorjaargeurtje kan bewaren voor de rest van het jaar, in een potje
Geplaatst: 31 mei 201312 j gisteravond, zuurkool met worst en spekjes, lichtjes aangebrand voor het lekkere korstje onderin
Geplaatst: 1 juni 201312 j Nasi, loempia uit de oven. De loempia ruikt het sterkst! Bonaire is waar mijn huis staat en waar mijn bed slaapt!
Geplaatst: 19 februari 201412 j Naar een pan met bonen en erwten die ik gisteren voorgeweekt heb. Het gaat om zaden die ik niet ga leggen / over heb dit jaar, zoals erwten, pronkbonen, sperzie- en borlottobonen, dus ik ga het maar bonensnert noemen. Het ruikt al heel lekker, er zit een kruidenbuiltje met salie, bonenkruid, tijm en selderij in, uien, knoflookteentjes, zout en peper en een verse worst. Mmm wat ruikt dat lekker. En ik moet nog wel wachten tot tegen de avond, wanneer de boel lekker gaar geprutteld is...
Geplaatst: 19 februari 201412 j Naar bananen toffetaart, sinasappel pure chocolade taart en gebakken brood..morgen word zoonlief 16..komen nog wel wat taarten bij hehehehe Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 19 februari 201412 j Owww allemaal richting prettig gestoord jammie, jammie alvast gefeliciteerd met je zoon Hier ruikt het inmiddels naar kippensoep. Je zou maar een èèndags vlieg zijn en je dag niet hebben.....
Geplaatst: 19 februari 201412 j Verse kippensoep! Heerlijk Yeah we zijn in het bezit van een 100m2 moestuin!
Geplaatst: 19 februari 201412 j Spekpannekoekenvinden de meiden zo lekker een beginner moet toch ergens beginnen en door jullie lukt het ook
Geplaatst: 19 februari 201412 j Surinaamse bami mmmmm.Maar bij de bank ruik het heel erg lekker naar een zelf gemaakt stukje zeep mmmmm zo lekker ruik dat .... thanks irina.
Geplaatst: 20 februari 201412 j Benzine, er staan hier twee mannen een carburateur van een motor af te stellen.
Geplaatst: 22 februari 201412 j Ananas!!!! Jaaa ik ben babies aan het kweken en het gaat voorspoedig!!!
Geplaatst: 22 februari 201412 j Willen jullie dat echt weten.... De kattenbakken die ben ik aan het verschonen.
Geplaatst: 22 februari 201412 j hier ruikt het al een paar dagen naar verf. ben alle deuren in de grondverf aan het zetten. weg dat vies geel/oranje kleurtje.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.