Geplaatst: 4 augustus 20254 Aug Ruim 600gr....in totaal nu een 1.1 kilo en ben amper begonnen met plukken 🤔
Geplaatst: 4 augustus 20254 Aug @Vlavlip lekker lekker, kan niet wachten op volgend jaar en er hier voldoende productie is.
Geplaatst: 5 augustus 20255 Aug Wow nóg meer vijgen!Edit… zaprry. Via de app en ben nog niet helemaal wijs hoe het werkt. Die kleuren en smaak. Whaammmm. Goddelijk gewoon. De vele perziken van vandaag niet meer op de foto. Ze waren op voor ze een kans hadden. Het bezoek was zo verbaasd dat het überhaupt kon en dan ook nog die smaak erbij. Ze wil nu beginnen met tuinieren 😁 zo leuk 5 augustus 20255 Aug aangepast door Mellie
Geplaatst: 5 augustus 20255 Aug @Mellie en ik zie ineens weer emoji's bij jouw posts 😃 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 5 augustus 20255 Aug O waren die niet meer te zien @@woldistel? Ik zie ze de hele tijd [emoji849]
Geplaatst: 5 augustus 20255 Aug Bij de laatste post niet meer 😢 Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 6 augustus 20256 Aug De eerste pepers! Eindelijk. Voor de Turkse frietjes. Turkse üç burun peper aji crystal blanco en piri piri.
Geplaatst: 6 augustus 20256 Aug Te weinig pepers geplukt… ben mega blij met eindelijk op 6 augustus de eerste oogst!Wel al in stukken hè shopt. Wil niet nog een x een explosie (wamt dat gebeurt echt. Hard!)
Geplaatst: 6 augustus 20256 Aug Vooral onkruid gewied maar voor het naar huis gaan toch nog wat tomaatjes geplukt en zo'n beetje de laatste sperziebonen denk ik. Dit weekend haal ik de planten eruit en doe ik nieuwe plantjes proberen. Beetje laat wel, maar niet geschoten is altijd mis. En de sperziebonen Vesperal zijn heel goeie vind ik, mooie lange malse boontjes , geen draad en lekker. 6 augustus 20256 Aug aangepast door driepinter
Geplaatst: 6 augustus 20256 Aug Weer een paar tomaten geoogst. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 7 augustus 20257 Aug Pruimen voor in de voedseldroger, NZ spinazie, Basella/Poi/Malabar spinazie, weer courgettes, weer komkommers, beetje Piracicabra broccoli, zomerprei, paprika, nog niet rijpe tomaten en het eerste handje Herrenböhnli. Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 7 augustus 20257 Aug Wat lastig te zien gezien ze al in een badje liggen, maar vandaag weer ruim 500gr rode aalbessen en daarbij zo'n 250gr Zweedse bosbessen.
Geplaatst: 7 augustus 20257 Aug Mooi divers bankje vol @woldistel !<off topic: ik vind de kleur van jouw oogstbankje zo mooi, al eerder op je foto’s gezien 😍>.
Geplaatst: 7 augustus 20257 Aug @Dahli Het is de geweldige verf van Moose färg Mijn tuinhokje op de volkstuin heeft dezelfde kleur. Er zijn meer merken van dit type verf (scandinavische kookverven)Off-topic weer gesloten Mulch! Moeder natuur houdt niet van kale grond.
Geplaatst: 7 augustus 20257 Aug Paar perziken buiten al op. Veel vijgen en de vogels hadden er al een paar te grazen genomen. Vogel had wel geel liefde te geven 🧡 Ook ander spul wat niet op de foto staat, maar dat mag de pret niet drukken.
Geplaatst: 8 augustus 20258 Aug Ik was niet van plan om mijn vlierbessen te oogsten maar ik kwam in mijn kookboeken een idee tegen de gekookte bessen voor in de smooty (dan hoeft er niet zo’n vracht suiker bij 😊) dus toch het laatste de laagst hangende bessen geoogst om dat uit te proberen..,👍😊En dan ook maar gelijk de bramen als ik toch bezig ben…😊Ook geen Jam hoeveel heden maar toch ben ik tevreden… want deze stuik staat op mijn dakterras in een 20 liter zak … de takken omhoog over de pergolaar en alleen middag zon! 🌱👩🍳🌱🐓🌱🌻🌱
Geplaatst: 8 augustus 20258 Aug Zojuist de laatste krop cossla geoogst en basilicum. Ook nog wortelen en radijzen geoogst. Deze gaan in een gemengde sla. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 8 augustus 20258 Aug 2x vijgen vandaag! Wat zo’n zonnetje wel niet kan doen. Deze boom is meer een struik en staat vol op het zuiden maar in de schaduw van de horror conifeer van de buren. Worden heel mooi paars van binnne. Dat heeft die andere bepwn turkey toch minder. En dan de avondoogst van de andere boom. De vogels eten er ook graag van. Pepers staan niet op de foto. Worden al wat pittiger!
Geplaatst: 8 augustus 20258 Aug Toch maar even plaatsen hier. De tomaten die ik allemaal eraf heb moeten halen ivm phytopthora. Deze zijn bijna rijp of inmiddels rijpDeze tray afwachten wat er van af rijpt. Ik zie jullie onderschrift helaas niet. Maar sommige van jullie die van mij wel. Ik heb het wel op groen staanom die van anderen te kunnen zien. 🤔
Geplaatst: 8 augustus 20258 Aug Weekje vakantie. DE oppas zei veel komkommers geoogst te hebben. Verder kennelijk niet zo veel:1,5 kg bramen4 kg vijgen2 kilotomaat8 courgettes8 komkommersbijna een kilo boontjes (die liggen ergens onder)4 augurken (ook verstopt)een handje blauwe bessen A weed is a plant that has mastered every survival skill, except for learning how to grow in rows. - Doug Larson
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.