rorror Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 Wortelen telen in bakken zijn dit jaar goed gelukt. Het eerste portie gaat vanavond door de maaltijd. 3 Quote Gebreksverschijnselen, aandoeningen, in Paprika of Pepers.
appelvrouw Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 2 uren geleden, Patrijs zei: te smerige jatten Ze zijn weer schoon genoeg om een qumqats te oogsten.Er zitten nog een paar vruchtjes aan, moeten die er eerst af voor er weer bloemen komen vraag ik me af? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Moestuin dummy Geplaatst: 15 juni 2020 Geplaatst: 15 juni 2020 best tevreden over zelf geoogst zaad van de échte honingtomaat. Ga ik nietduur voor betalingen in de winkel 😉 Top gelukt uit een hybride f1 zaadje dit is de oogst van vorig jaar, zou het dit jaar weer zo worden. 😉 1 Quote
CelineK Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Weer een heerlijk bakje aardbeien! Kan niet wachten tot mijn nieuwe aardbeien planten heerlijk aardbeien gaan geven! 1 Quote
JessicaL Geplaatst: 18 juni 2020 Geplaatst: 18 juni 2020 Vijf lekkere Iznik snack komkommers. En de plant groeit maar door Er hangen nog zeker 30 vruchten in 2 planten te ontwikkelen en elke dag zie ik weer nieuwe. 2 Quote
jootje Geplaatst: 19 juni 2020 Geplaatst: 19 juni 2020 Yeah! Zelfs een paar blauwe bessen...nog niet eerder gelukt.😋 3 Quote
Arja Geplaatst: 20 juni 2020 Geplaatst: 20 juni 2020 De eerste doperwten en de eerste courgettes. En snijbiet. Toen ik thuiskwam was eea geoogst en tot een lekker bordje eten getransformeerd. Leuk om te zien dat mijn partner de moestuin ook waardeert. 3 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 24 juni 2020 Auteur Geplaatst: 24 juni 2020 22 mei konden we de 1e Ida gold al plukken, nu kon ik een hele tros knippen 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
CelineK Geplaatst: 24 juni 2020 Geplaatst: 24 juni 2020 De eerste twee courgettes! Bakkie kruiden en fruit 1 Quote
Grork Geplaatst: 27 juni 2020 Geplaatst: 27 juni 2020 Bijenlokker Lathyrus zit nu boven in de wagwim en bloeit. Dan mag je de bloemetjes knippen zodat er steeds meer komen. Met langere stelen. 2 Quote https://www.moestuinforum.nl/blogs/blog/379-grorks-blog/ https://www.moestuinforum.nl/zij-en-heur-landleven-t25424.html
HuubvG Geplaatst: 29 juni 2020 Geplaatst: 29 juni 2020 Foto's van je oogst @Grork? Tuinbonen (ik ben nog aan het pellen ) op zien Grunnings: een hoalve koare vol mit Waalske boonn: En doperwten een flinke bodem vol: 1 Quote
jootje Geplaatst: 29 juni 2020 Geplaatst: 29 juni 2020 Mooi oogst, Huub! Lekker hoor. Hier ook weer lekker geoogst. aardappelen gekregen van buurman. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 juni 2020 Auteur Geplaatst: 29 juni 2020 'wilde' frambozen! (op eigen terrein, wel uit zichzelf daar opgekomen (vogels?) en verder niet onderhouden ofzo) 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Mellie Geplaatst: 29 juni 2020 Geplaatst: 29 juni 2020 Op een paar pepers na, zojuist geplukt voor de eerste sambal van het jaar! Oa die rode en de kleine olifantenpeper is van vrijdag. 1 Quote
Amrutten Geplaatst: 29 juni 2020 Geplaatst: 29 juni 2020 (aangepast) voor de voedselbank Ui en knoflook moeten nog drogen 29 juni 2020 aangepast door Amrutten 4 Quote
Mellie Geplaatst: 30 juni 2020 Geplaatst: 30 juni 2020 Vandaag en gisteren noodgedwongen geplukt. Helaas nog niet helemaal rijp, maar er lag al heel veel op de grond door de merels. Die deinzen ook nergens voor terug. Sommige kersen zijn zo sappig en zoet dat je je afvraagt hoe dat kan met zo’n bleek neusje. Volgend jaar met net Quote
Vastone Geplaatst: 1 juli 2020 Geplaatst: 1 juli 2020 Hier eindelijk een maaltje doperwten (de rest belande steeds zo rauw in verschillende monden). En ik denk inmiddels zo'n beetje de laatste peultjes en nog een lekker bakje aalbessen. Quote
jootje Geplaatst: 3 juli 2020 Geplaatst: 3 juli 2020 Happy oogst! Het meest trots op mijn uien! 🧅 8 Quote
Lsjr33 Geplaatst: 3 juli 2020 Geplaatst: 3 juli 2020 Het grote oogsten en het grote uitdelen is begonnen! 6 Quote
Charly Geplaatst: 3 juli 2020 Geplaatst: 3 juli 2020 Ja prachtig zeg! Wat een hoeveelheden en vooral diversiteit. Mooie uien ook idd Jootje. Zou ik ook knap trots op wezen. Rooie he? Bewaren ze een beetje?Oh hee en wat zijn die oranje dingen links boven je roze piepers? (Ook bjoeties trouwens!) Hier de kroezels en wat laatste jostabessen en aardbeien geplukt. Hele bouwemmer vol. Morgen dan toch heus eindelijk jam van gaan maken... 3 Quote wees bevriend met kleine dingen
appelvrouw Geplaatst: 3 juli 2020 Geplaatst: 3 juli 2020 Maak je een mix jam @Charly? Eindelijk wortels van. Eigen grond. Ze zijn nog mini maar smaken extra goed. de helft van een struikje kruisbessen en de eerste vergiet kersen En de tweede vergiet. De derde staat al ergens anders met Lie erbij. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.