Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

Tegen verbranding: Tomaat erop smeren!

Tip van oud mannetje in Italië ooit die pardoes twee overrijpe tomaten in mijn vaders knieholten drukte...

Sindsdien vaak gebruik van gemaakt... trekt de brand eruit.

(komkommer en yoghurt helpen ook...)

Geplaatst:

Ok thanx.. al denk ik wel dat dat een beetje gaat plakken?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Vergeet je aloë vera niet....ideaal tegen verbranding

Geplaatst:

en wat te denken van datgene wat iedereen nu oogst...

sla! is verkoelend!

haalt de hitte uit je lijf en dan is de gewone sla...botersla het beste

en dan niet hopen dat je het nodig hebt vanwege werken in de hete zon in je moestuin

Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!

Geplaatst:

Nou als je toch al bezig bent in je tuin, kan dat blaadje sla er ook wel vanaf

Geedee, zo groot is hij nog niet hoor, en t groeit ook niet hard. Dan ben ik er denk ik zo doorheen?

Geplaatst:

Klacht weer eens tegen school etc.

Ik weet nu dus al dat mijn wiskunde examen slecht is gegaan. Daardoor sta ik een 5 op mijn eind-raport. Dat is geen probleem, dan slaag ik als nog. Maar ik zelf dacht: Ach, die herkansingen zijn er pas over 20 dagen en ik heb amper wat te doen.. Laat ik die gewoon gaan herkansen! 20 dagen de tijd om het een beetje te leren.. Moet toch simpel te doen zijn? Dan is die 5 ook weer foetsie..

Maar wat hoor ik nu? 4 juni moeten we de boeken in leveren.. maar die van wiskunde moet ik ook inleveren ondanks dat ik die wil herkansen. En dan zou ik ze op 15 juni weer terug krijgen om nog 5 dagen te kunnen leren.

Dan denk ik: What The F?! Waar slaat dat nou weer op.. Laat dan maar zitten die herkansing. Ik ga niet 5 dagen non-stop leren als een gek om even een cijfer mooier te maken wat nergens meer een functie voor heeft

Achja, eens kijken in de regels of je al direct een boete krijgt als je je boeken te laat inlevert.. eens kijken tot waar de regeltjes gaan. En nog even kijken of er alsnog niet iets te regelen is, en anders maar geen herkansing en direct 100% vakantie i.p.v. 75% vakantie

Geplaatst:

Ik wil naar huis. Ik zit nu in een hotel vanwege een OR-cursus. Bah, ik wil mijn eigen bed, mijn man, mijn hond en tuin. (in willekeurige volgorde) Lig al uren wakker. Ik ga nu maar even wandelen....

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

@Bonnie: oeh, dat ken ik. Zelfs bij mijn ouders slapen vind ik moeilijk. Ik wil man, paarden, honden, kippen en huis.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Ik ben weer thuis. Zucht..... Grijns.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Heerlijk hé je eigen dingetje weer.

Geplaatst:
Geplaatst:

mag ik even hier klagen over het forum?

waarom wordt je bij aanmelding niet eerst 3 x gewaarschuwd voor je toegelaten wordt als lid?

zo gauw ik namelijk als lid mocht en kon reageren........

schijn ik last te hebben van het "moestuin-eren virus"

een zeer besmettelijk virus waar zelfs norton niet tegen bestand is

word gek van mezelf!!!!!!!!!

enkele symptomen:

last van jeukende vingers

veranderende beeldvorming

zie "vlinder" fladderen

bij mijne appelboom "appelvrouwtje"

er is ineens een "tuinkabouter" in mijn leven

wat oh wat heb ik mezelf en jullie aangedaan?

Geplaatst:

Bij het aanmelden en t doorlezen van de topics is je dat vast al wel duidelijk gemaakt, ofwel duidelijk geworden. Don't worry, het is wel een heel gezond virusje

Bij teveel besmetting even raadplegen met de plaatselijke moestuindokter hier om de hoek

Geplaatst:
mag ik even hier klagen over het forum?

waarom wordt je bij aanmelding niet eerst 3 x gewaarschuwd voor je toegelaten wordt als lid?

