Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Geen idee hoeveel ? wou je een privé berichtje sturen om te vragen wat je nodig hebt, maar dat lukt blijkbaar niet.  Pak 6*1.5l cola en 4*1.5l fanta of iets dergelijks ? of liever blikjes ?

aangepast door redzebra

@Ciska dat is wel veilig daar kan je je niet aan verbranden, vanbuiten is dat gewoon koud en zit uitsparing voor  pollepel zodat het deksel dicht kan met lepel erin, wordt vaak gebruikt in zelfbediening restaurants.

aangepast door redzebra
Geplaatst:
13 uren geleden, redzebra zei:

Geen idee hoeveel ? wou je een privé berichtje sturen om te vragen wat je nodig hebt, maar dat lukt blijkbaar niet.  Pak 6*1.5l cola en 4*1.5l fanta of iets dergelijks ? of liever blikjes ?

Klopt mijn inbox zit hier vol

Zoveel ga ik echt niet aan je vragen om mee te brengen hoor, wat dacht je van soep en twee of 3 flessen gewone cola?

• 2 weeks later...
Geplaatst:

@Jorieke123, ik neem suiker mee voor je voorraadkast. Wil je eventueel ook geleisuiker? Daar heb ik belachelijk veel van staan, wil wel wat kwijt.

Verder had ik gepland een bananencake te bakken, zal ik ook een appel-rabarbertaart meenemen? 

Oja en ik heb nog wat frisdrank staam die bijna of net een paar weken over datum is. Wil ik ook wel meebrengen, of is dat not done? 

Geplaatst:

Ok normale suiker staat genoteerd.

Ja, ik drink het ook gewoon, behalve dat ik dus bijna nooit frisdrank drink. Het staat hier voor bezoek, maar dat is nogal beperkt geweest de laatste maanden, jaren. 

• Like 1
Geplaatst:
1 uur geleden, Arja zei:

Verder had ik gepland een bananencake te bakken, zal ik ook een appel-rabarbertaart meenemen? 

Oja en ik heb nog wat frisdrank staam die bijna of net een paar weken over datum is. Wil ik ook wel meebrengen, of is dat not done? 

extra taart is niets mis mee. 

Ik heb er geen problemen mee als het bijna over de datum is dus breng gerust mee, mensen die er wel een probleem mee hebben nemen wel iets anders toch?

• Like 1
Geplaatst:

Hoi hoi meer taart! 

Prima, ik neem het allemaal mee, en zal er voor de zekerheid duidelijk opzetten welke dranken over datum zijn. 

Geplaatst:

Ik wil wel wat van de geleisuiker van je overnemen Arja? Ik moet nog kopen maar kan het ook van jou kopen. 4 pakken bv? Tenminste als het die pakken van 500 gram ( 2:1 ) zijn, die heb je hier niet

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
17 uren geleden, Arja zei:

Prima, ik neem het allemaal mee, en zal er voor de zekerheid duidelijk opzetten welke dranken over datum zijn. 

Kan je mij laten weten wat voor drinken je meebrengt wat niet over de datum is en hoeveel?

Dan kan ik inschatten wat er nog bij moet?

Angela, ik zie dat er nog iets hartigs moet komen, ik maak wel pizza flapjes erbij. Drinken is er genoeg toch?

@Jorieke123 wat heb je nog nodig voor je voorraad kast?

aangepast door Ciska
  • Like 1
Geplaatst:
Op 11-4-2022 om 20:14, Arja zei:

Ok normale suiker staat genoteerd.

Ja, ik drink het ook gewoon, behalve dat ik dus bijna nooit frisdrank drink. Het staat hier voor bezoek, maar dat is nogal beperkt geweest de laatste maanden, jaren. 

Coca cola, is vaak vanaf een maand voor de datum al minder smakend, na de datum merk je het zeker, ook minder bubbels, dus de zoet/zuur balans is verstoort. Je zult er zeker niet aan dood gaan, of ziek van worden, maar ik probeer het altijd te vermijden. Maar ook hier zijn er elk jaar wel een aantal pakken die te laat aan de beurt komen, omdat steeds nieuwere worden gepakt.

https://www.chillipepers.nl

Home of the Turbo.

De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.

@Jorieke123, ik wil ook wat meebrengen voor jou,  maar geen idee, zout en suiker brengen al andere mee, is er iets waar ik je blij mee kan maken ? Ik weet dat je zelf voorziend wil zijn en waarschijnlijk breng ik dan iets verkeerd mee. Daarom de vraag; 

aangepast door redzebra
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...