redzebra Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari (aangepast) Zal ik doorgeven @appelvrouw, ik heb gehoord dat de zaadjes bij mij thuis ook gisteren aangekomen zijn, bedankt @Lia56. Vrijdag van zodra ik thuis ben, worden de eerste gezaaid. 😃, misschien ga ik hier ook een paar met de denomethode doen voor de zekerheid. 5 februari aangepast door redzebra 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 5 februari Auteur Geplaatst: 5 februari 18 hours ago, Liekie said: Prachtig gemaakt weer @Lia56!! Alle credits voor Lore, dochter van Redzebra 1 Quote
Kruidenvrouwtje Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari (aangepast) Ook mijn aandeel aarde met stokje en zaadjes 🤣 ze zijn binnen 6 februari aangepast door Kruidenvrouwtje 1 Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt
Nasuada Geplaatst: 5 februari Geplaatst: 5 februari Wooow Prachtig mooi ontvangen🤩🤩🤩 1 Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Lia56 Geplaatst: 6 februari Auteur Geplaatst: 6 februari Alles is verstuurd. Mocht je nog niets ontvangen hebben dan hoor ik dat graag Quote
Jorieke123 Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Ik heb ze ook al even binnen, en ga ze snel zaaien. Goed verzorgd weer Lia! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
simonvb Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Hier ook ontvangen. Ik zaai ze waarschijnlijk dit weekend. 1 Quote
Gitta Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Op 5-2-2025 om 15:17, Petrasmoestuin zei: Ik doe het niet voor het winnen, maar voor de leut. Dit geldt ook voor mij. Vorig jaar niet gelukt. Nu met een andere soort hoop ik dat het wel lukt. Ik ben erg benieuwd. 1 Quote
Arja Geplaatst: 6 februari Geplaatst: 6 februari Dankzij vloerverwarming en zonneschijn is het aangenaam in de tent. Ee zijn ook al rouwmugjes gesignaleerd. Rechts achterin staan de aubergines, ze mogen straks lekker naar buiten kijken. Hup jongens, kiemen! 3 Quote
Lia56 Geplaatst: 7 februari Auteur Geplaatst: 7 februari Hier gisteren gezaaid in deno, benieuwd hoe lang t duurt voor ze kiemen Quote
Fombel Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Hier zijn ze ook binnengekomen en vandaag gezaaid! 4 in een kasje boven de verwarming en 2 gewoon op kamertemperatuur. De rest hou ik nog even in reserve. Ik ben benieuwd, zo aubergines kweken is voor mij ook voor het eerst. Succes iedereen! 2 Quote
MROE Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari Ook hier intussen gezaaid. En met nr 1 op de zadenlijst. 6 P7 potjes. 1 Quote
Plotiemoos Geplaatst: 7 februari Geplaatst: 7 februari (aangepast) Ja, ik doe ook mee!!!! Aubergine vind ik echt vies, maar ik doe mee voor de wedstrijd, en de eventuele opbrengst kan ik vast wel bij iemand kwijt, hahahaha 7 februari aangepast door Plotiemoos 1 Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari (aangepast) Spannend voor mij. De Aubergine via Deno methode staan nu. 9 februari aangepast door Petrasmoestuin Quote
Petrasmoestuin Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari @Tanja65 Jij hebt ze niet in een kasje staan? Of gaat er 's avonds een deksel op? Quote
Rookie Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Waarom zou je de matjes uitzetten 's nachts? Dan is het juist kouder. Je kunt ook een poosje huishoudfolie over het potje doen, met een paar gaatjes er in. Dat neemt niet zoveel ruimte in. Quote
driepinter Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari (aangepast) Er lag bij ons buiten nog een halve zak potgrond van vorig jaar, heb daar een beetje schoon zand doorheen gemengd. Het was 4 graden buiten, dus ik heb nu die bak grond bij ons op de rommelzolder neergelegd zodat ie alvast een beetje op temperatuur kan komen. De komende week gaan bij mij de aubergine zaadjes de grond in, in mijn nieuwe kweekbakje en op mijn nieuwe verwarmingsmatje Ik had ook een goedkoop thermometertje gekocht voor in mijn kas bij onze chinese vrienden. Maar dat ding is zo klein, ik leg hem wel in mijn kweekbakje met warmtemat om de temperatuur te monitoren. 8 februari aangepast door driepinter 1 Quote
Dahli Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari Mijn auberginezaden zitten nu 6 dagen in de deno. Nog geen worteltje, maar ze zijn al wel mooi opgezwollen. Ik hoop daardoor dat ik geen 20 dagen op ontkieming hoef te wachten 😉. Ik heb al plek gemaakt in de zaaitray die onder de kweeklamp staat, misschien kunnen ze er volgend weekend in 🤞. 2 Quote
Flup Geplaatst: 8 februari Geplaatst: 8 februari De zaden zijn gisteren binnengekomen en vandaag heb ik ze met DENO voorgezaaid. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 8 februari Auteur Geplaatst: 8 februari Ok, iedereen die zich aangemeld had en betaald heeft, hebben de zaden nu allemaal binnen!👍😃 7 Quote
Tanja65 Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari Heeft er iemand al groene puntjes? Ik kan ze er wel uit kijken! Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Gitta Geplaatst: 9 februari Geplaatst: 9 februari @Tanja65nog niet. Alleen gezwollen zaden. Maar ze liggen er ook pas 8 dagen in. 1 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.