Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ojee, en daar wilde ik toch morgen al heen voor het lekkere cactussap dat ze eindelijk ook weer hebben. Kan ik vast niet zonder tomaat thuis komen... Vleestomaatje kan er nog wel bij... heb ik zelf niet gezaaid dit jaar... moet kunnen toch?

Geplaatst:

Die zijn anders bij gamma erg mooi hoor, goed in vorm stevige stam mooie volle pruik, bomvol met vruchtjes, goede kwaliteit.

Maarja wel snel bij zijn want staan zoals altijd niet ideaal neergezet.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Joh echt?

Zou toch eigenlijk verwachten dat die bij de bouwmarkten toch stukken minder goed waren dan bij de tuincentra.

Maar eerlijk is eerlijk, mijn fruitboompjes/struiken komen bij de Karwei weg en doen t allemaal erg goed

Nog wel ff afwachten of t nog wat wordt met die bomen, maar we moeten nog even geduld hebben.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het zit hem in volgorde van bestellen. Ik bestel rond November/December de meeste bomen: ik heb vaak de eerste van het seizoen. De bouwmarkten kopen vaak de spilletjes; de wat jongere bomen, maar zijn toch nog enorm vroeg en met jonge bomen is natuurlijk niets mis. Ze bestellen vaak rond Januari/Februari en dan heeft de kweker nog genoeg tijd om zo'n enorme order voor te bereiden. De echte tuincentrums beginnen in Maart met opbouwen van de buitenplantenafdeling en bestellen de restjes. Je ziet ook vaak dat tuincentrums "mengkarren" bestellen. Dan mag de kweker erin doen wat hij kwijt moet, en dan krijgt het tuincentrum korting. Dus daarom komt het wel eens voor dat een tuincentrum 30x een moesappel heeft, en 2x een handappel. De kweker moest van z'n moesappels af. Ik heb ooit bij een tuincentrum gewerkt waar we ineens 15x Rode Dijkmanszoet binnen kregen, en maar 5x Elstar. Je kunt wel raden wat eerder op was...

Intratuin is trouwens een ander verhaal, die hebben hun "eigen" kwekers die volgens hun concept moeten leveren. Dus in hun potje met hun etiketje. Ook moet je dan als kweker zorgen dat je het hele jaar door een voorraad hebt. Of je er ook meer voor betaald krijg weet ik niet, maar zo'n grote vaste klant is natuurlijk een enorm voordeel.

Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube

Geplaatst:

Frank: leuk om die verhalen te lezen. Ik vind de logistiek van winkels en andere bedrijven altijd erg boeiend.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

plantuitjes bij de Belgische Lidl... kon t niet laten om witte mee te nemen die bij mij niet zijn opgekomen (zaaisgewijs)... gele en rode waren er ook... 99 ct voor een netje

Geplaatst:

FF weer wat anders, maar kan leuk uitpakken....

Ik kreeg vanavond een email van 123-zaden...

Beste tuinvrienden,

Nu de nieuwe 123zaden

website een feit is willen we dit vieren met een leuke actie namelijk

de cadeaubonnen actie.

De cadeaubonnen actie houdt in dat wij op elke aangekochte cadeaubon

50% extra tegoed geven. Een cadeaubon kan in meerdere keren gebruikt

worden en is onbeperkt geldig.

€ 50 wordt € 75 € 100 wordt € 150 € 150 wordt € 225 €

200 wordt € 300

U kunt dus nu een cadeaubon aankopen waarmee u de komende jaren uw

bestellingen op 123zaden kan betalen.

Deze actie loopt tot 15 mei.

U helpt ons met de aanschaf van een cadeaubon.

123zaden is de afgelopen 3 jaar flink gegroeid en is inmiddels een

gevestigde naam op het gebied van hobbyzaden. Nu willen we

doorgroeien. De nieuwe website is de eerste stap. Nu verder; het

uitbreiden van het assortiment is onze volgende prioriteit.

Maar voor uitbreiding is geld nodig en vandaag de dag moeten

ondernemers op creatieve wijze middelen zien te vinden. Crowdfunding

is een begrip dat we de laatste tijd steeds vaker horen.

Dus wij dachten wat is een leukere manier om onze eigen vorm van

crowdfunding op te zetten.

U een cadeaubon met extra tegoed en wij wat extra geld om te

investeren in het bedrijf. Iedereen blij.

Bekijk deze actie online

Direct naar cadeaubonnen

Geplaatst:

vandaag bij Intratuin een tomaat kasje( Plastik) afgeprijst van 39 euro voor 10 euro

140 lang 150 hoog 040 diep Wilma

Geplaatst:

morgen koop ik er nog een,zal vragen of het landelijk is. het geval heeft geen ramen, wel een dubbel rits deur. er passen 2 potten van 40cm rond in voor 2 forse tomatenplanten

Wilma.

Geplaatst:

sorry, ik heb verkeerd gemeten. nl de hoogte voor lengte aangezien. de juiste maat is 100 langx150 hoog x Had het bij het opstellen op zijn verkeerde kant gezet en dan gemeten.was te gehaast om goed te kijken. bij intratuin hadden ze er een groeizak in gelegd waar planten in stonden.Dus als kweekbak zegmaar. Voor die 10 euro ben ik er dik content mee. Wilma

Geplaatst:

nog even na gevraagt maar het kweekkasje is alleen in Rhoon bij intratuin afgeprijst vanwege te grote voorraad Wilma

Geplaatst: (aangepast)

Vandaag had de Dirk van de broek hier in Enschede 4 grote aardbeienplanten te koop voor 4,95

aangepast door Gast

groetjes Anja

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...