Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Featured Replies

Geplaatst:
Ik denk een over een week of 6...als het eerder is heb je geluk (mijn glazen bol doet het niet zo goed vandaag.... )

Mijn glazen bol is in top vorm en die ziet op 11 Mei een lege doos arriveren bij Guus, die hij dan weer mooi kan vullen!!!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Ga met je plantjes spelen Koert Plaagkop

Geplaatst:
Ik denk een over een week of 6...als het eerder is heb je geluk (mijn glazen bol doet het niet zo goed vandaag.... )

Mijn glazen bol is in top vorm en die ziet op 11 Mei een lege doos arriveren bij Guus, die hij dan weer mooi kan vullen!!!

Dan vul ik hem weer! Geen probleem, spul zat!

Omdat het kan.

Geplaatst:

Gelukkig kan Guus er ook om lachen

Ik dacht dat je die foto had gemaakt na het uitpakken, niet nadat je er iets bij hebt gedaan. Die plantuitjes zijn nu wel handig Kan er zelfs pootaardappeltjes bij doen nu.

Ik vond ook dat er best veel dezelfde groentezaden in zaten, maar ach alles komt wel een keer op denk ik. Ik heb zelf gekeken wat er nog niet in zat en dat erbij gedaan.

Good things come in small packages

Geplaatst:

Mag ik meedoen?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Geeft niet.

Dankje.

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Waar is de doos nu?

Ik ben van 9 tot 21 maart in het Gooi

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

De doos is maandags verstuurd naar Bonnie, waar Jasmin ook komt schuumen als Bonnie haar tenminste heeft kunnen bereiken. Misschien is de doos al richting België nu (Joke), maar dat weet ik natuurlijk niet. Na Joke gaat de doos naar Margareth: Jos en Geedee spitten dan samen met haar de doos door, dus dat scheelt weer een dikke week! Daarna nog 3 wachtende voor U, dus het zal er net om hangen. Wat mij betreft schuif je wat plaatsjes hoger op de lijst, scheelt toch aardig wat verzendkosten met zo'n doos, naar en vanuit Frankrijk, lijkt me. Maar goed ik heb makkelijk praten, ik ben al geweest Dus Lisa, Frank en Jooze (of andere): Hebben jullie daar problemen mee als Jet hem wat eerder ontvangt???

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Het zou zo maar kunnen dat de doos 8/9 maart dan bij Margareth is, Jet zou daar haar plantenbakken evt komen ophalen...kunnen we mogelijk 2 vliegen in een klap slaan

Geplaatst:

Nee Geedee, dat gebeurd de volgende keer want anders moet Margareth wel erg lang voor mijn plantjes zorgen...die zijn ook nog niet klaar om uit logeren te gaan. Staan mijn bakken al bij Margareth dan? Als dat lastig is kan ik ook plantjes bij jou brengen(jij hebt een kas?..er zitten stekjes bij)

Geplaatst:

Nee die bakken staan nog bij mn kennis....maar ik had hem gevraagd of ik er een aantal al eerder kon komen halen omdat jij zoiets gezegd had dat je ze eerder dan 20 mei wilde komen halen....maar ik wist nog niet wanneer precies.(laat je dat nog weten?)

Het was maar een idee....wat mij betreft heb ik geen probleem als je eerder de doos ontvangt in t gooi....maar ik ben dan waarschijnlijk al geweest

Geplaatst:

Ik kom in de laatste week van april plantjes brengen en bakken halen

Geplaatst:

Genoteerd

Geplaatst:

Sodeju, wat een enorme doos, woensdag heb ik hem opgehaald. Dinsdag komt Jasmin en maken we hem open (ja ja, ik heb mezelf kunnen bedwingen)

Ik ben heel benieuwd en de kriebels beginnen weer te komen!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Super Bonnie, goed om weer van je te horen, doe jasmin de groeten!

Geplaatst:

Kijk de doos gaat hard rond

Enne mij maakt het niet uit als er mensen om praktische reden voor gaan.

Jooze

Jooze

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Geplaatst:
Kijk de doos gaat hard rond

Enne mij maakt het niet uit als er mensen om praktische reden voor gaan.

Jooze

Nee, en ik breng hem toch dezelfde dag bij jou

Geplaatst:

Bonnie, zeg maar tegen Jasmin dat ik haar mis op forum, mischien komt ze wel een x terug

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Waar is de doos nu? bij Bonnie?ik ben vanaf het weekend weer thuis. Ik kan de doos dan in een moeite door naar Jooze brengen als het haar uitkomt..de vorige keer hebben we het ook zo gedaan en was de doos in 24 uur weer verstuurd.

Geplaatst:

Mooi dat alles zo vlot gaat, ik kan geen zaadje meer kwijt in de tuin maar ben wel heel erg nieuwsgierig wat er allemaal in zit ! Hij zal nu wel rond de 10 kg zijn met al die boeken ? Spannend !

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Geplaatst:

Vandaag is Jasmin bij mij geweest en hebben we de doos opengemaakt. Wat een geweldige doos en wat een verrassingen!

We hebben er enorm van genoten!

Volgens de lijst gaat de doos nu naar Joke81. Morgen gaat hij op de post.

Ik weet niet goed wat Appelvrouw bedoelt. Ik wil best de volgorde veranderen maar wel in overleg met de initiatiefnemers en Joke.

Laat het vandaag nog even weten. Morgen gaat hij op de post.

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Neenee, de doos hoeft nu nog niet naar mij..volgende week is vroeg genoeg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.