Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Gezocht Egyptische ui

Recommended Posts

Dat had ik ook, maar alleen documenten mogen in envolop verstuurd worden. Een handje vol uitjes voeld niet aan als documenten. Met vertraging lossen we het op, even de grens over zit er helaas niet in nl,is hoog risico gebied. Dus moet Loraine vragen, pfff wat een gedoe balen.

Ik krijg uitjes van Flup en ik ga regelmatig de grens over naar NL dus als Flup veel uitjes heeft, kan ik een deel in NL versturen aan ?? (heb niet gevolgd wie ze wil hebben)

Edited by fre3ke

Ik ook niet Flup, maar is vanaf begin dit jaar die nieuwe regels. Normaal ging ik ook even snel de grens over en nam dan meteen boodschapjes mee. Maar die gok kan ik nu niet wagen, risico is te groot en ivm mijn werk en van manlief en natuurlijk dat we ook nog zonenman hebben. 

Is gewoon piep, Loraine gaat pas over 2 weekjes weer naar nl voor werk en kindjes. Die hebben nu zomervakantie en zijn lekker 3 weekjes bij mama. Dus kan ze weer mooi even uitpakken en luchten, dan weer net voor versturen verpakken en meegeven. Ben bang dat jullie sneller zijn dan ik.

Edited by Jane Doe

Ik heb net negen rode uitjes, die ik van Flup heb ontvangen, in de vollegrond gezet. Nog eens negen gaan in pot. De rest bewaar als reserve. Eentje heb ik gelijk opgegeten, het zijn lekkere uitjes met een lekkere nasmaak ook.

• Like 1

Hier ook goed aangekomen, zodra ik kan post ik ze.

Moet ze hier ook even in potten tijdelijk onderbrengen, wegens piekser mag ik niet  meer dan nodig. En moet mijn grote en kleine manneken verzorgen. 

Flup die van jou zijn echt mooi rood heel apart.

Kan op en neer, zo lang men niet 24 uur blijft is retour geen probleem. Dus morgen rij ik even de grens over, om je uitjes te posten Ellen. Laat even weten als ze goed zijn aangekomen, nu even uitzoeken hoeveel postzegels op heb nog een paar nl zegels.

Heb nog genoeg, dus wie nog wil, kan een pb sturen met de adresgegevens.

Het regent nu wel flink, dus wat ik nu pluk, laat ik eerst nog een paar dagen drogen, voordat het op de post gaat. Dit om schimmelvorming te voorkomen.

• Like 1
  • Thanks 2

@Goudsbloempje2, @simonvb, @Arja en @redzebra

De vorige keer is het gelukt, maar nu heeft de post ze teruggestuurd. Omdat het geen papier is, moet het nu per pakketpost verstuurd worden (a 9,95 per pakket). Precies wat Jane Doe ook mee heeft gemaakt.

Gelukkig is er een oplossing. Maandag rijdt ons bezoek weer naar Nederland en dan worden de uitjes vanuit Nederland verstuurd. Het duurt dus iets langer, maar de uitjes komen er dan hopelijk volgende week aan.

• Like 1
  • Thanks 3

On 8/11/2021 at 8:52 PM, Flup said:

@Goudsbloempje2, @simonvb, @Arja en @redzebra

De vorige keer is het gelukt, maar nu heeft de post ze teruggestuurd. Omdat het geen papier is, moet het nu per pakketpost verstuurd worden (a 9,95 per pakket). Precies wat Jane Doe ook mee heeft gemaakt.

Gelukkig is er een oplossing. Maandag rijdt ons bezoek weer naar Nederland en dan worden de uitjes vanuit Nederland verstuurd. Het duurt dus iets langer, maar de uitjes komen er dan hopelijk volgende week aan.

Ow wat piep is dat he Flup, ik baalde er zo van. En was bang dat het in nl ook niet goed zou gaan, op goed geluk toch aangekomen. 

Je uitjes komen net voorzichtig op, hou ze apart van die ik heb. 

Hopelijk komt alles toch nog goed aan, gelukkig heb je ze terug gekregen. Ik heb al geha zoek en verloren gegaan.

Pakket uit USA sneller in Duitsland dan bij ons aangekomen, zag het on line heel Duitsland door gaan heen en weer op en neer. Maar niet in onze richting, maar even beetje geholpen met de topography. En ja hoor toen kwam het met een omweg goed aan, duurde even maar gelukkig na paar keer tel en mail contact gelukt. Heb ze gezegt niet terug sturen, al moet ik het bij de dichtsbijzijnde duane depo afhalen.

• Like 1