Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 1e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is de bedoeling van de carrousel,carrousel wil zeggen ronddraaien, zolang het leuk blijft komt hij ik weet niet hoevaak bij de zelfde mensen, steeds maar weer, niks vreemds aan dat is de opzet en het idee erachter !

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Wesley: er wordt een bepaalde volgorde aangehouden, mensen die voldoen aan alle regels, mogen het pakket inderdaad voor de 2e keer ontvangen. Die komen dan onderaan de lijst met namen te staan.

Mag ik ook onderaan komen te staan?

Geplaatst: (aangepast)

Is het niet gewoon logisch en simpel om steeds de lijst aftewerken en opnieuw tebeginnen in dezelfde volgorde.

Ik snap dat verwarrende onlogisch regels van onderop weer aanmelden niet.

Laten we gewoon duidelijk doen en lijst blijven volgen, waarbij degene die niet meer mee willen doen zich afmelden.

aangepast door Gast

Geplaatst: (aangepast)

De nieuwe, die intussen aan de regels voldoen, komen onderaan erbij....de anderen blijven gewoon in dezelfde volgorde staan.Dat begrijp ik eruit....

aangepast door Gast
Geplaatst:

Zo tijdje niet geweest eerst dit Topic maar even gelezen;

Allereerst wat zien de foto's er goed uit!!!Goed gesorteerd enzo Helemaal top! Ik wil zeker in de lijst blijven staan!

Fijn ook dat het eerst bericht is aangepast (jammer dat daarbij niet alle discussie voorkomen worden) maar ik denk dat het een hoop zal schelen!

Ik ga maar keihard verder lezen op alle andere topics

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:

@ Jorieke: Kan je nu dan niet gewoon zeggen: na Eva streep eronder voor 2011en de doos begint weer opnieuw in 2012, eventuele nieuwelingen dan gewoon onderaan de lijst. Een nieuweling hoeft toch niet meteen de doos te ontvangen, wij moesten ook allemaal wachten.

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Eh, ergens las ik: na Eva een streep eronder, en opnieuw bovenaan beginnen. Lijkt me logisch en nw. aangemelden die in aanmerking komen volgend jaar onder aan de lijst. Wie niet mee wil draaien volgend jaar kan zich afmelden.

(Het zou ook kunnen dat we een beetje sorteren als er veel mensen bij elkaar in de buurt wonen?)

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Mag ik me hierbij ook dan maar aanmelden. Ik begrijp het volkomen als dat dus pas voor volgend jaar is.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Hallo,

De carrousel doos is binnen! Wat een mooie doos. Ik ga er fijn voor zitten.

Greetje11 is nu aan de beurt, klopt dat? Dan mag ze naar mij haar adres

in een mailtje sturen of een pb-tje.

Bloemenkoningin

Geplaatst:

Vraagje Weet niet wanneer ik de doos krijg.

Gegevens al door gegeven aan bloemenkoningin.

Moet ik hem hie houden tot na de feestdagen of

Jullie mogen het zeggen,maar eerst even afwachten wanneer hij bij mij komt.

Geplaatst:

Volgens mij maakt dat niet uit en zal de doos hoogstens wat langer onderweg zijn met tnt.

Met sinterklaas is dat afgelopen week denk ik ook het geval geweest.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...