kroongj Geplaatst: 21 juni 2014 Geplaatst: 21 juni 2014 Hier ook aardappels. Ras: Michelle. En wat wortels en sugarsnaps. Quote Groet, Geert-Jan
AnneB Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Niet veel, maar toch ben ik trots. Voor het eerst boontjes kunnen oogsten! Quote Home is where the harvest is.
Erny Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 De Oerprei ietwat te laat geoogst want die schoot al in de bloei... Wat een opbrengst van een paar kleine bolletjes!! Quote
Kibas Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Leuk he, een eerste oogst. Mooie bloemkolen en mooie oerprei! Quote
Limoen Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Lore doe mij ook zo'n coca cola plant Erny mooie knofloken! Quote
Erny Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Haha... daar líjken ze wel op he, maar het is toch écht Oerprei... Quote
Enjoy! Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Erny, zijn die kleine knolletjes dan gelijk je plantgoed voor een nieuw seizoen? Quote
jootje Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Mooi, Erny, die oerprei! Hier een pondje kruisbessen! Morgen lekker jam maken! Quote
mijke Geplaatst: 22 juni 2014 Geplaatst: 22 juni 2014 Vandaag salade uit eigen tuin geoogst. Alleen de ingredienten van de dressing kwamen niet uit de tuin. We noemen de salade.... "Hoe Smaakt Mijn Tuin?" En gister wat fruit en lavendel voor tussen de kleertjes Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
Erny Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 Enjoy, het is mn eerste jaar oerprei maar als ik het allemaal goed gelezen heb dan is dat inderdaad zo. En een deel kan ik dus gewoon lekker opeten. Quote
mijke Geplaatst: 23 juni 2014 Geplaatst: 23 juni 2014 ja geedee, wordt het lekker rood van, hoef ik geen rode sok meer in de witte was te stoppen! Quote schaamteloze reclame voor mijn keigeweldige blog: http://plukjegelukje.blogspot.nl #groningen #moestuin #homemade #hond #poezies #natuur #flow #breien #ondernemen #dromen #bakken #koken #huisje #permacultuur #kringloop
maggy Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 vandaag de laatste koolrabi en brocolli geoogst en mn allereerste venkel Quote
Bavadu Geplaatst: 24 juni 2014 Geplaatst: 24 juni 2014 Af en toe een aardappel geoogst met een gaatje uitgevreten. Vandaag de dader op heterdaad betrapt: een emelt! Quote
Tibs Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Vanavond enkele wortelen geoogst om morgen op te eten. Quote
patpetje Geplaatst: 25 juni 2014 Geplaatst: 25 juni 2014 Oogst van vandaag niet meer tijd om nog meer te oogsten. Quote
Marigold Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Lekker mijn lunch bij elkaar gescharreld. Wat is dat toch lekker en leuk, zo je tuin instappen met je knippertje en oogsten maar. Mijn eerste seizoen maar ik denk dat dat gevoel altijd wel blijft Wat pluksla, Provence-mix en eikenbladsla en heerlijke kiemen, binnen afgemaakt met wat roergebakken groentes en beetje feta erdoor. MJUMM. Quote
geedee Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Courgette het jaar rond De oude vrucht is verkleurd maar nog steeds keihard. Ik heb ook nog enkele pompoenen die nog geen enkel spoor van veroudering tonen...... Als ik die opeet zou dát dan op mij overslaan?? Quote
Erny Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 Maaltje aardappels Tiamo... en verder natuurlijk weer aardbeien, sjalotjes, paar rode en witte uien, kailan en mizuna. Quote
AnneB Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 @Geedee: als dat zo is dan blief ik ook alvast een flinke hap! Quote Home is where the harvest is.
loes Geplaatst: 26 juni 2014 Geplaatst: 26 juni 2014 @Erny: zijn ze lekker??ik kan binnenkort ook gaan oogsten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.