Geplaatst: Gisteren om 15:001 d 1 uur terug, rorror zei:uitgegeroeid7 minuten geleden, rorror zei:de wedstrijdpepersIk krijg visioenen van roeiboten met sperziebonen, gecoacht door hete tiepjes ..
Geplaatst: Gisteren om 15:151 d 22 minuten geleden, rorror zei:wedstrijdpepersIk denk dat je wat moet matigen met pepers... iets van de helft minder of zo😅
Geplaatst: 21 uren geleden21 u 4 uren geleden, Arja zei:cartoons te tekenenHelaas alleen van komkommers te vinden. 21 uren geleden21 u aangepast door Petrasmoestuin
Geplaatst: 21 uren geleden21 u Hahha, die is grappig Petra.Je hoeft niet meer zelf te tekenen, dat kan ChatGTP voor je. Je gaf al een geweldige omschrijving Arja. 21 uren geleden21 u aangepast door hazeltje
Geplaatst: 12 uren geleden12 u @hazeltje aahhahahahahaa echt om gelachen 😂😂😂😂Nou mijn bonen kunnen wel wat aanmoediging gebruiken! Ik ga ze straks deze foto laten zien. Hup Queens huppppp
Geplaatst: 11 uren geleden11 u Ik verwacht dat na de nodige beregeningen die ik mijn boontjes heb doen toekomen en met twee tropische dagen in het vooruitzicht, ze de records die er tot aan nu zijn genoteerd ruimschoots gaan overtreffen. Groeien schatjes, groeien! 🤣
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Spelling en grammatica zo slecht in.. @acpronk inderdaad te veel met pepers bezig in mijn hoofd. Zelfs over gedroomd vanacht.😅
Geplaatst: 7 uren geleden7 u En kijk nou waar dat toe leidt! 😆 Bootjes vol paarse bonen, met verbeten gezichtjes hard roeiend om hun tegenstanders uit te schakelen! Die hadden we mooi niet gezien als jij super goed in Nederlands was ipv in programmeren en code en apps enz.
Geplaatst: 6 uren geleden6 u En ook niet als @hazeltje niet zo goed was met Chatgpt. Dit onthoud ik wel voor een volgende keer. Fun.
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Krijg nou wat. Vooralsnog de langste. Jammer dat tie krom is. En ja, ik heb overwogen om 'm recht te buigen maar dat durfde ik dus niet. Grijns. 18,7 cm
Geplaatst: 3 uren geleden3 u Woeha! Dat zijn berichten! En gewoon voor.mijn nieuwsgierigheid: was dit een stamboom of een stokboon versie?
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Stokboon. Een heel suf plantje omdat ik de meeste zijtakken er af had gehaald. En natuurlijk de bloemen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.