Moonsparkle Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Ik heb nog niks gedaan, maar de planning is om tomaten te verpotten, de laatste rekken overeind te zetten, 1 aardbei plantje verpotten, de vlinderstruik snoeien, hibiscus stekken en aloë vera verpotten. Lekker veel te doen, maar het is ook mooi weer Quote
Vastone Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 (aangepast) Hier een hoop verspeend en gezaaid vandaag. Het was ook zo heerlijk zonnig vandaag! Verspeend: Leeuwenbek Duizendblad Roze zonnehoed Zonnebloem Knolvenkel van de teeltwedstrijd Gezaaid: Opnieuw snijbiet (kleine plantjes hadden de vorst niet overleefd buiten) Nieuwe lading doperwten Paksoi Papaver Worteltjes Courgette (wit en geel) Pompoen Komkommer 17 april 2021 aangepast door Vastone Quote
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Gisteren de aardappels gepoot in de emmers, had dit nog niet gedaan. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ
acpronk Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 Vandaag toch nog 8 soorten bloemen gezaaid, waaronder saffloer. Rest pas volgende maand, rechtstreeks in de moestuin. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Mellie Geplaatst: 19 april 2021 Geplaatst: 19 april 2021 Zonnebloemen, yacon, dille en dragon. Dragon heb ik gestekt. Lukte vorig jaar ook en ik hoop dat het nu ook weer lukt. De dille staat al een maand buiten te hopen dat ie wordt verpot. Dat is dan gisteren eindelijk gelukt. Mag even duren 1 Quote
Vastone Geplaatst: 19 april 2021 Geplaatst: 19 april 2021 Heerlijk Dragon! Grappig dat ik daar nooit aan gedacht hebt dat je dat natuurlijk ook kan planten.. haha zo zie je maar weer hoe vast je soms in je "eigen" soorten groenten en kruiden zit. 1 Quote
RobO Geplaatst: 20 april 2021 Geplaatst: 20 april 2021 allerlei tomaat voor buiten, friesje, tolstoi, marmande, blush, en nog wat tiny tim thai kruiden en peppers voor in de dit-jaar-geen-tomaat-kas vanwege fulvia Quote
widdy Geplaatst: 21 april 2021 Geplaatst: 21 april 2021 Eerder deze week de enkele aardappeltjes gepoot. Intussen kwam mijn man thuis met een hele stapel moestuinmaatjes van de AH. Ik heb de tomaatjes nog maar gezaaid binnen en in de kas de bloemen, komt er wat van dan is dat mooi meegenomen. Quote
mdubbelm Geplaatst: 21 april 2021 Geplaatst: 21 april 2021 Wat bloemspruitjes, paksoi, bosui en rode spitskool uitgeplant. Klont Rudbeckia opgegraven en ergens anders uitgeplant. Quote
Patrijs Geplaatst: 21 april 2021 Auteur Geplaatst: 21 april 2021 Kroten opnieuw gezaaid omdat ik ze om geschoffeld had.😳 3 Quote De moestuin van Patrijs
fre3ke Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 (aangepast) Kervel en rucola gezaaid. Japanse wijnbes uigeplant, overwinterde ananaskers geplant (risico, maar moest wel) Bloementuin; piepkleine echinacea uitgeplant, ik heb te veel zaailingen dus kan het erop wagen. Malva gezaaid. 22 april 2021 aangepast door fre3ke Quote
Mellie Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 Wat moestuinmaatjes zoals boekweit met maatje en palmkool met maatje. Ging me niet om de maatjes, das wel duidelijk, want vergeten wat die zijn Quote
Arja Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 16 hours ago, Patrijs said: Kroten opnieuw gezaaid omdat ik ze om geschoffeld had.😳 Troost je, ik moest ze opnieuw zaaien omdat ik ze veel te vroeg buiten had uitgeplant en ze volledig verpieterd waren. 😬 Quote
Arja Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 Een paar heel erg slungelige broccoliplantjes toch maar uitgeplant. Nee heb je, en zo is in ieder geval het dilemma opgelost. De dood of de gladiolen. 1 Quote
fre3ke Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 Basilicum, dragon en Koreaanse munt gezaaid. Meteen grondtype opgezocht: dragon houdt niet van zuur, basilicum houdt niet van kalk. Ik heb mijn best gedaan om aan de eisen tegemoet te komen. 1 Quote
mdubbelm Geplaatst: 24 april 2021 Geplaatst: 24 april 2021 Mais en bieten (Chioggia, Robushka en gele) gezaaid. Quote
RobO Geplaatst: 25 april 2021 Geplaatst: 25 april 2021 uitgeplant: rode kolen verspeend: paksoi van de buuv, dank je buuv! gezaaid: rondje pluksla Quote
Eefjes-Moestuin Geplaatst: 25 april 2021 Geplaatst: 25 april 2021 vandaag niks gezaaid, maar gisteren een stuk border ingezaaid met een bloemenmengsel voor de bijen en vlinders. ivm 22 april nationale bijenzaaidag. g=had het die dag te druk. Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ
Vastone Geplaatst: 25 april 2021 Geplaatst: 25 april 2021 Benieuwd wat uit je bloemmengsel komt! Ik had vorig jaar een bloemenmengsel voor vlinders gehad van mijn schoonmoeder, daar kwam helaas alleen maar koolzaad uit op. Hier wat verspeend vandaag, paksoi, palmkool, courgette van de moesmaatjes van ah, ga er maar vanuit dat dat groene courgette is. Ook nog basilicum verspeend, de paarse is goed opgekomen de groene helaas niet. Quote
Patrijs Geplaatst: 25 april 2021 Auteur Geplaatst: 25 april 2021 Hier ook verspeend, een deel van de tomaatjes. Ook gele courgette gezaaid. Quote De moestuin van Patrijs
Jeanne heijmans Geplaatst: 25 april 2021 Geplaatst: 25 april 2021 Weer sla gezaaid,de andere was niet opgekomen Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2021 Geplaatst: 26 april 2021 Heel veel pompoenen, want we gaan een stuk van +/- 500 m2 inplanten. Vooral als veevoer, en ik zoek uiteraard de beste exemplaren uit voor eigen gebruik. Ook zitten er heel wat naaktzadige zaadjes bij, daar halen wij dan de zaden uit en de rest van de pompoen is veevoer. Ook suikermaïs en courgette. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Moonsparkle Geplaatst: 26 april 2021 Geplaatst: 26 april 2021 Opnieuw bieten gezaaid, ik ben ongeduldig🤭 hoop dat ze nu wel op gaan komen, de weersvoorspelling is nu iets beter, afgelopen nacht nog vorst Quote
Jorieke123 Geplaatst: 26 april 2021 Geplaatst: 26 april 2021 Ook meteen de komkommers en meloenen maar gezaaid. Alles staat in de kas. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.