Ga naar inhoud

Featured Replies

Geplaatst:

Hier zijn ze ook nog in donkergrijs,daar heb ik er 3 van gehaald.

Geplaatst:

Mooi ge foto shopped die aardbeien

Geplaatst:

Ik heb enkele weken terug ook 6 van die bakken gekocht bij de action maar zit nu te bedenken wat ik er in zal zetten.

Voor kruiden vind ik ze idd te klein en aardbeien zijn ze zeker te klein voor, het zal vast lukken om er wat aardbeien in te laten groeien maar dan hebben ze wel heel weinig ruimte wat voor de plantjes niet fijn is en ook zeker de oogst niet ten goede komt.

Zal er vast wel wat voor vinden, hoop ik

Maybe Slowpoke is pretty slow downstairs in the feet, but he's pretty fast upstairs in the cabeza.

Geplaatst:

in diezelfde advertentie van de action balkon bloembakken!! 2.89

Geplaatst:
Ik heb enkele weken terug ook 6 van die bakken gekocht bij de action maar zit nu te bedenken wat ik er in zal zetten.

Voor kruiden vind ik ze idd te klein en aardbeien zijn ze zeker te klein voor, het zal vast lukken om er wat aardbeien in te laten groeien maar dan hebben ze wel heel weinig ruimte wat voor de plantjes niet fijn is en ook zeker de oogst niet ten goede komt.

Zal er vast wel wat voor vinden, hoop ik

Nou eentje met tuinkers...eentje met rucola en de derde met mosterd....leuk en lekker snel vol en elke 2 weken nieuw zaaien...heb je steeds lekker verse kiemgroenten.

Geplaatst:

Oww dat is ook wel een goed idee Geedee

Heb idd genoeg tuinkerszaden (dankzij Jorieke) en mosterdzaden liggen, en barbarakers (van Dennis).

Weer teveel op een idee gebracht Gee, waar moet ik dat weer laten

Good things come in small packages

Geplaatst:

In die nieuwe aanbouw??

Geplaatst:

Welke nieuwe aanbouw? Ga ik ze gelijk halen!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Kiemgroente.. Zou wel goed kunnen inderdaad, slim!

Bak nr. 1 is nu al vol met rucola zaailingen, over een weekje bak 2 is volzaaien met rucola. En zo een rucola toren maken (dus voor de plantjes he, niet als kiemgroente )

Heb zelf afgelopen week mosterd kiemgroente in m'n koude bak gezaaid, 0,25m² vol met mosterd Ok.. moet je het iets meer afwassen, achja

Geplaatst:

Bij de wibra liggen nu die witte plastic plantstekertjes,plastic grondpennen,en plantsteunen.

Geplaatst:
Bij de wibra liggen nu die witte plastic plantstekertjes,plastic grondpennen,en plantsteunen.

Voor wat voor prijs ongeveer?

Geplaatst:

Vanaf morgen bij Toom baumarkt in duitsland.

Een (150 liter, ahum, hij kan 150 kilo verdragen) 80 liter kruiwagen voor 14.99 met bon van internet.

Een plastic tunnelkas voor 69.99

Geplaatst:

met zo'n plastic bak neem ik aan? dan is het nog een leuk prijsje...

wie haalt er eentje voor me uit duitsland???

Geplaatst:

Tuinaarde 25L 69cent ,potgrond 20L 69 cent Bij de Boni suppermarkten

Geplaatst:

DAnk voor de tip Boer! Heb er gelijk 5 opgehaald!

Geplaatst:

Net gezien bij de praxis, tomaten, paprika, courgette (2 in een potje)en snoepkomkommers, prijs ong. € 1,25 per stuk

Morgen 15 % korting op alles. dus dan ong 1 euro

Geplaatst:

Karwei.. Als je daar zo'n pasje hebt en wat koopt krijg je vaak van die kortingscoupons van €1,- (of een ander bedrag, meestal 1,-)

Ideaal om weer te gebruiken als je een zak potgrond haalt van bijv. 1,29.. heb je die zak voor 0,29

Geplaatst:

Tja dat was vorig jaar bij de gamma ook met die bonnen, maar nu krijg ik zelden bonnen

Heb toen inderdaad ook elke keer potgrond gehaald voor een paar cent.

Geplaatst:

Op het moment potgrond: 3e zak gratis... bij de Gamma.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.