Geplaatst: 23 uren geleden23 u Dat is heel goed te zien. Die staan helemaal links bovenin en die kan ik vanuit de bak heel gemakkelijk volgen. Dit kun jij niet goed zien op de foto, maar als ik bij de bak sta, kan ik dat wel.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Die groeien zo toch door elkaar heen, zeker als ze ook nog flink gaan vertakken?NB op de foto van Petra zie ik wel meer lange slungels, het lijkt er dus op dat de Purple Queen niet echt een stamboon is. Of heb je die andere ook bij 123zaden @Petrasmoestuin ?
Geplaatst: 17 uren geleden17 u Ik heb voor vertrek foto’s gemaakt van mijn planten. Want ook al zijn ze zielig, ze hebben O veel slakkenvraat overleefd dat ik er oprecht van sta te kijken. Maar heb alweer zo veel nieuwe foto’s dat ik ze niet zo snel kan vinden… en blijkbaar maak ik hier ook veel foto’s van planten, dus in een klein overzichtsscherm met veel groen zie ik ze niet… maar ze doen het dus nog! Helemaal blij. Had voor verrek eerste bloemetjes. Hopelijk kom ik terug en dçhangen er trossen vol met lange bonen. 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Geplaatst: 6 uren geleden6 u 19 uren geleden, appelvrouw zei:Pfft 800 liter water is pittig.Ja, was ook niet grappig. Maar ja, ik heb geen water hoeven geven met die bloedhitte, hahahahahaha.Ach, hij heeft een nieuwe IBC nodig, das helemaal niet grappig
Geplaatst: 1 uur geleden1 u 23 uren geleden, Petrasmoestuin zei:Mijn 3 plantjes die van de 6 opkwamen doen het goed. Ze wilden steeds mijn kool of mijn Oca vasthouden. Net op tijd los gemaakt. Ze moeten elkaar vasthouden.En hier ze allemaal.Eerlijk gezegd, voelt dit niet zo goed voor mij en andere wedstrijdleden, om te zien dat iemand 18 bonen kweek, en de andere maar met 6. De pot 4 x een kwartslag draaien en je weet ook niet meer welke bonen wat zijn. Laat staan als je je bonen gaat meten en inleveren.Als zaten die 6 nou in een losse pot, en pot was gemarkeerd, en je had dan nog een andere pot met de zelfde bonen. ala, dat kan.Maar dan wel meten terwijl de boon nog aan de plant van de juist pot hangt.Maar nu... Misschien handig als je je zelf terugtrekt uit de wedstrijd? Omdat het zo eigenlijk niet eerlijk is.
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Ten eerste: de wedstrijdbonen staan links boven in de hoek. Er zijn maar 3 van de 6 opgekomen en er staat dus ruimte tussen en ik kan ze goed herkennen. De andere dus 3 x 6 is totaal 18 stuks kwamen allemaal op en doen het ook beter.Maar geen probleem hoor, ik trek mij terug.Iedereen veel succes met de wedstrijd!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.