redzebra Geplaatst: 2 april 2022 Geplaatst: 2 april 2022 (aangepast) Geen idee hoeveel ? wou je een privé berichtje sturen om te vragen wat je nodig hebt, maar dat lukt blijkbaar niet. Pak 6*1.5l cola en 4*1.5l fanta of iets dergelijks ? of liever blikjes ? 2 april 2022 aangepast door redzebra Quote
redzebra Geplaatst: 2 april 2022 Geplaatst: 2 april 2022 (aangepast) @Ciska dat is wel veilig daar kan je je niet aan verbranden, vanbuiten is dat gewoon koud en zit uitsparing voor pollepel zodat het deksel dicht kan met lepel erin, wordt vaak gebruikt in zelfbediening restaurants. 2 april 2022 aangepast door redzebra Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 3 april 2022 Auteur Geplaatst: 3 april 2022 13 uren geleden, redzebra zei: Geen idee hoeveel ? wou je een privé berichtje sturen om te vragen wat je nodig hebt, maar dat lukt blijkbaar niet. Pak 6*1.5l cola en 4*1.5l fanta of iets dergelijks ? of liever blikjes ? Klopt mijn inbox zit hier vol Zoveel ga ik echt niet aan je vragen om mee te brengen hoor, wat dacht je van soep en twee of 3 flessen gewone cola? Quote
Arja Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 @Jorieke123, ik neem suiker mee voor je voorraadkast. Wil je eventueel ook geleisuiker? Daar heb ik belachelijk veel van staan, wil wel wat kwijt. Verder had ik gepland een bananencake te bakken, zal ik ook een appel-rabarbertaart meenemen? Oja en ik heb nog wat frisdrank staam die bijna of net een paar weken over datum is. Wil ik ook wel meebrengen, of is dat not done? Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Geleisuiker heb ik zelf ook nog lekker wat van staan, dus ik heb liever normale suiker. Angela gaat over het eten en drinken maar die flessen frisdrank zou ik sowieso gewoon drinken Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Ok normale suiker staat genoteerd. Ja, ik drink het ook gewoon, behalve dat ik dus bijna nooit frisdrank drink. Het staat hier voor bezoek, maar dat is nogal beperkt geweest de laatste maanden, jaren. 1 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 11 april 2022 Auteur Geplaatst: 11 april 2022 1 uur geleden, Arja zei: Verder had ik gepland een bananencake te bakken, zal ik ook een appel-rabarbertaart meenemen? Oja en ik heb nog wat frisdrank staam die bijna of net een paar weken over datum is. Wil ik ook wel meebrengen, of is dat not done? extra taart is niets mis mee. Ik heb er geen problemen mee als het bijna over de datum is dus breng gerust mee, mensen die er wel een probleem mee hebben nemen wel iets anders toch? 1 Quote
Arja Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Hoi hoi meer taart! Prima, ik neem het allemaal mee, en zal er voor de zekerheid duidelijk opzetten welke dranken over datum zijn. Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Ik wil wel wat van de geleisuiker van je overnemen Arja? Ik moet nog kopen maar kan het ook van jou kopen. 4 pakken bv? Tenminste als het die pakken van 500 gram ( 2:1 ) zijn, die heb je hier niet Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 11 april 2022 Geplaatst: 11 april 2022 Ik heb drie van deze pakken staan, die mag je van mij overnemen. 1 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 12 april 2022 Auteur Geplaatst: 12 april 2022 17 uren geleden, Arja zei: Prima, ik neem het allemaal mee, en zal er voor de zekerheid duidelijk opzetten welke dranken over datum zijn. Kan je mij laten weten wat voor drinken je meebrengt wat niet over de datum is en hoeveel? Dan kan ik inschatten wat er nog bij moet? Quote
Ciska Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 (aangepast) Angela, ik zie dat er nog iets hartigs moet komen, ik maak wel pizza flapjes erbij. Drinken is er genoeg toch? @Jorieke123 wat heb je nog nodig voor je voorraad kast? 13 april 2022 aangepast door Ciska 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 Suiker, maar ook van die gewone blanke azijn. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
donaldk Geplaatst: 13 april 2022 Geplaatst: 13 april 2022 Op 11-4-2022 om 20:14, Arja zei: Ok normale suiker staat genoteerd. Ja, ik drink het ook gewoon, behalve dat ik dus bijna nooit frisdrank drink. Het staat hier voor bezoek, maar dat is nogal beperkt geweest de laatste maanden, jaren. Coca cola, is vaak vanaf een maand voor de datum al minder smakend, na de datum merk je het zeker, ook minder bubbels, dus de zoet/zuur balans is verstoort. Je zult er zeker niet aan dood gaan, of ziek van worden, maar ik probeer het altijd te vermijden. Maar ook hier zijn er elk jaar wel een aantal pakken die te laat aan de beurt komen, omdat steeds nieuwere worden gepakt. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Arja Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 Als het niet lekker is, kiepen we het weg. Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 april 2022 Auteur Geplaatst: 14 april 2022 (aangepast) @Ciska hartige flappen prima Drinken komt denk ik wel goed @jootjeik moest hem er nog bij zetten Ik mis nog enkele mensen in de lijst Dat stond voor morgen op mijn planning 🤣 14 april 2022 aangepast door angela Quote
acpronk Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 Ik kan wel wat limonade zonder prik en wat zoete dingen meenemen. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
redzebra Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 Hilde mijn echtgenote, gaat nog wat quiche maken om mee te nemen. 2 Quote
redzebra Geplaatst: 14 april 2022 Geplaatst: 14 april 2022 (aangepast) @Jorieke123, ik wil ook wat meebrengen voor jou, maar geen idee, zout en suiker brengen al andere mee, is er iets waar ik je blij mee kan maken ? Ik weet dat je zelf voorziend wil zijn en waarschijnlijk breng ik dan iets verkeerd mee. Daarom de vraag; 14 april 2022 aangepast door redzebra 1 Quote
angela († maart 2025) Geplaatst: 14 april 2022 Auteur Geplaatst: 14 april 2022 1 uur terug, acpronk zei: Ik kan wel wat limonade zonder prik en wat zoete dingen meenemen. Prima 1x limonade zonder prik? En zoete dingen?? @redzebra quiche zet ik erbij Weet je toevallig ook al wat voor soep? @Goldfish kan ik jou noteren voor een fles fanta of 7-up? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.