Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Hier net een knetterende hagelbui gehad. ik wilde net mijn tomaten buiten zetten.....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ik woon onder tilburg, tegen de belgische grens...

Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

Geplaatst:

Ook hier regen, harde wind. hagel moet er nog bijkomen zeg het is verdorie half mei

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Gisteren pompoenen en courgettes buiten gepland, nu een enorme hagelbui met 2 a 3 cm ijs op de grond als gevolg, afgeknakte en geperforeerde planten, zou me zeer verwonderen als ze dit overleven.

Geplaatst:

En het kwam erbij vette hagel...

Geplaatst:

Ik klaag trouwens dat in het topic leeftijdsopbouw-leden-moestuinforum- de leeftijden steeds met 5 jaar omhoog gaan..en dan plotseling 60 jaar en ouder..Ik wens na 60 ook stappen van 5 jaar!

Geplaatst:

klacht toegekend ! Pas dit aan , of de ouwetjes gaan in staking !!

Geplaatst:

Hagel!!! En dat rond de uitlopers van de Amerongse Berg! Brrrr... En dat op 15 mei.

Geplaatst:

Hahaha Appelvrouw...blijven strijden voor gelijke rechten en gelijke behandeling

Geplaatst:

Zag net een foto op EditieNL van een tapijt aan hagel, geschoten in Tiel. Amazing dat er zoveel kan vallen dat t lijkt alsof t heeft gesneeuwd!

Jet, klagen bij de maker van de poll. Misschien helpt t

Good things come in small packages

Geplaatst:

Hagelbui DRIE kwam net over...vooraf gegaan en gevolgd door een stevige plensbui ;(

Geplaatst:

Bedacht me vandaag dat over een goeie maand, de dagen weer gaan korten .

Geplaatst:

Ik wil even klagen dat ik van die opmerking bijna een depressie inschiet.......

Geplaatst:
Bedacht me vandaag dat over een goeie maand, de dagen weer gaan korten .

hier ga ik dan zeker een klacht over indienen...

ik heb nog nauwelijks ervaren dat het overdag licht is ... wordt het weer donker...

Geplaatst:

WAKKER BLIJVEN HOOR!!!! Jasmin

(die gaat anders zometeen weer de winterslaap in )

Geplaatst:

Pluk de dag meisjes

Geplaatst:

*klaagmodus-aan-*

Vanmorgen ben ik naar de tandarts geweest.. hij heeft mn kies wat gevuld omdat die weggesleten is, maar nu krijg ik voor mijn gevoel mn kiezen niet meer helemaal op elkaar omdat die vulling ertussen zit.

En als ik per ongeluk te hard kauw, dan trekt er een pijnscheutje doorheen

Dit was de eerste keer dat er uberhaupt een tand gevuld is bij me, dus ik weet niet of dit normaal is of niet.

To plant a garden is to believe in tomorrow.

Geplaatst:

Ja dat is normaal.....gaat vanzelf over en binnen een week voel je ook dat "dikke" niet meer.

Geplaatst:

Uhoh.. dat die tandarts je kies niet goed heeft afgevlakt

Hij hoort er met behulp van een carbon-papiertje een mooie gladde kies van te maken die goed aansluit.

Mocht je pijn blijven houden dan zeker terug gaan, anders gaat het slechter met je kies en krijg je ergere klachten.

Over een maand al weer kortere dagen? Ik was net gewend geraakt aan de heerlijke lange dagen (en naar mijn idee is t nog niet eens lang licht, want nu is t al weer donker

Good things come in small packages

Geplaatst:

Geplaatst:
*klaagmodus-aan-*

Vanmorgen ben ik naar de tandarts geweest.. hij heeft mn kies wat gevuld omdat die weggesleten is, maar nu krijg ik voor mijn gevoel mn kiezen niet meer helemaal op elkaar omdat die vulling ertussen zit.

En als ik per ongeluk te hard kauw, dan trekt er een pijnscheutje doorheen

Dit was de eerste keer dat er uberhaupt een tand gevuld is bij me, dus ik weet niet of dit normaal is of niet.

Als je het idee hebt dat je vulling te hoog is kan je altijd even teruggaan. Is een werkje van 2 minuten om even bij te werken. Ik heb zelf altijd last van "naweeën" na het vullen. Heb nogal gevoelige zenuwen en die zijn dan altijd even wat gevoeliger. Dat zorgt voor die pijnscheutjes. Bij mij een week of 4. Moet alleen niet erger worden, dan kan je beter even terug gaan. Een te hoge vulling kan ook irriteren, dus als je denkt dat het geen kwestie van wennen is gewoon even laten bijwerken.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Als je nooit eerder een gevulde tand hebt gekregen, heb je geen recht van klagen!

(kift-modus)

Geplaatst:

Ik ben weer mijn eigen narrige zelf, om over te klagen!

Geplaatst:

Ik klaag dat mensen zaden in de Enveloppe stoppen en dan op het zakje zetten : Rode paprika ! of : 'pompoen ' oid

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.