jdw Geplaatst: 1 september 2014 Geplaatst: 1 september 2014 De eerste en het lijkt helaas de enige te worden, maar de moussaka was heerlijk! Quote
suus76 Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 wat een pracht van een aubergine! Mijn planten hebben het in de pot wel goed gedaan, alleen de vruchten van mijn italiaanse aubergine zijn niet goed ontwikkeld. Het leek heel goed te gaan maar na verloop van tijd werden de vruchten niet paars maar geel. Eentje hebben we geoogst, en deze ligt in de fruitschaal Vergeet ik nog, welk ras is dit? Quote
sluipwesp Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Ook onze Nashi peren zijn weer rijp. Quote
jootje Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Dacht eigenlijk dat het wel een beetje gedaan was met de courgettes enzo. Maar nee hoor. De ronde courgette lijkt het juist nu erg naar zijn zin te hebben, zag er nog een boel aankomen! Ondanks dat je wel eens denkt, waar moet ik nu weer met die courgettes heen, vind ik het toch altijd leuk oogsten! Quote
Erny Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Mega pompoen... Tricolore boontjes... Beauty Biet Chioggia... Nog wat tomaten... En nog een bos peterselie, dillebloemen en venkelbloemen, tijm en rozemarijn. En natuurlijk weer een enorme lading bramen... En die geweldig lekkere Zwavelzwam dus. (hier al deels verorberd) Quote
jootje Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Prachtig, Erny! Maar ehhhh...die zwam! Ieks! Blij dat jij hem lekker vind!Ik ben meer van zo'n blauw bakkie met champignonnetjes! Quote
Erny Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Deze is duizend keer lekkerder als een champignonnetje... Quote
meekje Geplaatst: 2 september 2014 Geplaatst: 2 september 2014 Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
to-maatje Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Die kolen zien er inderdaad prachtig uit Quote
meekje Geplaatst: 3 september 2014 Geplaatst: 3 september 2014 Dank jullie wel voor het compliment!Volgende week gaan ze in de zuurkoolpot Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Erny Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Laatste gurkjes, hingen nog aan de bijna dode planten toen ik ze verwijderde... Diverse soorten peper en twee San Marzano tomaten... En Snijbiet vergeten op de foto te zetten... Quote
appelvrouw Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 EergisterenGisterenVandaag Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Jeeemig, Jetje! Wat een beol lekkere oogst! Lekker, die appeltjes! Lekker moes maken! Quote
Piroska Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Mooi Jet! Hier mijn bescheiden oogst van vandaag: edit, rechtsvoor de czeresnye peper, en die was HOT! Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Erny Geplaatst: 4 september 2014 Geplaatst: 4 september 2014 Schattig oogstje... En bedankt voor de Czeresnye waarschuwing... En Jet eet er goed van zo te zien! Quote
Piroska Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 kleuren ze al bij jou Erny? Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
Bit Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Ff snel tussendoor wat appels plukken. Mijn mooiste ' Herfst Calville' : Verder paar sterappeltjes, Princesse Noble, James Grieve nog, Lemoenappel, Calville, Notaris. Alleen de Witte Winter Calville is nog lang niet zo ver. Quote
Holland Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Een "Atlantic Giant" van iets meer dan 55 kg Quote Vriendelijke groeten, Holland
appelvrouw Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Daar kan je iets moois van maken met Halloween! Ik ook pompoenen: En nog meeren nog een hele dikke turkse muts Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 5 september 2014 Geplaatst: 5 september 2014 Die bananen zijn errughh lekker!! Quote
Piroska Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Mooizeg Holland! ( en ook appelvrouw, mooi!) Mijn giant is nog aan het groeien, ben benieuwd of hij ook zo groot wordt. Volgens mij kan je hem aanmelden in het record-topic. Quote http://piroskainpaprikaland.blogspot.nl/
appelvrouw Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Die bananen zijn errughh lekker!! Ja! Samen met de oranje uchi kuri is de jumbo banana een favoriet. Gelukkig heb ik er drie dit jaar Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jootje Geplaatst: 6 september 2014 Geplaatst: 6 september 2014 Wat een gave pompoenen allemaal! Die joekel van Winters is ook erg fraai! Hier mijn bescheiden oogst! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.