Ga naar inhoud

Teeltwedstrijd 2020: peper - wedstrijdtopic

Aanbevolen berichten

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Het was even stil van mijn zijde. De tuin had dit jaar veel slakken (meer dan op natuurlijke wijze aanwezig zouden kunnen zijn.) En de peperplantjes hebben het dan ook niet gered. Toch kijk ik met veel stelling uit naar de teeltwedstrijd 2021 :D

• Like 1

[*]

Geplaatst:

Ik heb ook dit jaar weer veel plezier gehad met de wedstrijd en de pepers vallen hier ook in de smaak. Goede aantallen aan de struik en een goede pittigheid. 

Ook ik kijk weer uit naar de wedstrijd van volgend seizoen. 

• Like 1
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Probleem met courgette: Als je gaat kweken puur voor het gewicht of langste,... heb je geen lekkere en waarschijnlijk bij velen overbemeste courgettes en dat lijkt me dan ook zonde. Het lekkerste zijn ze toch in een redelijk jong stadium. 

• 3 weeks later...
Geplaatst: (aangepast)

Afgelopen weekend de laatste pepers uit de kas gehaald.

En ze rijpen wonderwel af in het bakje op de schoorsteenmantel..

De eerder geoogste pepers liggen in de vriezer en zo gauw de rest een beetje op kleur is gaan we er een lekkere badjak van maken...:)

DSCF3593.thumb.JPG.616579bacf2d561be904885566e1e146.JPG

aangepast door Roelie
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...