Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Er groeit iets...

Featured Replies

Geplaatst:

...en het is geen plantje!

Laatste tijd niks gepost hier. Was namelijk hartstikke dus lag grootste deel van de dag in bed.

Wel met een hele goede reden, want ik ben zwanger. 11 weekjes inmiddels.

Heel blij natuurlijk, maar er ligt wel heel veel werk in de tuin op me te wachten voor als ik me straks weer wat beter voel.

Ik lees de komende tijd vooral mee, zo gauw mijn relatie met de toiletpot weer wat minder innig wordt hoop ik weer wat meer mee te kunnen babbelen.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Geplaatst:

Wat super leuk voor je!!! Dat je zwanger bent natuurlijk, niet dat je je zo ziek voelt!

Gefeliciteerd!!!!

Geplaatst:

Oow, gefeliciteerd! En ja.. die relatie met de wc-pot lijkt me niks.. heb liever een relatie met een spade ofzo

Hoop dat de misselijkheid snel afgelopen is en dat je kan genieten van deze tijd!

Geplaatst:

Gefeliteerd met je zwangerschap!

Geplaatst:

Wat een heugdelijk nieuws.

Geplaatst:

Gefeliciteerd,snel opknappen en genieten.

Geplaatst:

Gefeliciteerd.. Geniet ervan als je je strax weer wat beter voelt..

Geplaatst:

Proficiat!!! Is het je eerste?? Spannende tijd, wel leuk

Geplaatst:

Gefeliciteerd met je toekomstige kleine spruit =D Dat 't maar net zo'n tuinfanaat mag worden als ma

Hurhur, pun intended.

Geplaatst:

vrouwen.... je ken beter kippe houwen

welgefeliciteerd hoor !

Geplaatst:
  • Auteur

Dank jullie wel allemaal. Ja, t'is de eerste en inderdaad een heel spannende tijd.

Geplaatst:

En ik denk dat je een dochter gaat krijgen

Trouwens mijn moeder zegt net dat ze ook zo ziek is geweest in het begin maar dat Brinta wel goed viel. En af en toe een slokje cola helpt ook...

Is bij iedereen anders maar wie weet helpt het bij jou ook!

Geplaatst:

gefeliciteerd

nadat je weer gescheiden bent de wc-pot lekker genieten.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb dat gevoel ook Rantje, maar ja, natuurlijk op helemaal niks gebaseerd.

Vriendlief echter kan het niet laten het schuimrubberen balletje van de katten tegen mn buik aan te gooien, om ZIJN balgevoel alvast te oefenen.

Brinta, nog niet geprobeerd... al heel veel tips gekregen maar die kende ik nog niet, gaan we proberen. Cola wel, om vervolgens lekker van je af te boeren.

Geplaatst:

Ach later kan ZIJ ook gaan voetballen toch

Ik heb de eerste maanden dus alleen iets van Brinta en tomatensoep als basis voedsel gehad daarbinnen. Brinta lust ik niet maar ben verzot op tomaten

Maar je moet dat eten waar je gewoon enorme trek in hebt.

Als je maar voldoende vocht binnenhoudt en meestal is het met 3 tot 4 maanden helemaal over en sta je gewoon lekker in je tuin te werken!

Geplaatst:

Gefeliciteerd!!

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Geplaatst:

Ook vanaf hier gefeliciteerd.

Laat je verwennen door je man maar maak er geen misbruik van.

Ik bracht mijn vriendin altijd (3 kinders) een kopje thee en een beschuitje voor ik naar mijn werk ging. Dan kon ze nog even blijven liggen en was de misselijkheid te doen (zei ze ).

edit: O ja, vergeet er niet van te genieten

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

Geplaatst:

Bit!

Gefeliciteerd Olive. Hopelijk kan je gauw weer in de tuin bezig. En wie weet pikt die spruit het moestuinieren al vroeg op

Good things come in small packages

Geplaatst:

Gefeliciteerd!! Hoe ver ben je? Ik had bij de eerste zwangerschap in het tweede trimester best veel energie hoor. Ik kon aardig wat in de tuin doen, zolang die buik nog niet al te veel in de weg zat. En dan, lekker in de tuin zitten en genieten van wat er wèl staat is ook fijn. (en niet te veel storen aan wat er nog moet gebeuren...)

Ik wens je een heel fijne, bijzondere tijd toe.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Geplaatst:
  • Auteur

Daar hoop ik op. Ben nu 11 weken dus ik hoop dat ik me snel iets beter ga voelen. Gaat nu met ups & downs. Wel binnen rustig wat dingen voorgezaaid van de week.

Geplaatst:

En niet al te arbeidsintensive gewassen zetten. Courgette, pluksla, dat soort dingen zaai/plant je en je hebt er weinig omkijken naar natuurlijk. Heb je wel hulp voor in de tuin? Manlief?

Grote kans dat je misschien nog een paar weken misselijk bent maar dat het dan echt minder gaat worden en zelfs overgaat. Ik help het je hopen.

Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.

Geplaatst:
  • Auteur

Ja, m'n vriend zal zeker wel helpen. Op dit moment moet hij echter al zo veel doen in huis omdat ik zo beroerd ben dat ik niet ook voor de tuin nog een beroep op m wil doen, maar hij werkt ook graag buiten, zeker als dat eten oplevert. En we hebben nou ook weer niet zo'n grote tuin. Komt vast goed.

Geplaatst:

En alle oogstbare zaken in augustus, nu alvast "op niveau" planten....hoef je dan niet meer te bukken, want dat gaat dan ff niet

Geplaatst:

wat een leuk nieuws !! gefeliciteerd !!

als je interesse hebt in een complete baby uitzet.....ik heb die van mij op marktplaats gezet

ik ben voorlopig klaar met 2 banjers

( kijk maar eens als je intresse hebt , ik denk dat je het wel vindt als je thessa of oosterblokker bij zoeken in vult onder kinderen )

enne cliche maar o zo waar, geniet want die 9 maanden zijn zo voorbij

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.