Ja nieuwe leden moeten verplicht eerst topic verslaafd-aan-t4239.html?hilit=verslaafd lezen

greetje als je wil kun je ook lid worden van de A M L Anonieme Moestuinforum Leden

Geplaatst:
Geplaatst:

kijk geedee...

had ik dit gelezen had ik me niet verslaafd zijnde hoeven aanmelden bij dat topic!

nu er al schade is dan maar meteen met de billen bloot en toegeven aan je verslaafdheid

eerste stap naar heling, toch?

Geplaatst:

Ik wil na al dat humoristische geklaag even écht klagen. Over al die verschrikkelijke voetbal/oranje reclames. Overal komen ze voor. In elk reclameblok is al zeker de helft over voetbal of oranje. VERSCHRIKKELIJK! Of ze hebben t erover op t nieuws, of in editieNL, of ik lees iets op de voorpagina van het AD bij de apotheek, of ik ga winkelen en ik zie (meerdere!) stellings staan met oranje/voetbal spullen, of akties waarbij je allerlei oranje of voetbalspullen kunt winnen ofwel met korting kunt kopen. Of je krijgt iets gratis bij aankoop van een bepaald bedrag bij de kassa

Het is echt van de gekke, ik kan niet eens meer rondkijken zonder iets over voetbal te zien, of iets wat oranje is. Het is overal whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Geplaatst:

oei.........

en ik was nog wel zo blij met die oranje goudsbloem en eerste oranje tomaat..................

maar wees blij! ik heb een gruwelijke hekel aan al die oranjehisterie!

ik ga voor groen en geel ergeren!

Geplaatst:

GEGROND!!!

Het ergste vind ik de walgelijke zogenaamde solidariteits reclames van de supermarkten... echt braakneigingen

en je kan inderdaad nauwelijks kiezen, ze knallen het door de tv-programma's heen, ga je zappen... kom je in dezelfde commercial terecht in een parallelle uitzending...

Geplaatst:

ja...dat oranje gedoe en voetbal is pure economie!

marktwerking door klantbinding met als kinderen via reklame als inzet!

echt...triest dus!

Geplaatst:

Vroeger was oranje een lievelingskleur van mij... nu kan ik met goed fatsoen nix meer oranje's (al zijn het oorbellen met een oranje vlekje ofzo) aantrekken/inhangen want dan wordt ik er gelijk op aangesproken... door enthousiaste voetbal/oranje "fans" Alsof ik dan opeens bij hún club hoorde

De straat hier wordt ook al steeds meer in oranje gehuld.... Maar aan mijn huis komt géén vlaggetje te hangen!!! Versiervrije zone

En het erge is dat het niet alleen meer is als een nationaal balsportteam ergens in een hálve finale staat ofzo.... NEEHHH.... ze hebben nog geen bal aangeraakt en er wordt al feest gevierd....

(en tijdens het typen van deze reactie komt er dus net zo'n irritant, overladen met oranje, reclameblok langs.... )

Al dat groene onkruid op de tuin is dan opeens wel weer erg rustgevend...

Geplaatst:

Geen man die even mee wil klagen over de Oranje Terreur ?

Ik ben er dubbel over..ik vind reclame` s altijd verschrikkelijk. Die Oranjes ook dus en niet erger dan b.v. al die andere autoreclames over auto` s die eigenlijk kunnen vliegen, je meenemen naar een hoger plan, voor jou denken, je een beter gevoel geven, veiliger zijn dan je eigen bed... Ik vind de voetbalreclames hier en daar ook best wel grappig, ik heb ook geen hekel aan t voetballen..

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Jahoor ik zal zeker niet iets van de oranjetroep in huis/tuin halen, maar ik erger me ook niet aan die oranjetroep ergens anders, is wel veel he overal

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Ik heb een 10 meter lange oranje slinger gekocht. Daaraan hangen 1m lange sliertjes. Soort oranje hawaï-rokje voor een potvis. En ik ga m ophangen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

Hier in Duitsland heerst gelukkig die gekte niet echt (nee haha sowieso het oranje niet, maar ik doelde dus op de duitse kleuren ) al is dat volgens mij ook afhankelijk van waar je kijkt hoor.

Vorige EK was wel leuk, je kon in onze stad precies zien waar de Nederlanders wonen Erg leuk, DE en NL tegenover elkaar en dan samen de straat versieren (hier in het begin van de straat).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.