Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Die heb ik ook inderdaad. Ik probeer meerdere mengsels uit nu.

Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.

Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids

Geplaatst:

Hier vandaag ook de wedstrijd begonnen, althans, met de 1e helft van de zaadjes.

2018-01-23-1195601516705681.49

Geplaatst:

Ik heb die van mij Zondag gezaaid en ik zag vandaag dat de eerste is ontkiemd.

Zo ook de pepers.

Geplaatst:

Zie ze groeien [emoji16][emoji16][emoji16]23d16eef818bdeb14aaa84865266f88c.jpg

Geplaatst:

Het heeft hier iets langer geduurd maar de meeste zaden komen hier ook piepen na 10 dagen.

Geplaatst:

Hoe staat het ermee, mooie mensen?

Geplaatst:

Vandaag gezaaid! Volgende week nog een keer...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Alhoewel ik me niet aangesproken voel tot het gezegde achter de komma hierboven, wil ik toch wel even wat kwijt.

In de drukte van het verhuizen kom ik er maar niet aan toe de zaden te gaan zaaien, ook al staan de zaaigrond, de doos met zaden (staat op de vensterbank op het zuiden) en de zaaibakken gereed om toe te beginnen.

Ik wacht graag de volgende gunstige stand van de maan af om te gaan zaaien. Iemand vertelt me vast wel wat de meest gunstige tijd is daarvoor.

Geplaatst:

Vandaag en morgen en overmorgen Huub.

Geplaatst:

Ehm... serieus?

Geplaatst:

beetje zielige uitjes.....staan ze te warm?

Woonkamer sinds 3 dagen vensterbank, daarvoor warm en donker op gaskachel met waakvlam.

Valt me tegen:-(.

2018012621301252901516999045.jpg

Geplaatst:

Echt Huub.

Knipsel38551517001517.PNG

Geplaatst:

Alhoewel ik me niet aangesproken voel tot het gezegde achter de komma hierboven, wil ik toch wel even wat kwijt.

Ook jij mag er zijn Huub!

Geplaatst:

Ik heb vandaag gezaaid. Ik ben eens benieuwd!

Geplaatst:

Vorige week zondag gingen de wedstrijdzaden de grond in, nu precies een week geleden staan ze allemaal boven. Over twee weken de tweede zaai....

Geplaatst:

Nee gewoon bij 18 graden onder licht. Straks gaat de temperatuur naar beneden het zal dan rond de 14 graden zijn, maar ze blijven onder de lamp staan totdat ze iets groter zijn en naar buiten in de kas kunnen.

Geplaatst:

Tot nu toe,groeien ze best,zijn mooie uitlopers nog een aantal weken en gaan ze naar buiten.weer ziet er hier aardig uit, dus de grond warmt IP.

Geplaatst:

Van de tien zaadjes, zijn er hier negen opgekomen. Daarvan zijn er zeven bijzonder lange sprieten en twee blijven wat achter. Ik vind het nog wat onwerkelijk om te bedenken dat uit die iele zaailingen straks groffe monsteruien tevoorschijn komen. Ben ik de enige die daar last van heeft?

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Geplaatst:
Echt Huub.

Knipsel38551517001517.PNG

Leuk dat je hem gebruikt Jet

Geplaatst:

Kan ik nog meedoen?

Geplaatst:

Verzonden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic