jootje Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Ik heb afgelopen zaterdag zaadjes en pootuitjes besteld bij:www.zaadhandelvanderwal.nl Ik had ze dinsdag al binnen. Dat is lekker snel, maar ik vond het ook goedkoop. Bij een bestelling van 15.00 heb je geen verzendkosten. Ik had voor 20.70 15 zakjes zaad, en de pootuitjes. dat is niet gek toch? En nee, geen aandelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted September 29, 2011 Share Posted September 29, 2011 Ik ben ook fan van ze Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
tine Posted September 30, 2011 Share Posted September 30, 2011 ik bestel er al jaren, goed en voordelig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 7 sept besteld bij vreeken, nog niks binnen.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Bart: dat is gewoon idioot, zolang moeten wachten op je bestelling. Zeker in deze tijd, zonder de seizoensdrukte.....erg slordig van Vreeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 28-8 besteld.... Maakt voor de meeste dingen niet uit, die kan ik toch pas volgend jaar zaaien. Maar de uitjes zou ik nu toch wel graag willen poten.... Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 1, 2011 Author Share Posted October 1, 2011 Ik begrijp echt niet waarom dat zo lang moet duren. Dan doe je als bedrijf iets goed fout, denk ik. Andere bedrijven kunnen toch ook met een paar dagen de bestelling afsturen? Nou, hoop dat jullie bestellingen gauw binnen komen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wouttie75 Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 plantuitjes besteld bij vlaams zaadhuis..5 euro porto. Snelle service. zeker de moeite waard. zag ik een aanbieding bij de Lidl.....XXL..... 5 kg uien voor een euro of zoiets...... dan vraag je je wel eens af ?!.....maar ja zo moet je niet rekenen Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted October 1, 2011 Share Posted October 1, 2011 Nee, het is toch veel leuker om het zelf te doen, en het smaakt allemaal zo lekker. Maar ik reken ook weleens zo, of zie iets in de reclame van groenten, maar ik ondervind er zo'n plezier van. Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted October 2, 2011 Share Posted October 2, 2011 bestelling na 2 weken binnen van vreeken. We hebben met 3-en besteld dus vlink wat verschillende dingen besteld. Mazzel. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
chaotik Posted October 3, 2011 Share Posted October 3, 2011 Bart: dat is gewoon idioot, zolang moeten wachten op je bestelling. Zeker in deze tijd, zonder de seizoensdrukte.....erg slordig van Vreeken. Ik heb samen met Bart zaden bestelt bij Vreekens. We weten van de klachten af, maar dachten: Het is toch buiten het seizoen, dus hoe lang kan het duren???Bart heeft dan ook een mail gestuurd en wat bleek?? De knoflook was nog niet binnen Als het goed is komt de knoflook morgen binnen en word alles volgende week verstuurd. Echt, et kost kapitalen met de administratie kosten enzo er bij, ze zeggen dat je max 3 wkn op je bestelling moet wachten, en bij de knoflook gewoon stond, op de site, dat ie leverbaar was en dan toch meer dan een maand op je bestelling moeten wachten Echt, bij deze flapdrollen bestel ik nooit meer! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicolette Posted October 4, 2011 Share Posted October 4, 2011 ja ik kreeg vorig jaar eerst niets... toen ging ik mailen.. kreeg ik te horen dat ze het betreffende soort niet hadden (stond nog wel steeds op de site) en ben vervolgens maar accoord gegaan met een andere soort. Die ik eigenlijk niet wilde. Ik doe t niet meer daar bestellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koert Posted October 5, 2011 Share Posted October 5, 2011 Vreeken?: Quote Even a broken clock is right twice a day Link to comment Share on other sites More sharing options...
chaotik Posted October 7, 2011 Share Posted October 7, 2011 Haha, ja die ja! Nou toevallig vandaag alles binnen gekomen. 2 wkn later dan de bedoeling en dat buiten het seizoen... Ik zeg Vreekens We hebben trouwens wel alles gekregen wat we bestelt hadden, maar et blijft natuurlijk te gek. Vooral omdat op de site stond dat alles wat we wilden direct leverbaar zou zijn.... NOT.Maar ja, we hebben onze eco blauwe mais, knoflook, uien enzovoort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bart Posted October 8, 2011 Share Posted October 8, 2011 er is 1 soort prei vevangen door een andere soort prei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts