Geplaatst: Maandag om 20:481 d Ja komt door de regen na droogte, pbest wel vaak gehad vroeger het gebeurd vooral met goed volgroeide kolen en meestal niet met rode kool maar met witte of spitskool. De bladeren van de rode zijn misschien wat stugger.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Auteur Frieslanders (er waren ook flink wat goede onaangevreten piepers bij hoor) en 2 handen vol met eiwitsnacks voor de kippen!
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Wow, eten de emelten die aardappels? Hier dacht ik altijd dat dat muizen waren als ik zulke aardappels heb. (ik heb overigens heel weinig meikevers gezien dit jaar, moest wel aan jou denken daardoor.)
Geplaatst: 37 minuten geleden37 min 2 Broccoli Spiegarillo eruit gehaald. Hier ben ik niet gek op. Ik heb liever andere sla of spinazie wat je ervan kunt maken.Mijn eerste courgette die ik nog even groter laat groeien.NZ spinazie.En weer aalbessen.2 Radijs Rose de Pacques, stonden in bloei en waren dus keihard en toen maar weggegooid. Er staat er nog 1, en andere zijn niet opgekomen.De eerst 2 spitskolen eruit gehaald. Ik heb meerdere die eruit kunnen, maar laat ik nog even staan, anders moet ik gelijk weer gaan blancheren.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.