RobO Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 wow, heel bekend, dat er 1 niet past/afbreekt/overblijft/kwijt is en teruggevonden wordt als alles klaar is/kapot getrapt wordt/ (zo hadden wij hier een stammetje doorgezaagd en met wigje en touw de goede kant op ge trokken, valt ie eerst op de beschoeiing, krak, en vervolgens in de sloot waardoor de medezager klets werd) ik denk dan altijd even whoosha 🙃  vandaag gaat er weer een klein rondje bladgroeten in, en de vangpotjes voor de veenmollen  3 Quote
mdubbelm Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 2 hours ago, RobO said: vangpotjes voor de veenmollen Hoe vang je die dan? Quote
RobO Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 yoghurtpotjes (leeg 🙃) ingraven onder een plank of tegel, ongeveer 2 cm onder het grondoppervlak de vm loopt onder de plank, vindt ie fijn, valt in het potje en kan er niet meer uit en wordt ..... Quote
Mellie Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 @fre3ke zo begrijpelijk!Ik had ook een gilmomentje. Toen het zo vroor dat het kraakte, compleet vergeten dat er een peperdure hydrofoorpomp in het water ligt... die is dus dood. Heb vandaag wederom de spierballen aan het werk gezet en uit de sloot emmertjes water gehaald. Bah. Echt zo niet leuk. Wat wel leuk is, is het mooie weer waar ik heel erg van heb genoten. Zelfs het diner was buiten. Plantjes uitgepakt zoals de citroenverbena en de sereh. De citroenverbena doet het gelukkig nog. De sereh is dood... zo jammer. Quote
Arja Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 Aardbeienplantjes en broccoli en spitskool en bietjes geplant want die sprongen zomaar in mijn karretje toen ik compost en potgrond bij de Welkoop ging halen.  Verder uien van het kiem-experiment uitgeplant, en wortelen gezaaid. 1 Quote
Vastone Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 Heel wat spul verspeend vanmiddag en potjes in de kas geplaatst. Veel bloemen. Snijbiet buiten uitgeplant en paksoi. Of de paksoi het gaat redden, geen idee maar die had het niet naar zn zin in de warmte in de kas.  En peultjes buiten uitgeplant. De doperwten moeten nog, maar toen had ik geen zin meer en een wijntje i geschonken om van de laatste zonnestralen te genieten.  1 Quote
mdubbelm Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 4 hours ago, RobO said: en wordt ..... Nou? Ik hoop verplaatst. Ze staan op de rode lijst hè... 1 Quote
tuinLB Geplaatst: 31 maart 2021 Geplaatst: 31 maart 2021 Erwten, peultjes, kolen en sla uitgeplant. En Nog 2 rijen uien geplant.  Spinaziezuring, zeebiet, zeekool voorgezaaid. Alle 3 de eerste dat ik ze heb, eens kijken of het wat wordt.   rucola, snijSelderij en basilicum voor gezaaid. Morgen of overmorgen ook nog wat dingen voorzaaien, het seizoen is zo langzaamaan echt begonnen Quote
HuubvG Geplaatst: 1 april 2021 Geplaatst: 1 april 2021 Wortels gezaaid, 2 soorten: - rote riesen 2, late soort voor de winter, zaailint voor het eerst, ben benieuwd - Jeanette F1 zeer vroege zomerwortel Aardappelen gepoot: eersteling Quote
acpronk Geplaatst: 1 april 2021 Geplaatst: 1 april 2021 Gisteren eindelijk batch 1 van de zoete aardappels in de grond gelegd. Van het weekend misschien batch 2. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Patrijs Geplaatst: 1 april 2021 Auteur Geplaatst: 1 april 2021 Ruim 50 Anais gepoot. Quote De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 1 april 2021 Geplaatst: 1 april 2021 Rode bieten gelijk met de worteltjes en piepers van mijn laatste bericht hiervoor. Quote
Patrijs Geplaatst: 2 april 2021 Auteur Geplaatst: 2 april 2021 De rest van de Anais pootaardappeltjes gepoot. Quote De moestuin van Patrijs
Amrutten Geplaatst: 2 april 2021 Geplaatst: 2 april 2021 De laatste pootaardappels gezet. Vitabella. Voorgezaaide peulen en bietjes geplant. Ook wat mini slaplantjes gezet. Bieten en sla wel met vliesdoek er over. Er is tenslotte vorst voorspeld hier. Beetje geschoffeld. Was best frisjes. Â Gezaaide tomaten van 17 maart komen goed op, behalve Millefleur. Die nog maar eens in Deno gezaaid. Kijken of dat beter gaat. Quote
mdubbelm Geplaatst: 3 april 2021 Geplaatst: 3 april 2021 Ik heb een polycultuurbed ingezaaid met van alles. Eerste keer, ben benieuwd naar het resultaat. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 3 april 2021 Auteur Geplaatst: 3 april 2021 Een bak doperwten aan het gaas gezet, en een salie plant geplant. Sla opgepot. Quote De moestuin van Patrijs
donaldk Geplaatst: 3 april 2021 Geplaatst: 3 april 2021 Twee tray-tjes Lambada plantjes in de tuin gepoot. Ook vier in de bak, de oude zes was niet veel meer van over, afgestorven omdat ik veel van de potjes in de bak moest zetten om de uitlopers te kunnen oppotten. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol. Â
acpronk Geplaatst: 6 april 2021 Geplaatst: 6 april 2021 Gisteren tomaten en kruiden gezaaid. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Vastone Geplaatst: 7 april 2021 Geplaatst: 7 april 2021 Twee soorten basilicum en zonnebloemen voorgezaaid.  En.. de eerste drie zaden van de knolvenkel van de teeltwedstrijd (Ja veel te vroeg, maar kon het niet laten! De rest bewaren we nog netjes). Quote
Patrijs Geplaatst: 7 april 2021 Auteur Geplaatst: 7 april 2021 Veel te lange doperwten aan het gaas gezet in de poolwind.💪 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 8 april 2021 Auteur Geplaatst: 8 april 2021 75 Triplo aardappeltjes gepoot. Quote De moestuin van Patrijs
HuubvG Geplaatst: 9 april 2021 Geplaatst: 9 april 2021 Twee soorten late aardappelen gepoot, koriander en platte peterselie gezaaid. Quote
geert h Geplaatst: 10 april 2021 Geplaatst: 10 april 2021 Productief dagje geweest voor mij al zeg ik het zelf:  Gezaaid suikermais zonnebloemen muskaatcourgette klimcourgette Basilicum bleekselderij palmkool  geplant: kweepeer Lescovacke zilverbes gojibes golden honey kornoeljekers macrocarpa kornoeljekers florianca Quote
Patrijs Geplaatst: 10 april 2021 Auteur Geplaatst: 10 april 2021 (aangepast) 47 minuten geleden, geert h zei: muskaatcourgette  Wat een vulgair gedoe zeg. Heb je die al eerder (met succes) gekweekt?  On topic: Een rijtje sla e.d. - verstekelingen uit de platte bak. 10 april 2021 aangepast door Patrijs Quote De moestuin van Patrijs
geert h Geplaatst: 10 april 2021 Geplaatst: 10 april 2021 @Patrijs, vorig jaar 1 plant, en die is uiteindelijk ruim 5m lang geworden. Ook meerdere vruchten, waarvan een paar ook redelijk aan de maat (60cm). Lekkere courgette ook, waarbij hij echt een eigen smaak heeft. Komend jaar wat beter leiden, dan wordt hij hopelijk productiever. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.