Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Featured Replies

Geplaatst:
Neenee, de doos hoeft nu nog niet naar mij..volgende week is vroeg genoeg

Aha, dan snapte ik het niet goed. Maar verheug je alvast!

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

jeetje wat gaat de doos snel!

we zijn alweer halverwege de lijst!

Geplaatst:

Ok, mijn man heeft de doos op de post naar Belgie gedaan. Dat was dus 25 euro!

Ik ben me suf geschrokken. Ik denk dat we voor de volgende keer maar een andere manier dan de post moeten zoeken om de doos over de grens te sturen. Jasmin en Joke hebben wel aangeboden om mee te betalen maar daar is het me natuurlijk niet om te doen.

25 euro is het gewoon niet waard, al plunder je de doos half leeg.

Er woont vast wel iemand in de grensstreek die onze prachtig versierde doos over de grens wil zetten.

Voor nu vloek ik nog een keer, zucht nog eens en ga verder.

Geplaatst:

Dat is inderdaad wel veel te veel voor een ruildoos Bonnie, het is voor de volgende keer inderdaad voor de heen of terug rit wel vrij eenvoudig op te lossen via Jim, lijkt me. Hij woont net over de grens in België, zover ik begreep vrij om de hoek bij Jos,Geedee en Margareth waar hij de doos eventueel wel op kan halen en dan kan doorsturen naar Joke. Moest jij trouwens ook zo veel betalen om de doos naar mij te sturen Jim?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:
Nou verse groente heeft je blijkbaar goed gedaan je ziet er knap en jong uit

je zou d'r in het echie moeten zien.

Geplaatst:
Ok, mijn man heeft de doos op de post naar Belgie gedaan. Dat was dus 25 euro!

Dat is echt te veel....Ik stel voor om de volgorde voor de derde ronde te veranderen, zodat hij via zuid-limburg bij Jim terecht komt, dan de Belgische deelnemers achter elkaar en als laatste weer naar Margareth die hem dan in Nederland kan posten.

Wat vinden jullie?

Geplaatst:
Dat is inderdaad wel veel te veel voor een ruildoos Bonnie, het is voor de volgende keer inderdaad voor de heen of terug rit wel vrij eenvoudig op te lossen via Jim, lijkt me. Hij woont net over de grens in België, zover ik begreep vrij om de hoek bij Jos,Geedee en Margareth waar hij de doos eventueel wel op kan halen en dan kan doorsturen naar Joke. Moest jij trouwens ook zo veel betalen om de doos naar mij te sturen Jim?

IK heb hem gewoon op de post in Nederland gedaan en kostte 6,75 euro.Ik kan ze allebei even makkelijk post binnen België of post binnen Nederland.Dus dat is inderdaad wel jammer Bonnie.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Geplaatst:

Ja 25 euries is echt te gek van t goede Zoveel kost een pakketje naar Amerika sturen ook!

Volgende keer gewoon eerst naar jullie dan en daarna naar Jim, kan die t 'rondbrengen' en weer opsturen later

Good things come in small packages

Geplaatst:

Er zijn verschillende opties, ik kan in NL (schoon moeder) of BE ontvangen en in beide landen posten... ik kan m zelfs op een Duits adres ontvangen of in Duitsland op de post doen... Frankrijk is me net ff te ver rijden, maar Jet komt toch hier en daar langs

Jim kan ook in NL posten, omdat ie dicht bij de grenst woont...

Geplaatst:

Ik pleit nogmaals, voor ik geloof wel de 4e keer, voor een betere volgorde op regio van de carrousel lijst !!!!!!

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

En dit keer wordt er vast naar je geluisterd Koert

Good things come in small packages

Geplaatst:

Komt dat ding ook richting Friesland? Dan meld ik me bij deze aan voor de volgende keer

Alleen 25 pleuro...

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Dat is alleen als ie naar het buitenland moet na jou...zal niet het geval zijn...

Geplaatst:
En dit keer wordt er vast naar je geluisterd Koert

Ja, want ik doe het niet meer. Ik heb de vorige keer ook 13 euro uitgegeven (moest ook naar Belgie)

Dus wie maakt een handigere lijst?

Geplaatst:

Als we nou allemaakl 1 euro overmaken naar bonnie?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Geplaatst:

Zitten er trouwens nog boeken in?..... is misschien een idee dat die op moestuindag eruit gaan en verdeeld onder de liefhebbers...of er moet een boekencarrousel wenselijk zijn.

En zie je dat er 5 soorten wortelen of zo inzitten....toch dan maar geen 6e of 7e soort er bij?

Geplaatst:

@Geedee:

Toevallig dat ik gister ook aan een boekencarrousel dacht. Je kan ze toch ook via het forum ruilen? Boekenrubriek, boeken erop pleuren, aangeven welke boeken je wilt, verzenden/ontvangen, klaar is Kees of Keesje.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:
Als we nou allemaakl 1 euro overmaken naar bonnie?

geen slecht idee, want ik had haar beloofd mee te betalen, maar eerlijk gezegd vind ik 12,50 ook best nog aan de prijzige kant... de helft weer daarvan (6 euro nog wat) vind ik voor mezelf OK, want dat was ik toch kwijt geweest.

Geplaatst:

zolang we onder de 10 kg blijven mag er van mij alles in wat met de moestuin te maken heeft, boven de 10 kg moeten we boeken eruit laten of in ieder geval de mindere boeken (tijdschriften die uit elkaar vallen etc.) denk ik.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.