Geplaatst: Maandag om 18:361 d Flinke bos waterkers. Is inmiddels al verwerkt tot soep en staat in de ijskast. IGezien het weer denk ik dat we hem koud eten, maar warm is hij ook heerlijk.
Geplaatst: Gisteren om 07:441 d Even komkommers plukken… en met heel veel courgettes en een enkele komkommer thuiskomen. Let wel: twee dagen niet geplukt. De grote zaten verscholen tussen de bladeren en waren vorige keer gemist. De grote gestreepte hing in de achtertuin en was ook niet op tijd gezien. Tijd voor courgettesoep. Met de sla-oogst en de peultjes van de camping. Vast wel lekker. We komen nu serieus in de fase dat we hard moeten verwerken. Ik zag ergens zoetzure courgettes. Misschien tijd om daar eens een recept van op te zoeken.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u En de 4de tomaten pluk is afgerond.De frambozen tomaten naar de koeling en de rest vandaag voor de inmaak.
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Morgen maar eens de slow cooker te voorschijn halen en een lekker courgette/kokosroom soepje maken.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u ohhh 2 gram te weinig voor 3333 gram. 🤭Wat een joekel joh. Laat je ze expres zo groot groeien, of was deze even aan de aandacht ontsnapt?Ik haal ze er express heel klein af. Vorig jaar haalde minder dan de helft van mijn planten het vruchtbare stadium en nu dus allemaal IK heb nu 9 planten en haal ze er als een soort bananen af:Gisteren geen bolcourgette goed en ook geen witte, er is dus nog meer dan deze kleuren in dit mandje. Gisteren daarom al het courgette-recepten topic doorgespit. 😂
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ik heb geen idee, waar deze opeens vandaan kwamen, volgens mij zijn ze in één nacht gegroeid.Ze waren er opeens...😄Dat doen courgettes bij mij soms.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.