Geplaatst: 4 juni 20178 j Inderdaad een prachtige roos Mellie en een schattig dochtertje heb je daar. Vandaag een roos bij ons in de tuin, die voor het eerst bloeit.Heel fraaie kleur, richting zuurstok roze (de foto komt niet echt tot zijn recht).
Geplaatst: 4 juni 20178 j Tja dan zal ik ook maar eens wat bloemekes laten zien hee. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 5 juni 20178 j Mooie kleur pioenen Willy! Kan niet zeggen dat ik ze ooit in die kleur heb gezien.
Geplaatst: 7 juni 20178 j Jeetje mooi zeg Willy die je in he hand hebt! Mijn pioenen worden elk jaar witter. Heel gek.
Geplaatst: 14 juni 20178 j Ik heb geen bloementuin. Wel nogal wat onkruid. Onder andere deze:Papaver somniferum. Welke subspecies weet ik niet. Leuke bloempjes, formaat tennisbal. Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 14 juni 20178 j Hij bloeit voor het eerst dit jaar. Ben helemaal verliefd op deze roos! Deze klimroos ruikt zó lekker... echt onvoorstelbaar! Gemeentestruik, maar wel een leukerd en altijd vol vlinders en bijen.
Geplaatst: 19 juni 20178 j Mijn moestuin kan op dit moment een grote bloementuin. De slangenradijs, oost-indische kers, kaapse knoffel, aardappel, passievrucht, pronkboon, oesterblad en nog veel meer. Het staat allemaal keihard te bloeien. Heerlijk! Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 19 juni 20178 j Chrysant. Mooie snijbloemen. Stek je deze zelf of koop je jaarlijks nieuwe stekken? Geloof het of niet maar het zijn rare tijden, echt waar. Nu bloeit de snij chrysant toch wel zeker, kon niet wachten tot november. Wel nog niet de perfecte bloemen maar toch, ze zijn er en goed op tijd ook Hoe moet ik die nu bewaren tot 1 november [*]
Geplaatst: 20 juni 20178 j Normaal gezien stek ik ze zelf maar dit jaar heb ik niets gestekt ook geen vaste planten. Heel moeilijk is het niet hoor, lees u maar een beetje in. Om mooie bloemen te krijgen moet er wel gelet worden op het tijdstip van snoeien. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 20 juni 20178 j Fraai, vooral die waar je je hand onder houdt.Boom pioenen, ik heb die drie jaar geleden gekocht via Mijntuin.org Jammer genoeg is het naamplaatje weggewaaid. Ik heb ook een bijna zwarte maar die is heel moeilijk om te kweken, nu begint die maar eerst goed te groeien maar het eerste jaar was die bijna dood en vorig jaar vorstschade. Voor al de schone meiskes ne zoen, en voor de ventjes ne pol.
Geplaatst: 22 juni 20178 j Wordt hier heel blij van. Dronken hommels en bijen vervuld met hun nectarwensen vliegen af en aan! Mooi hoor
Geplaatst: 26 juni 20178 j Boom pioenen, ik heb die drie jaar geleden gekocht via Mijntuin.org Jammer genoeg is het naamplaatje weggewaaid. Paeonia suffruticosa 'Jin Ge'
Geplaatst: 26 juni 20178 j Sinds dit jaar maaien we niet meer. Een wilde orchideeën zee ten gevolg. Geen idee welke soorten. Maar we zijn er wel content mee. wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 27 juni 20178 j Ik heb nog steeds geen bloementuin, wel onkruid (ook nog steeds wel).Dit is een illegale vluchteling. de buren ontvlucht:Stokroos dus. Grappig dat die van de buren alleen flets-gekleurde bloemen hebben ... Inhoud bloempot of bak berekenen
Geplaatst: 30 juni 20178 j Ik ontmoette haar vandaag en was op slag verliefd. Ik heb haar mee naar huis genomen en hoop dat we samen heel gelukkig worden. Zonder gekheid; het is een nieuwe passiflora kruising genaamd Passiflora Nicole.Geen winterharde soort, staat nu in een pot en gaat in de winter weer terug naar de kwekerij om daar te overwinteren.Nog twee nieuwe naamloze kruisingen meegekregen om te testen, die redelijk winterhard horen te zijn.Ben benieuwd wat voor bloemen daar uit gaan komen.
Geplaatst: 30 juni 20178 j Ik ontmoette haar vandaag en was op slag verliefd. Oh wauw Frans! Wat een prachtig muurbloempje heb je aan de haak geslagen. Die aanblik, dat haar. Geweldig! Wens jullie alle geluk samen [emoji173] wees bevriend met kleine dingen
Geplaatst: 8 juli 20178 j Mijn eerste poging tot een bosje bloemen uit eigen tuin. Ik moet nog wat werken aan mijn bloemschikskills. Meer bloemen plukken dus deze maand. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 9 juli 20178 j Mijn bloemschikvaardigheid gaat met grote sprongen vooruit. Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.
Geplaatst: 9 juli 20178 j Deze bloemen zaten in de mixen die ik van Mariska en jorieke heb gehad. Wie weet hoe ze heten vind ze zo leuk ik een bosje bloemen staan.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.