marian J Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 hallo allemaal,ik ben marian en 41 jaar oud en woon in kerkrade.Sinds vorig jaar ben ik in het bezit van een volkstuin van zo'n 600 m2 en heb ik geprobeerd groente te kweken. Zeg expres probeer erbij omdat sommige dingen niet zo'n succes waren zoals de tomaten die door het natte weer allemaal gingen rotten, heel weinig aardbeien en ook klein etc. Maar ook grote aardappelen, heel veel sla, wortelen, courgettes , komkommers en nog meer. Momenteel kriebelt het wel al om te gaan zaaien voor het nieuwe seizoen maar ik wacht nog even op wat warmer weer. Dus voorlopig maar hier op dit forum rondkijken en veel leren.groeten marian Quote
Jorieke123 Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom! 600m2 is wel veel zeg! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Kruidje Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom! Je hebt een lekker stuk(je) grond. Het is normaal dat sommige groenten het een keer wat minder doen. Eventueel wordt dat minder als je kennisniveau steigt. Tenminste dat hoop ik voor mezelf Veel plezier met lezen en straks in de tuin. Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Bit Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 welkom ! en foto's natuurlijk ! kunnen we meegenieten. Quote
freggel Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom, Marjan! Inderdaad een flinke tuin! Quote blog/freggel/
appelvrouw Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom Marian, veel plezier hier! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
jeanne-heijmans Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Zo wat een grote tuin zeg, succes en welkom Quote
Rantje Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom!!! Grote tuin, maar die krijg je met alle dingen die je hier leest wel vol Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Nicolette Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom en heel veel forumplezier gewenst Quote
Jeronimo Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom! Je zult zeker veel tips&trics kunnen vinden op dit forum Quote
geedee Geplaatst: 29 januari 2012 Geplaatst: 29 januari 2012 Welkom....al weer iemand uit "s lands mooiste provincie Quote
Helly Geplaatst: 30 januari 2012 Geplaatst: 30 januari 2012 Hallo Marian en welkom op dit forum. Misschien kun je een dakje boven je tomaten zetten dit jaar?Je hebt een aardig stukje om erin te verbouwen Quote Good things come in small packages
Harry's moestuin Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 welkom hier Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Simone Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Welkom en heel plezier met je grote moestuin Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
snekermoestuin Geplaatst: 31 januari 2012 Geplaatst: 31 januari 2012 Welkom Marian en jij ook weer veel plezier het komende tuinseizoen Quote Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.