Geplaatst: 17 uren geleden17 u Mijn enige strijder steekt nog net met kop en schouders boven de aandenderende pompoen uit. Die gaat iets harder dan verwacht met deze temperaturen!De broeders en zusters gaan al bijna bloeien, maar kijken wel een beetje arrogant vanuit de hoogte op hem neer. Geef er maar niks om stoere strijder! Ik geloof in jou!
Geplaatst: 7 uren geleden7 u (op fluistertoon, zoals bij biljartwedstrijden) "we zijn nu in de fase van de wedstrijd beland, waar mogelijk de persoonlijke coaching de doorslag gaat geven. Over het inzetten van klimmende voorbeelden aan de zijlijn, is weinig bekend. Goed voorbeeld doet misschien goed volgen. Er is in de spelreglementen geen beperking bekend"
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Onbewust heb ik dezelfde strategie, mijn vier paarse strijders staan naast een aantal klimmers. Hup paars!
Geplaatst: 6 uren geleden6 u Oh haha, bij mij staan ze naast de kouseband 🤣😍🤪Alleen die doet nog niet zo veel☹️
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Bij jou werkt het dus andersom, de kouseband kijkt de kunst af bij de stambonen. Dat is niet handig. Ik zou het ze even gaan uitleggen als ik jou was.
Geplaatst: 5 uren geleden5 u Ik heb verder geen enkele boon in mijn tuin staan en vind het echt opvallend dat de wedstrijdbonen verschillend lijken te zijn. In groeivorm (klimmend of echt stam), maar ook in kleur (duidelijk paars of niet zo overtuigend). Als ik andere bonen had gelegd dan zou ik zeker hebben getwijfeld of ik me had vergist.
Geplaatst: 2 uren geleden2 u Ja, dat snap ik. Laten we het op ‘opmerkelijk’ houden. Ben benieuwd naar de uiteindelijke bonen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.