Bit Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 Inderdaad zeg !! Het venster met de up-te-loaden foto zit achter het scherm in FF.Wauw !! ik ben gered Thnx a lot Speets !! Wat zou dat nou opeens veroorzaakt hebben ? Quote
Erny Geplaatst: 21 september 2014 Geplaatst: 21 september 2014 En wáárom is het niet consequent... Quote
Jane Doe Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Wil graag foto's plaatsten bij mtfd, maar kan ineens geen foto's plaatsen? Uploaden doet het ineens noet meer? En nu kan ik geen foto's plaatsen voor ruilen. Quote
meekje Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 Lukt bij mij niet in Firefox..Wel via internet explorer! Quote Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen... Groetjes! Meekje
Bit Geplaatst: 26 september 2014 Geplaatst: 26 september 2014 @jane Doe en anderen : kijk hier eens bij de tip van Speets. foto-uploaden-t5059-40.html Quote
Jane Doe Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Bedankt Bit, maar de foto's worden gewoon niet geupload, voorheen ging dat zonder problemen met ipad. Foto's kleiner helpt niets, worden gewoon niet geladen. Nu ineens niet meer, sorry kan geen foto's plaatsen voor mtfd of blog of forum. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Bij mij, Windows en FF werkt alles nog zoals tevoren, geen enkel probleem.Het uploaden zit gewoon onder het gedeelte waar ik in schrijf, beetje naar beneden scrollen en daar heb ik hem Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Jane Doe Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Bij mij ook Willy, maar ze laden niet de foto's daar stopt het gewoon. Status blijft 0 %, dus kan geen link toevoegen in bericht. Quote
aalterse-willy Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 De link naar de foto komt eerst in dat vak te staan, daarnaast komt een knop 'in het bericht plaatsen' en dat werkt prima..Ho, sorry, hier werkt het opeens ook niet meer, de knop 'voeg foto's toe' doet het niet, noppes, nada, niemendalle. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 Dit is de bron van de schelde, geüplaod met IEEens proberen met Chrome ook. Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
aalterse-willy Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 En dit is de bron van de Somme, geüplaod met Chrome Quote Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
speets Geplaatst: 27 september 2014 Geplaatst: 27 september 2014 (aangepast) Status blijft 0 % Ja, dat was bij mij dus ook als ik klikte op "Voeg foto's toe". Maar je moet nog een stap extra doen: de foto die je wilt plaatsen, moet je eerst 'selecteren'. Het is me niet duidelijk of je al geprobeerd hebt wat ik hiervoor beschreef: alle schermen minimaliseren, dus OOK het moestuinforumscherm. Dat doe je door op alle openstaande schermen op dat liggende streepje rechts bovenaan te klikken: Dan pas komt dat andere schermpje tevoorschijn, waarmee je de gewenste foto kunt "openen": 29 september 2014 aangepast door Gast Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Kibas Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Bij mij doet de knop mbt het toevoegen van foto's ook opeens niet meer en het heeft altijd goed gewerkt. Ik kan mijn moestuinseizoen nu niet meer updaten.Edit: aha, nu snap ik wat Speets bedoelde, het scherm plopt op achter andere schermen, zodat het niet zichtbaar is. Het is dus gelukt. Wel vreemd dat dat vroeger niet zo was. Quote
Bit Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Ja. Hier ook nog steeds. Zit achter je scherm waar je in aan het werk bent. Ik was daar nooit zelf opgekomen. Harstikke bedankt Speets ! Quote
Jorg Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 Ik heb hier zelf geen problemen met alle browsers op Windows 7. Voor de volledigheid, welke besturingssystemen gebruiken jullie? Quote
speets Geplaatst: 29 september 2014 Geplaatst: 29 september 2014 @Bit: de nada @Jorg: Firefox en Windows 8.1 In IE werkt het normaal. Bij mij zit hij achter alle schermen. Ik moet alles minimaliseren voordat ik het schermpje zie. Raar gedoe Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Frank Houweling Geplaatst: 1 oktober 2014 Geplaatst: 1 oktober 2014 Misschien even PLupload updaten? Deze zit er al even in, denk dat het een bugje is die ondertussen al is gefixed. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Erny Geplaatst: 15 oktober 2014 Geplaatst: 15 oktober 2014 Ik werk met Windows Vista / Firefox en ook hier "plopt" het fotoselectiescherm ook opeens onder alle andere geopende windows terwijl ie anders gewoon bovenop tevoorschijn kwam. Nu al een maand of twee? Quote
speets Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 Misschien even PLupload updaten?Ik heb geen PLupload, dus kan ik ook niet updaten toch? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.
Bit Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 Per vanavond, na thuiskomst, doet firefox bij mij het weer zoals vanouds. De foto-mappen verschijnen bij het toevoegen gewoon weer vóór het venster waar ik mee aan het werk ben. Fijn maar weer. Quote
Jorg Geplaatst: 17 oktober 2014 Geplaatst: 17 oktober 2014 @speets: klopt, moeten wij op de server doen. Mocht het probleem aanhouden dan zal ik die optie proberen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.