sluipwesp Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Oogst van dit moment: Druiven Boskoop glorie, oogmeloen, honingmeloen, witte zoete mais, pruim victoria en vijg Quote
Erny Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Wauw! Die Witte Mais.... Wáár heb je die vandaan...??? Daar zoek ik al heel lang naar... Rest van het mandje ook prachtig trouwens... Quote
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 http://www.tabernal-zaden.nl/mais-suikermais-withe-honey.html Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Jeetje... heb ik altijd op Silvercorn gezocht... Thx!! Quote
sluipwesp Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Heb hem vorig jaar bij 123zaden gekocht, zijn nu tijdelijk uitverkocht.https://www.123zaden.nl/subpagina.php?merken_id=&categorie_id=42&subcategorie_id=57&produkt_id=354 Quote
Mr. Ecotuinweetjes Geplaatst: 14 augustus 2014 Geplaatst: 14 augustus 2014 Erny, in verband met met foto van de gesplitste boontjes van 12 augustus: het is voor het zicht én voor de smaak. Omdat je eerst de binnenkant proeft als je de gesplitste boon opeet heb je meteen een sterkere en lekkerder bonensmaak. Quote Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook
Bit Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 De 1e Lemoenappel. En nog echt rijp ook. 3a4 weken vroeger als gemiddeld. Ben de boompjes aan het uitbuigen enz.De Notarisappel bleek ook rijp. Quote
appelvrouw Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 is de notaris echt rijp? hier ook wel die rode blos maar nog keihard. Er vallen er wel wat inderdaad. Maar de enige echte rijpe is de Alkmene bij mij... Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Bit Geplaatst: 16 augustus 2014 Geplaatst: 16 augustus 2014 Bij het werken aan het boompje vielen er een paar af. Opengemaakt waren de pitjes lichtbruin. De rest hangt overigens nog. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Meer dan een emmer vol tomaten! En een dezer dagen kan ik er weer zoveel plukken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Daar kun je heel wat saus en sap mee maken! Hoeveel planten heb je? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Uhm... ik ga ze straks voor je tellen Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Holland Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Galia meloen Quote Vriendelijke groeten, Holland
Kibas Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Wat veel tomaten Jorieke! En wat een prachtige meloen. Haast niet voor te stellen dat die in Nederland gekweekt is. Quote
Holland Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Dank u Heb 'm wel in de kas gekweekt Quote Vriendelijke groeten, Holland
Jorieke123 Geplaatst: 17 augustus 2014 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2014 Geedee: ik heb 19 planten staan. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
geedee Geplaatst: 17 augustus 2014 Geplaatst: 17 augustus 2014 Uhm... ik ga ze straks voor je tellen Mooie opbrengst Jorieke!! Ik weet nog 2 jaar terug toen je pech had en niet zoveel oogsten kon....durfde ik bijna geen tomatenfoto's te plaatsen Ik heb 18 planten staan maar minder, doch voldoende, oogst. Ook andere soorten. Oeps sorry ....mijn gezwam mag wel weer weg....ik zit het hele foto topic te vervuilen....sóóó irritant als mensen kletsen in een foto topic edit: vandaag ge-oogst: Quote
Conny Geplaatst: 18 augustus 2014 Geplaatst: 18 augustus 2014 Dit is onze oogst. Sapro Mira en Pruimen. Quote Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
patrickvrolijk Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Deze foto is wel van eventjes geleden, maar toch we hebben het wel kunnen oogsten. De Bramen stonden niet in de tuin, maar staan bij ons in de straat lekker te groeien. De gele boontjes heb ik van een medetuinder gehad. De tomaten en Boontjes waren heerlijk (de boontjes hebben wij met zijn vijfjes lekker van kunnen eten) Onze moestuin is wat klein (15m2 ) maar dit jaar hebben we er al behoorlijk wat van af kunnen halen,(bloemkooltjes / venkel / snijbonen / snijbiet/ tuinbonen en een hoop courgettes). Nu staat er nog boerenkool doperwtjes tomaten . Volgend jaar hebben we betere ideeen over hoe we de tuin in gaan delen. dit jaar een hoop geleerd . Quote
geedee Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Een pindapompoen en een yellow bush: kmoetmnogstofzuigen.... Quote
Mr. Ecotuinweetjes Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Zeven jaar na het planten van de perenboom hebben we voor de eerste keer een echte oogst! Vorig jaar enkele bloesems, een handvol peertjes maar allemaal voortijdig afgevallen. Dit jaar dus groter geluk Het ras is Seigneur d'Esperen, een kleine maar lekkere peer. Quote Onze website is http://www.ecotuinforum.be en je vindt ons als Ecotuinweetjes op Facebook
geertlaurent Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Wat een gekke pompoen geedee, nog nooit gezien zoiets Smaakt ie naar pinda's? Quote
geedee Geplaatst: 19 augustus 2014 Geplaatst: 19 augustus 2014 Geen idee; ik heb m voor t eerst. Za wel naar pompoen smaken Hij begint heel glad en pas op t einde maakt ie pinda's op zn schil....hoe langer hij dan de tijd krijgt, hoe meer pinda's. Deze heeft heeeeel lang de tijd gehad. Officieel heet hij: Galeux D' Eysines ( of te wel wrattenpompoen maar ik vind pinda leuker ). Quote
geertlaurent Geplaatst: 20 augustus 2014 Geplaatst: 20 augustus 2014 Uitdeel wortelen, kan toch niet dat mensen nog nooit gele wortelen gegeten hebben dus delen we er wat uit. Welk leuk zo'n mix Enkele Ieniemienie tomaatjes ter grote van een 1 cent stuk: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.