Musje Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Musje in het kort:moestuinliefhebber ~ vrouw ~ dertiger ~ moestuin van 200m2 ~ 4 kassen ~ houdt van biologische, vers en mooi. Ik ben actief geweest op andere tuinfora, maar kon eigenlijk nergens goed mijn plekje vinden. Ik hoop dat ik dat hier wel vind. Liefs, Musje Quote Maar na de winter komt de lente weer.
Simone Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom en hopelijk hier wel veel plezier! Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Frank Houweling Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Ik denk zeker dat je hier je plek zult vinden. Het mooie aan moestuinforum vind ik dat elk "type" moestuinier zich hier welkom voelt. Van super-bio tot verzamelaar tot zelfvoorzienend tot 3 groentenplantjes op de balkon iedereen is hier welkom en voor iedereen is er hier veel interessants te lezen, maar pas wel op: als je eenmaal actief bent in de huiskamer wordt moestuinforum een dagvulling Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Jorieke123 Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Ja hier zijn,werkt verslavend hoor, welkom Quote
Rantje Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom! Wat Frank al zei, het zit hier vol met heel verschillende mensen en er is zat te lezen! Voor iedereen is er wel wat te vinden. Het is hier reuze gezellig, iets té gezellig af en toe Kan me haast niet voorstellen dat iemand z'n plekje niet zou kunnen vinden hier 4 Kassen Wauwwww, ik heb er niet eens een Veel plezier! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Musje Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Bedankt voor het leuke en vriendelijke welkom! 4 kassen klinkt goed, maar dat valt wel mee hoor: 2 kassen op de volkstuin van in totaal 11m2, 1 grondkas van 4m2 en een kas in mijn achtertuin van 4m2, speciaal voor de tomaten en de paprika's. Quote Maar na de winter komt de lente weer.
Astrid Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom Musje, ik hoop dat je het hier wel vind, zelf ben ik pas een paar dagen bij dit forum en het bevalt mij erg goed.Inderdaad erg verslavend. Quote
Ruitertje Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 (aangepast) Welkom musje! Hopelijk vind je hier je plekje! Veel plezier ook.Wat ze zeiden: dat het verslavend werkt. Is echt zo! Elke keer als ik internet opstart kijk ik automatische op moestuinforum! Hahaha 10 februari 2012 aangepast door Gast Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Frank Houweling Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Bedankt voor het leuke en vriendelijke welkom! 4 kassen klinkt goed, maar dat valt wel mee hoor: 2 kassen op de volkstuin van in totaal 11m2, 1 grondkas van 4m2 en een kas in mijn achtertuin van 4m2, speciaal voor de tomaten en de paprika's.Dat is toch aardig wat ruimte? Ik denk dat menig moestuinier hier jalours is! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Ruitertje Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Ik ben wel jaloers. Heb niet een kas, ga er wel een kopen. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Musje Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Dank jullie wel. Ik ben dan weer jaloers op degenen die een 4x6 kas hebben Zo is er voor iedereen wat te dromen, toch? Quote Maar na de winter komt de lente weer.
Ruitertje Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Daar heb je gelijk in Musje. Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van.
Frank Houweling Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 16x15 hier , goothoogte 3.5 Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Musje Geplaatst: 10 februari 2012 Auteur Geplaatst: 10 februari 2012 Héérlijk lijkt me dat! Quote Maar na de winter komt de lente weer.
Frank Houweling Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Jaren niet gebruikt. Maar nu komen er exoten in. Maar dat zien de fruitliefhebbers op dit forum nog wel op m'n site verschijnen Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
geedee Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom en veel leesplezier......iedere moestuinliefhebber vind hier een plekje Quote
Bit Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 welkom hier ! stik jaloers. Zelf geen kas ( nog ) Veel neusplezier hier ! Quote
Nicolette Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom en een goed teelseizoen gewenst. Quote
snekermoestuin Geplaatst: 10 februari 2012 Geplaatst: 10 februari 2012 Welkom musje en dat je maar veel plezier mag beleven aan dit forum. Quote Kijk ook eens op ons blog http://snekermoestuin.blogspot.com/
Gast joladio Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 welkom, ben hier ook nog niet zolang, maar elke dag lees ik wel ff op het forum hier. veel pleizer Quote
appelvrouw Geplaatst: 11 februari 2012 Geplaatst: 11 februari 2012 Hallo Musje welkom op t forum. Je hebt een mooie ruime tuin en kassen, maar let maar op..dat gaat allemaal te klein worden als je hier aktief wordt! Men is hier zo enthousiast bezig om alle groentes van de wereld te kweken..van vergeten groenten tot nog niet eens uitgevonden variaties probeer er maar eens niet aan mee te doen! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.