Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wauw! Die Witte Mais.... Wáár heb je die vandaan...??? Daar zoek ik al heel lang naar...

Rest van het mandje ook prachtig trouwens...

Geplaatst:

De 1e Lemoenappel. En nog echt rijp ook. 3a4 weken vroeger als gemiddeld.

image49741408194576.jpg

Ben de boompjes aan het uitbuigen enz.

De Notarisappel bleek ook rijp.

image14561408196608.jpg

Geplaatst:

is de notaris echt rijp? hier ook wel die rode blos maar nog keihard. Er vallen er wel wat inderdaad. Maar de enige echte rijpe is de Alkmene bij mij...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Bij het werken aan het boompje vielen er een paar af. Opengemaakt waren de pitjes lichtbruin. De rest hangt overigens nog.

Geplaatst:
Uhm... ik ga ze straks voor je tellen

Mooie opbrengst Jorieke!! Ik weet nog 2 jaar terug toen je pech had en niet zoveel oogsten kon....durfde ik bijna geen tomatenfoto's te plaatsen

Ik heb 18 planten staan maar minder, doch voldoende, oogst. Ook andere soorten.

Oeps sorry ....mijn gezwam mag wel weer weg....ik zit het hele foto topic te vervuilen....sóóó irritant als mensen kletsen in een foto topic

edit: vandaag ge-oogst:

P105093828321408296910.JPG

Geplaatst:
2014080915445733111408454128.jpgDeze foto is wel van eventjes geleden, maar toch we hebben het wel kunnen oogsten. De Bramen stonden niet in de tuin, maar staan bij ons in de straat lekker te groeien. De gele boontjes heb ik van een medetuinder gehad. De tomaten en Boontjes waren heerlijk (de boontjes hebben wij met zijn vijfjes lekker van kunnen eten) Onze moestuin is wat klein (15m2 ) maar dit jaar hebben we er al behoorlijk wat van af kunnen halen,(bloemkooltjes / venkel / snijbonen / snijbiet/ tuinbonen en een hoop courgettes). Nu staat er nog boerenkool doperwtjes tomaten . Volgend jaar hebben we betere ideeen over hoe we de tuin in gaan delen. dit jaar een hoop geleerd .
Geplaatst:

Geen idee; ik heb m voor t eerst. Za wel naar pompoen smaken

Hij begint heel glad en pas op t einde maakt ie pinda's op zn schil....hoe langer hij dan de tijd krijgt, hoe meer pinda's. Deze heeft heeeeel lang de tijd gehad. Officieel heet hij: Galeux D' Eysines ( of te wel wrattenpompoen maar ik vind pinda leuker ).

Geplaatst:

Uitdeel wortelen, kan toch niet dat mensen nog nooit gele wortelen gegeten hebben dus delen we er wat uit. Welk leuk zo'n mix

2014-08-13180044_zpsebc236c5.jpg

Enkele Ieniemienie tomaatjes ter grote van een 1 cent stuk:

d9227b9d-c8b7-4219-a8b8-dae51945e944_zps81460fbc.jpg?t=1408537146

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...